اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سرمایه‌گذاران بیت کوین بخوانند

تحلیلگران ادعا می‌کنند که ۳۰ هزار دلار ممکن است سطح تعیین کننده‌ای برای صعود ارزش بیت‌کوین (BTC) باشد.

به گزارش سایت طلا،تحلیلگران ادعا می‌کنند که ۳۰ هزار دلار ممکن است سطح تعیین کننده‌ای برای صعود ارزش بیت‌کوین (BTC) باشد.

به گفته نعیم اسلم، تحلیلگر بروکر آوا ترید، ۳۰هزار دلار ممکن است سطح تعیین‌کننده برای گاوهای بیت‌کوین باشد.

پس از اینکه بیت‌کوین از بالاترین قیمت خود یعنی حدود ۶۹ هزار دلار به کمترین میزان ۱۵ هزار دلار در نوامبر سقوط کرد، از آن زمان در مسیر صعود قرار گرفته است.

بازار کریپتوکارنسی اوایل سال گذشته پس از چندین انفجار برجسته از جمله منحل شدن صرافی اف تی ایکس، متلاطم شد. شرایط ایجاد شده توسط این تحولات باعث شد که بیت‌کوین بیش از ۷۰ درصد از اوج خود در ماه نوامبر ۲۰۲۱ سقوط کند.

با این حال، اگر بیت‌کوین بتواند این سطح قیمت ۳۰ هزار دلاری را پس بگیرد و بالاتر از آن بماند، می‌تواند به اندازه کافی اعتماد سرمایه‌گذاران را جلب و روند صعودی دیگری را تقویت کند. نقض مستمر آستانه مهم روانشناختی می‌تواند جریان‌های سرمایه در مقیاس وسیع را به ارزهای دیجیتال تسریع کند و در نتیجه افزایش سریع قیمت‌ها را آغاز کند و بیت‌کوین را در مسیر رسیدن به بالاترین قیمت‌های تاریخی جدید قرار دهد.

مسیر رسیدن به طولانی‌ترین روند صعودی بیت‌کوین در نوامبر ۲۰۱۳ ثبت شد، زمانی که بزرگترین ارز رمزنگاری شده برای ۱۵ روز متوالی سودهای چشمگیری داشت.

با این حال، شکستن مانع نمادین ممکن است چالش برانگیزتر از آن چیزی باشد که برخی گاوها انتظار دارند. اسلم نسبت به بهبود اخیر بیت‌کوین ابراز خوش‌بینی کرد اما هشدار داد که هنوز گاوها حضور دارند.

اگر چه معامله‌گران پس از افزایش متوالی قیمت روزانه بیت‌کوین مثبت باقی می‌مانند، سرمایه‌گذاران همچنین در مورد اینکه آیا ارزهای دیجیتال می‌توانند در طول سال ۲۰۲۳ حرکت خود را حفظ کنند، تردید دارند.

علاوه بر این، بازار کریپتو معمولا در ژانویه تمایل به عملکرد بهتر دارد، به این معنی که این افزایش ممکن است پایدار نباشد.

هوش مصنوعی آینده بیت‌کوین را چطور پیش‌بینی کرده‌ است؟

خبرآنلاین نوشت:در واقع، جستجوهای جهانی گوگل شامل کلمه کلیدی "ChatGPT" در ژانویه افزایش یافته است و چین به عنوان منطقه ای با بیشترین علاقه جستجو در این پلت فرم رتبه بندی شده است، در حالی که ایالات متحده در میان کشورهایی نیست که تقاضای افزایش یافته را ثبت کرده است.

یکی از کارهایی که ChatGPT ممکن است در آن بسیار مفید باشد، جمع آوری و ارائه پیش بینی های احتمالی محدوده حرکت قیمت دارایی های دیجیتال در بازار ارزهای دیجیتال، مانند بیت کوین (BTC) است.

جالب اینجاست که ChatGPT اعتراف کرد که «پیش‌بینی قیمت دقیق بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ غیرممکن است، زیرا بازار ارزهای دیجیتال بسیار پرنوسان و غیرقابل پیش‌بینی است».

گفته می‌شود، با استناد به داده‌های تاریخی، نمودارها و سنج‌ها، انتظارات صعودی از بیت‌کوین را ارائه کرد: با این حال، بر اساس الگوهای نمودار، سنج ها و داده های قبلی موجود، این احتمال وجود دارد که بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ در محدوده ۵۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ دلار معامله شود.

جالب توجه است که پیش‌بینی‌های پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی با پیش‌بینی‌های علاقه‌مندان به بیت‌کوین مطابقت دارد که معتقدند دارایی شاخص مالی غیرمتمرکز (DeFi) به خوبی در مسیر پذیرش گسترده‌تر و افزایش قیمت در سال ۲۰۲۳ است.

وقتی صحبت از پیش‌بینی‌های بلندمدت می‌شود، یعنی تا سال ۲۰۳۰، ChatGPT با استناد به نوسانات بالای بازار و مقررات دولتی، اعداد خاصی را ارائه نکرد، اما اذعان کرد که «بیت‌کوین احتمالاً پذیرفته‌تر خواهد شد و ارزش آن همچنان افزایش خواهد یافت. ”

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد