اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۷ عادت جالب زوج های عاشق و شاد

اگر واقعاً می‌خواهید یک رابطه عاشقانه با همسرتان داشته باشید، نباید سرنوشت خودتان را به شانس بسپارید.

اگر واقعاً می‌خواهید یک رابطه عاشقانه با همسرتان داشته باشید، نباید سرنوشت خودتان را به شانس بسپارید. زوج هایی که همیشه عاشق هم هستند، همیشه برای حفظ عشقشان کارهایی را انجام می دهند تا رابطه شان را حفظ کنند.

ما در سایت طلا، ۷ عادت زوج های شاد را برایتان آوردیم تا از آن استفاده کنید.

۱. با هم وقت بگذرانید

اگر هرگز با هم وقت نگذرانید، نمی توانید با هم ارتباط برقرار کنید. این بدیهی ترین و اساسی ترین گام برای زنده نگه داشتن عشق است. زمانی را (بدون بچه ها) به خودتان اختصاص بدهید تا بتوانید بیشتر با هم صحبت کنید.

۲. زبان عشق همسرتان را بدانید

فقط به این دلیل که مادرتان هروقت خانه را تمیز می کرد و شما فقط یک تشکر معمولی از او می کردید، به این معنی نیست که شریک زندگیتان هم تحت تأثیر این عمل قرار بگیرد. همه ما برای رفتارها و حرکات محبت آمیزمان در رابطه ارزش قائل هستیم. زوج‌ها زبان عشق کاملاً متفاوتی دارند. اگر نمی دانید زبان عشق شریک زندگیتان چیست، از او بپرسید.

۳. دو بار در روز یکدیگر را ۲۰ ثانیه در آغوش بگیرید

چرا باید ۲۰ ثانیه طول بکشد؟ زیرا تا اکسی توسین به بدن شما وارد شود ۲۰ ثانیه طول می کشد. آغوش، دارویی قدرتمند است. بنابراین، هر روز صبح قبل از رفتن به محل کار و سپس زمانی که به خانه رسیدید، ۲۰ ثانیه کامل یکدیگر را در آغوش بگیرید.

۴. گوش دادن را یاد بگیرید

هیچ چیز بیشتر از گوش دادن به زمانی که همسرتان صحبت می کند، به او ثابت نمی کند که دوستش دارید. بگذارید درباره افکارش ، احساساتش و حتی در مورد روز پر استرس و پرمشغله اش با شما صحبت کند و با علاقه به آن گوش بدهید.

گوش دادن مهارتی است که اکثر مردم آن را ندارند. گوشی خودتان را خاموش کنید، تماس چشمی برقرار کنید و به حرف هایش گوش دهید.

۵. موفقیت خودتان یا مناسبت ها را با هم جشن بگیرید

اگر شریک زندگی‌تان شما را از آنچه در زندگی‌شان می‌گذرد مطلع نکند، چگونه می‌توانید بدانید که چه زمانی باید با او جشن بگیرید یا با او ابراز همدردی کنید؟

همه ما می خواهیم و نیاز داریم که وقتی به خانه برمی گردیم ، به سراغ کسی برویم که ذهنمان را از چالش ها دور کند و حالمان را خوب کند. اگر دچار مشکل می شویذ با هم آن را حل کنید و زمانی که مشکلتان حل شد آن را با هم جشن بگیرید.

۶. آینده را با هم برنامه ریزی کنید

بیشتر چیزهایی که در روابط مهم هستند، اتفاق نمی‌افتند مگر اینکه در تقویم نوشته شوند. وقت گذاشتن برای تعیین اهداف مشترک، باعث می شود که احساس کنید در مسیر زندگیتان با هم همراه هستید و آینده‌ای معنادار را برنامه‌ریزی می‌کنید. یک تقویم بردارید و مهمانی یا برنامه های مشترکی که باهم دارید در آن بنویسید و برای هم ارزش قائل شوید.

۷. به یکدیگر اطمینان خاطر دهید

همه گهگاه به اطمینان نیاز داریم . وقتی به او می گویید که چقدر به او و زندگیتان اهمیت می دهید، به او آرامش می دهید و باعث می شوید که او احساس امنیت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد