اونس طلا2389.27
مظنه14,556,000
18 گرم3,360,200
ارزش سکه32,794,668
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

وضعیت شاخص بورس 13 دی

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و توانست تا یک میلیون و ۶۰۲ هزار واحد افزایش یابد اما در ساعات پایانی معاملات، روندی نزولی به خود گرفت و تا رقم یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحد کاهش یافت.

شاخص کل بورس با ۱۹۱۰ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۹۱ هزار واحد ایستاد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۲۲۸۱ واحد صعود رقم ۴۷۵ هزار و ۴۱۷ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۷۲۱ هزار معامله انجام شد که ۹۱ هزار و ۳۱۸ میلیارد ریال ارزش داشت.

این خودرو و سایپا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و معدنی و صنعتی گل گهر، ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی پارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۱ واحد افزایش داشت و به ۲۰ هزار و ۳۷۷ واحد رسید.

در این بازار بیش از ۶ میلیارد و ۱۸۵ میلیون برگه سهم و اوراق مالی دادوستد شد و تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۷۳ هزار و ۸۱۷ نوبت بود.

پالایش نفت لاوان (شاوان)، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا)، بهمن دیزل (خدیزل)، بانک دی (دی)، بیمه پاسارگاد (بپاس)، آهن وفولاد غدیر ایرانیان (فغدیر) و مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن) تاثیر مثبت بر این شاخص داشتند.

در ادامه پلیمر آریاساسول (آریا)، پتروشیمی مارون (مارون)، سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، نفت ایرانول (شرانل)، اعتباری ملل (وملل)، تهیه توزیع غذای دنا آفرین فدک (گدنا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس) و فرابورس ایران (فرابورس) تاثیر منفی بر این شاخص داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد