اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کاهش ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی قیمت گوشت در هفته آینده

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طی هفته آینده قیمت گوشت به حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

به گزارش سایت طلا، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طی هفته آینده قیمت گوشت به حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش می‌یابد.

محمد آقامیری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، شامگاه شنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و آبزیان با اشاره به تلاطم قیمت گوشت در بازار، اظهار کرد: با واردات گوشت طی هفته آینده قیمت گوشت به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: لذا به صورت دوستانه به دامدارانی که دام خود را به منظور افزایش قیمت و فروختن با سود بالاتر نگه داشته‌اند، توصیه می‌کنیم هر چه سریعتر دام خود را به بازار عرضه کنند زیرا در هفته آینده حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش قیمت گوشت را تجربه خواهیم کرد و وزارت جهاد کشاورزی پاسخگوی ضرر و زیان آن‌ها نخواهد بود.

وی در ادامه افزود: در هفته آینده به مقدار کافی گوشت و دام زنده از مرزها به کشور وارد خواهد شد.

آقامیری درباره کشتار دام و واردات تلیسه از پاکستان تصریح کرد: دام زنده از پاکستان از طریق بازارچه‌های مرزی تحت نظارت دامپزشکی استان مربوطه وارد می‌شود و واردات تسلیه موضوع نگران کننده‌ای نیست زیرا دام در نقطه صفر مرزی از لحاظ بهداشتی و با رعایت کشتار، استخوان گیری و در مراکز مربوطه عرضه می‌شود اما چیزی که مشکل ایجاد می‌کند واردات دام قاچاق است که تحت شبکه دامپزشکی انجام نمی‌شود.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته گزارش جدیدی در این زمینه وجود نداشته چون در این خصوص بازرسی و نظارت صورت می‌گیرد.

وی درباره صادارت دام و واردات آن بیان کرد: در حال حاضر صادرات گوشت قرمز از کشور صورت نگرفته و ممنوع است و تولید در بازار داخلی باید عرضه شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد