اونس طلا2337.71
مظنه14,712,000
18 گرم3,396,200
ارزش سکه33,146,136
قدیم (بهار)37,600,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,900,000
ربع14,400,000

ادارات و مدارس این استان‌ها بیستم و یکم دی تعطیل است

برودت هوا در روز چهارشنبه برخی از ادارات و مدارس در استان‌های کشور را تعطیل کرد.

به گزارش سایت طلا،با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از ادارات، مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های کشور فردا چهارشنبه بیست و یکم دی تعطیل شده است.

مدارس شهرستان زابل امروز چهارشنبه غیر حضوری شد

مدیرکل ستاد بحران سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به کاهش محسوس دما، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده مدارس شهرستان زابل در تمامی مقاطع به استثنای متوسطه دوم (امتحانات نهایی) تعطیل اعلام می‌شود.

تعطیلی مدارس برخی مناطق در شرق استان سمنان

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی برخی از پایه های مدارس در مناطق بسطام و بیارجمند و شهرستان های میامی و شاهرود خبر داد،

محمدمهدی ملائیان در گفت وگو با ایسنا گفت: به دلیل بارش برف و برودت هوا امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه همه مراکز پیش دبستانی در مناطق بسطام و بیارجمند تعطیل است.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: همچنین برپایی حضوری کلاس های دوره ابتدایی در شهرستان های میامی و شاهرود نیز تعطیل و کلاس ها غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: امتحانات مقطع متوسطه در استان طبق برنامه برگزار می شود.

همچنین بر اساس مصوبه جلسه اضطراری مدیریت مصرف گاز استان سمنان ،ساعت کار ادارات استان سمنان در امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه به ساعت ۱۲ کاهش یافت و پنجشنبه نیز تعطیل شد

مدارس ابتدایی نوبت صبح پردیس امروز "غیر حضوری" است

مدارس ابتدایی نوبت صبح پردیس امروز "غیر حضوری" است بنا بر اعلام آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، به علت برودت هوا و یخبندان، مدارس ابتدایی نوبت صبح پردیس امروز "غیر حضوری" است.

آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با صدور اطلاعیه‌ای خبر مذکور را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است که با توجه به برودت هوا و لغزندگی معابر کلیه مدارس شهرستان پردیس در مقطع ابتدایی در نوبت صبح ، روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ غیر حضوری خواهد بود.

دستگاه های اجرایی هرمزگان پنجشنبه ها تعطیل شدند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان از تعطیلی پنجشنبه ها تا پایان سال با هدف مدیریت مصرف انرژی خبر داد.

محسن خاکی نهاد با اعلام این خبر گفت: کلیه دستگاه های اجرایی، مجموعه ستادی بانکها، بیمه ها، شهرداری ها و موسسات عمومی از پنجشنبه این هفته (۲۲ دی ماه) تا پایان سال جاری، تعطیل خواهند بود.

وی درباره تغییر ساعت کاری ادارات در روزهای شنبه تا چهارشنبه اظهار کرد: ساعت کار ادارات از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۵ تعیین شده است.

سرما و یخبندان سمنان را به تعطیلی کشاند/ پنجشنبه ادارات تعطیل شد

پس از اعلام هشدار نارنجی مبنی بر وقوع یخبندان در استان سمنان، ادارات این استان روز پنجشنبه تعطیل شد.

پس از اعلام هشدار نارنجی مبنی بر وقوع یخبندان در استان سمنان، ادارات این استان روز پنجشنبه تعطیل شد و ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان در روز چهارشنبه نیز تغییر کرده و تا ساعت 12 ظهر این روز اعلام شده است.

مدارس ابتدایی فیروزکوه فردا غیرحضوری است

به علت برودت هوا و یخبندان مدارس ابتدایی فیروزکوه فردا (۲۱ دیماه) غیرحضوری هستند.

تمامی ادارات و مدارس و بانک‌های کاشان ۲ روز آینده تعطیل شد

فرماندار کاشان از تعطیلی تمامی ادارات و مدارس و بانک‌های کاشان در ۲ روز آینده با هدف مدیریت در مصرف انرژی تعطیل شد.

فردا تمامی مدارس استان همدان تعطیل است

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد،به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی تمامی مقاطع تحصیلی در مدارس سراسر استان فردا چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۱ در نوبت "صبح و بعدازظهر" تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

امتحانات نهایی کشوری پایه دوازدهم و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم طبق برنامه اعلام شده برگز خواهد شد.

فردا، همه ادارات البرز تعطیل هستند

کاوه حدادپور، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری البرز با بیان این که چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه همه ادارات البرز به دلیل مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند، گفت: آموزش مدارس به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، اما امتحانات نهایی و دانشگاه‌ها برقرار است.

ادارات، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان چهارشنبه و پنج‌شنبه تعطیل شدند

منصور شیشه فروش،مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۱ و ۲۲ دی با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند. این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با توجه به شرایط جوی و برودت شدید دما در روز‌های پایانی هفته اتخاذ شده است.

ادارات و مراکز آموزشی کردستان تعطیل شد

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان اعلام کرد: ادارات، دستگاه‌های اجرایی، مدارس و مراکز آموزشی کردستان روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲۱ و ۲۲ دی ماه) به علت برودت هوا تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های گیلان غیر حضوری است

بر اساس اعلام ستاد مدیریت جهادی گاز، فعالیت تمامی مدارس و مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌های گیلان در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه جاری به صورت غیرحضوری خواهد بود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد