اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

خرید بیت کوین از صرافی کوینکس و آموزش انتقال ایمن آن به کیف پول

در سال‌های اخیر نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را به دفعات شنیده‌اید. اگر می‌خواهید شما نیز در این بازار آینده‌دار و رو به رشد، سهم داشته باشید و ارز دیجیتال بخرید با ادامه این مقاله همراه باشید.

در سال‌های اخیر نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را به دفعات شنیده‌اید. اگر می‌خواهید شما نیز در این بازار آینده‌دار و رو به رشد، سهم داشته باشید و ارز دیجیتال بخرید با ادامه این مقاله همراه باشید.

راه‌های بسیاری برای بدست آوردن ارزهای دیجیتال وجود دارد اما بهترین و ایمن ترین روش، خرید از صرافی ارز دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم معاملاتی دیجیتالی است که می‌توانید در آن ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید و در آن‌جا به معامله بپردازید. این مقاله به جزئیات خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال کوینکس Coinex می‌پردازد و همچنین مراحل حیاتی مورد نیاز برای اطمینان از انتقال ایمن دارایی‌های خریداری شده به کیف پول شخصی خود می‌پردازد. چه تازه وارد دنیای بیت کوین باشید و چه یک سرمایه گذار باتجربه، این مقاله اطلاعات ارزشمندی را ارائه می‌دهد. با ما همراه باشید تا به بررسی نکات خرید و تامین امنیت بیت کوین از طریق صرافی کوینکس بپردازیم.

نکات مهم امنیتی در ارسال دارایی دیجیتال

هنگام ارسال ارز دیجیتال از یک صرافی به یک کیف پول شخصی، چندین نکته مهم وجود دارد که باید در نظر داشته باشید تا از ایمنی و امنیت وجوه خود اطمینان حاصل کنید.

قبل از هر چیز، مهم است که آدرس کیف پولی که وجوه را به آن ارسال می‌کنید، دوباره بررسی کنید. تراکنش‌های ارز دیجیتال غیرقابل برگشت هستند، بنابراین اگر به طور تصادفی وجوه خود را به آدرس اشتباه ارسال کنید، برای همیشه از بین می‌روند. اطمینان حاصل کنید که آدرس را دو یا سه بار بررسی کرده و تأیید کنید که آدرس صحیح برای کیف پول شخصی شما است.

در مرحله بعد، توجه به کارمزد تراکنش‌های مرتبط با انتقال بسیار مهم است. صرافی‌ها و کیف پول‌های مختلف ممکن است ساختار کارمزد متفاوتی داشته باشند، بنابراین درک هزینه‌های مربوط به انتقال و اطمینان از معقول بودن کارمزدها مهم است. علاوه بر این، برخی از صرافی‌ها به شما این امکان را می‌دهند که نوع کارمزد تراکنشی را که می‌خواهید بپردازید، مانند کارمزد اولویتی یا معمولی، انتخاب کنید، حتما تفاوت بین این گزینه‌ها را درک کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید امنیت حساب صرافی شما است. قبل از ارسال ارز دیجیتال از یک صرافی، مطمئن شوید که حساب شما به درستی با یک رمز عبور قوی، احراز هویت دو مرحله‌ای و سایر اقدامات امنیتی که ممکن است صرافی ارائه دهد، ایمن شده باشد. این به محافظت از حساب شما در برابر تلاش‌های هک و دسترسی غیرمجاز کمک می‌کند.

در نهایت، مهم است که به خاطر داشته باشید که پردازش تراکنش‌های ارز دیجیتال ممکن است مدتی طول بکشد. این امر به ویژه برای معاملاتی که شامل مقادیر زیادی است، صادق است. مطمئن شوید که قبل از بررسی وضعیت وجوه خود، زمان کافی برای تکمیل تراکنش در نظر داشته باشید.

معرفی صرافی کوینکس

صرافی کوینکس یک صرافی آسیایی محسوب می‌شود که دفتر اصلی آن در هنگ کنگ قرار دارد و از سال 2017 فعالیت خود را شروع کرده است. با توجه به تحریم‌های بین المللی علیه ایران، صرافی‌های بسیاری به ایرانیان خدمات نمی‌دهند و اکثر تریدرهای ایرانی با روش‌های مختلفی این محدودیت‌ها را دور می‌زنند اما صرافی کوینکس به صراحت گفته است که مشکلی با فعالیت ایرانیان در پلتفرم خود ندارد. همچنین تعداد ارزهای قابل معامله در کوینکس بسیار بالاست و این صرافی بالای 600 نوع رمزارز مختلف را پشتیبانی می‌کند و هر یک را می‌توانید خرید کنید. شما می‌توانید هر رمزارز را درون کیف پول خود صرافی نگهداری کنید. همچنین امکان انتقال آن به خارج از صرافی و کیف پول شخصی خود خواهید داشت. در ادامه نحوه ثبت نام در کوینکس را به شما شرح می‌دهیم.

ثبت نام در صرافی کوینکس

پذیرش ایرانیان و اجازه دادن به آنان برای معامله کردن باعث شده است تا طیف وسیعی از ایرانی‌ها در این صرافی ثبت نام و فعالیت کنند. ثبت نام کوینکس به آسانی انجام می‌گیرد و تنها به یک ایمیل و رمز عبور احتیاج است. پس از ثبت نام برای بالا بردن امنیت حسابتان بهتر است تا موارد امنیتی حساب کاربری‌تان را بالا ببرید. اقداماتی مانند فعال کردن رمز عبور دوعاملی و تایید کلیدواژه آنتی فیشینگ باعث می‌شوند تا حساب شما در برابر هک شدن و سواستفاده قرار گرفتن در امان باشد. همچنین در نظر داشته باشید که حساب کاربری بدون احراز هویت تنها مجاز است در شبانه روز 10هزار دلار برداشت بزند.

نحوه خرید بیت کوین در کوینکس

قبل از آموزش نحوه خرید بیت کوین لازم است این نکته را بگوییم که امکان واریز پول برای کاربران ایرانی فراهم نیست و باید از طریق خرید استیبل کوین‌ها اقدام به واریز کنید. مشهور ترین استیبل کوین تتر (usdt) نام دارد که هم‌ارزش یک دلار است.

پس از واریز تتر، برای خرید بیت کوین در صرافی Coinex از دو روش می‌توانیم اقدام کنیم. خرید از بخش swap یا خرید از بخش spot. در بخش سواپ شما به قیمت روز، بیت کوین را با تتر خود معاوضه می‌کنید. توجه داشته باشید که کارمزد این بخش مقداری بالاتر از بخش اسپات است. در بخش اسپات اما هم امکان خرید بیت کوین به قیمت بازار را دارید و هم امکان سفارش گذاری در قیمت دلخواه‌تان را خواهید داشت. از هر روشی که بیت کوین را خریداری کنید برای مشاهده مقدار و ارزش خریدتان کافی است به بخش کیف پول‌های صرافی بروید و در قسمت بیت‌کوین مقدار و ارزش خریدتان را مشاهده کنید.

نحوه انتقال بیت کوین از کوینکس به کیف پول شخصی

خب تبریک می‌گوییم! شما اولین خریدتان را انجام دادید. اگر قصد فروش برای مدت زمان طولانی ندارید و یا می‌خواهید برای امنیت بیشتر آن را به کیف پول شخصی خود انتقال دهید ادامه آموزش را ببینید.

در ابتدا لازم است که یک کیف پول مناسب انتخاب کنید. کیف پول‌های ارز دیجیتال به 2 نوع سخت افزاری و نرم افزاری نقسیم بندی می‌شوند. کیف پول سخت افزاری یک قطعه الکترونیکی مانند فلش یا هارد درایو است که به صورت فیزیکی قابل حمل است و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خودش می‌تواند امنیت دارایی‌تان را به خوبی تضمین کند. کیف پول نرم افزاری نیز یک نرم افزار یا اپلیکیشن است که بر روی کامپیوتر، لپتاپ، سیستم عامل‌های موبایل و حتی فضای وب در دسترس هستند. هر یک از این دو نوع کیف پول را که انتخاب کنید می‌توانید بیت کوین خود را به آن انتقال دهید. برای این کار لازم است تا آدرس بیت کوین کیف پولتان را کپی کنید و سپس در صرافی کوینکس به قسمت برداشت بروید. در اینجا مقدار بیت کوینی که می‌خواهید به کیف پولتان ارسال کنید را وارد می‌کنید و در قسمت بعدی آدرسی که کپی کرده بودید را با دقت وارد می‌کنید. بهتر است که آدرس را چندین بار چک کنید تا از اشتباه شدن یا مورد سواستفاده قرار گرفتن دور باشید. در قدم بعدی شبکه‌ای که می‌خواهید بیت کوین را منتقل کنید انتخاب کنید. به این بخش باید دقت ویژه‌ای داشته باشید زیرا هر شبکه کارمزد مخصوص خود را دارد و آدرس هر شبکه با شبکه دیگر متفاوت است. بهترین شبکه برای انتقال مطمئن و امن، شبکه خود بیت کوین (btc) است.

در انتها با زدن دکمه برداشت و انجام دادن موارد امنیتی مانند وارد کردن کد ارسال شده به ایمیل و رمزعبور دو عاملی برداشت شما ثبت خواهد شد و با توجه به حجم برداشت و میزان شلوغی شبکه، انتقال شما در بازه زمانی 1 تا 10 دقیقه‌ای انجام می‌شود.

در مجموع صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی است که در آن می‌توانید به راحتی و بدون مشکل از نظر هویت ایرانی داشتن، ارز دیجیتال خود را خریداری کنید و آن را به کیف پولتان ارسال کنید.

همچنین در هنگام ارسال ارز دیجیتال از صرافی کوینکس به یک کیف پول شخصی، مهم است که آدرس را دوباره چک کنید، به کارمزد تراکنش‌ها توجه کنید، از امنیت حساب صرافی خود اطمینان حاصل کنید و زمان کافی برای انجام تراکنش در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید از ایمنی و امنیت سرمایه خود اطمینان حاصل کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد