اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دعوای جنجالی پدر و پسر بخاطر ۱۰۰ پوند، خبرساز شد

پیتر تیلور، ۵ سال قبل از پدرش ۱۰۰ پوند قرض گرفته بود و با توجه به درخواست های مکرر پدرش، به او گفته بود که توان پرداخت این پول را ندارد.

پیتر تیلور، ۴۳ ساله، اهل لستر، ۵ سال قبل از پدرش ۱۰۰ پوند قرض گرفته بود و با توجه به درخواست های مکرر پدرش، به او گفته بود که توان پرداخت این پول را ندارد.

شب گذشته او برای دیدن پدرش به خانه او می رود اما بعد از صرف شام، پدر درمورد پول با پسرش بحث می کند.

سپس تیلور میز نهارخوری را به سمت پدرش هل می دهد. این مرد بازنشسته از پسرش می خواهد آنجا را ترک کند و دیگر به آن پول نیازی ندارد. اما تیلور به سمت پدرش هجوم می برد و پس از انداختن پدرش روی زمین، او را مورد ضرب و شتم قرار می دهد.

تیلور پس از مشت زدن به پدرش با یک قابلمه به پدرش حمله می کند و با آن به سینه و گردن مرد مسن ضربه زد.

با توجه به دفاعیه تیلور: مادر تیلور یک سال پیش فوت کرده است. با وجود اینکه پدرش در جوانی خانواده اش را ترک کرده و با او هیچوقت رابطه خوبی نداشته بعد از فوت مادرش سعی می کرده با پدرش ارتباط برقرار کند. او بعد از ۵ سال به دیدن پدرش رفته بود که او در مورد پولی که ۵ سال پیش به او داده است صحبت کرد. تیلور یک همسر و دو فرزند دارد.

پزشک قانونی گزارش داد که در جریان این درگیری، تمام بدن این مرد مسن دچار کبودی شده است و ۲ تا از دنده های قفسه سینه او و ۳ تا از دندان های او شکسته شده.

تیلور که به حمله و صدمه زدن به بدن و خفه کردن پدرش اعتراف کرده است، به مدت دو سال به حبس تعلیقی محکوم شد و تا ۵ سال حق هیچگونه ملاقات با پدرش را ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد