اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آغاز بارش برف و باران از امروز در 9 استان کشور

سازمان هواشناسی کشور در آخرین پیش‌بینی خود از آب و هوای کشور، وضعیت بارش‌ها را از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده تشریح کرد.

به گزارش سایت طلا، سازمان هواشناسی کشور در آخرین پیش‌بینی خود از آب و هوای کشور، وضعیت بارش‌ها را از امروز تا سه‌شنبه هفته آینده تشریح کرد.

براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌ های پیش‌ یابی‌ هواشناسی‌ امروز در استانهای خوزستان، کهگیلویه‌ وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب‌ و جنوب‌ اصفهان، شمال و غرب‌ فارس‌، شمال بوشهر و برخی‌ مناطق‌ استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان افزایش‌ ابر و بارش‌ پیش‌ بینی‌ می‌ شود.

جمعه‌ در برخی‌ مناطق‌ واقع‌ در دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌، برخی‌ مناطق‌ مرکزی کشور و سواحل‌ دریای خزر بارش‌ پراکنده انتظار می‌ رود.

شنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ کرمان، یزد، غرب‌ و بخش‌ هایی‌ از مرکز کشور، سواحل‌ دریای خزر، ارتفاعات‌ البرز ، دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ مرکزی و جنوبی‌ و یکشنبه‌ در برخی‌ مناطق‌ کرمان، هرمزگان، شمال فارس‌، جنوب‌ و غرب‌ اصفهان و دامنه‌ ها و ارتفاعات‌ زاگرس‌ جنوبی‌ بارش‌ پیش‌ بینی‌ می‌ شود.

دوشنبه‌ در بخش‌هایی‌ از کرمان و شمال هرمزگان ابرناکی‌ و بارش‌ خفیف‌ باران پیش‌ بینی‌ می‌ شود و در سایر مناطق‌ کشور جوی آرام خواهیم‌ داشت‌.

لازم به‌ ذکر است‌ طی‌ این‌ مدت‌ بارش‌ در ارتفاعات‌ و مناطق‌ سردسیر به صورت‌ برف‌ خواهد بود.

با تداوم پایداری و سکون نسبی‌ هوا، طی‌ 3 روز آینده در شهرهای صنعتی‌ و پرجمعیت‌ به ویژه تهران، کرج‌، تبریز و مشهد، افزایش‌ غلظت‌ و انباشت‌ آلاینده های جوی انتظار می‌رود.

از اواخر وقت‌ جمعه‌ تا یکشنبه‌ نیز خلیج‌ فارس‌ مواج‌ است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد