اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر آغاز شد + قیمت

فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شد. در این طرح تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام و ام ایکس ۲۲ به فروش می‌رسند.

به گزارش سایت طلا، فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شد. در این طرح تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام و ام ایکس ۲۲ به فروش می‌رسند.

شرکت مدیران خودرو قصد دارد به مناسبت دهه فجر خودروهای تیگو ۷، ام وی ام ایکس ۵۵، آریزو ۵ و ام وی ام ایکس ۲۲ را به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۱ را مشاهده می‌کنید:

شرایط فروش نقد و اقساط محصولات مدیران خودرو

در این طرح، ام وی ام MT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 22 پرو IE توربو با قیمت ۷۳۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، آریزو 5 توربو IE با قیمت ۸۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲ میلیون تومان، ام وی ام ایکس 55 پرو IE اسپرت با قیمت ۱ میلیارد و ۸۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و تیگو 7 IE با قیمت ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

این خودروها در این طرح با مدل ۱۴۰۱ و در رنگ‌های سفید، مشکی و نوک‌مدادی عرضه می‌شوند. سود تاخیر و انصراف ۱۲ درصد، زمان و مکان تحویل نیز ۴۵ روز کاری در شهرستان بم اعلام شده است. در طرح فروش اقساطی بسته به نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت حداقل ۴۰ درصد تا ۶۰ درصد و میزان تسهیلات نیز بسته به محل تسهیلات ۴۰ تا ۶۰ درصد خواهد بود. مدت اقساط نیز ۱۲ ماهه تا ۶۰ در نظر گرفته شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد