اونس طلا2302.52
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

با انجام این ۳ کار هرگز طلاق نمی گیرید!

همه متاهل ها حداقل یکبار به جدایی فکر کرده اند. زیرا با وجود رسانه های اجتماعی ما دائما مقالاتی غیر علمی را می خوانیم که اطلاعات اشتباهی به ما می دهند و ما ناخودآگاه باور می کنیم.

همه متاهل ها حداقل یکبار به جدایی فکر کرده اند. زیرا با وجود رسانه های اجتماعی ما دائما مقالاتی غیر علمی را می خوانیم که اطلاعات اشتباهی به ما می دهند و ما ناخودآگاه باور می کنیم. بطور مثال همه افراد فکر می کنند اگر در زندگی مشاجره داشتند، یعنی زندگی خوبی ندارند و این مسئله باعث می شود که وقتی دچار اختلاف نظر می شوند به جای اینکه آن را حل کنند، آن را مخفی کنند.

ما در سایت طلا ۳ واقعیت در مورد طلاق را برای شما آوردیم.

هرگز به هیچ وجه تغییر یا رشد نکنید

قبول واقعیت سخت است که انسان همیشه در حال تغییر است. ما تغییر می کنیم. فردی که در ۲۵ سالگی دوستش داشتیم، همان فردی نیست که در ۴۰ سالگی دوستش داریم. بنابراین، هیچ چیز نمی تواند مانع تغییر افکار ما شود. خب پس باید چه کار کنیم؟

تنها کاری که می توان کرد این است که یکدیگر را بپذیریم و تلاش کنیم با هم رشد کنیم . به دیدگاه هم گوش بدهیم و به آن فکر کنیم . اعتماد، صداقت و عقاید مشترک را می توان تغییر داد. ما نباید به باورها و ارزش های ۲۰ سال پیشمان بچسبیم و روی آنها تعصب داشته باشیم . با گذشت زمان و عبور از مشکلات خیلی از تصورات ما تغییر می کند و تنها راه پذیرش آن گوش دادن و پذیرش همسرمان است.

کنترل کامل بر ذهن و قلب شریکتان داشته باشید

ما با یک انسان معمولی ازدواج می کنیم و هیچ انسانی کامل نیست. این را به یاد داشته باشید که ازدواج یک جاده دو طرفه است. هر دو نفر باید برای تقویت رابطه و حفظ عشقی که دارند تلاش کنند. شما به تنهایی نمی توانید ازدواج تان را نجات دهید.

اگر شریک زندگیتان هیچ تلاشی برای حفظ رابطه نمی کند، پس مطمئن باشید که شما در این جاده یک طرفه، بلاخره خسته می شوید. پس این بار سنگین را به تنهایی به دوش نکشید و درک کنید که گاهی اوقات شریک زندگیمان طوری تغییر می کند که ما نمی توانیم این رابطه را حفظ کنیم. آنها می روند و شما می مانید و سالهایی که برای این زندگی پوچ از دست دادید. اما این شکست از شما آدم بهتر و بالغ تری می سازد . انسانی که دیگر هیچکس نمی تواند او را بازی بدهد.

در هیچ شرایطی طلاق نگیرید

ممکن است خیلی این جمله را شنیده باشید که مهم نیست شرایط زندگیتان چگونه است، شما تحت هیچ شرایطی نباید طلاق بگیرید.

البته ناگفته نماند که خیلی از افراد برای حفظ رابطه شان تلاش نمی کنند و تا با یک مشکل روبرو می شوند اولین فکری که به سرشان می زند طلاق است. این مقاله برای کسانی است که همه تلاششان را می کنند اما هیچ تغییری در شریک زندگیشان نمی بینند و شریک زندگیشان انقدر خصوصیات اخلاقی منفی دارد و سمی است که به روان آنها آسیب می زند.

ازدواج در یک مقطع زمانی، چالش های زیادی دارد و این نوع چالش ها کاملاً رابطه و عشق را تحت تاثیر قرار می دهد. ما در سختی و رنج رشد می کنیم. هر دو نفر باید بدانند که چالش ها و مشکلات باید آنها را به هم نزدیکتر کند نه دورتر. تحت هیچ شرایطی یکدیگر را تنها نگذارید خصوصا وقتی دچار مشکل می شوید. هر انسانی دوست دارد وقتی دچار مشکل می شود، یکی کنارش باشد و به او آرامش بدهد حتی اگر دشمنش باشد.

در نتیجه طلاق اجتناب ناپذیراست و زمانی که این رابطه با خیانت مکرر، ضرب و شتم ، دروغ و دیگر مواردی همراه باشد که به روح و روان شما آسیب می زند یک امر ضروری است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد