اونس طلا2358.42
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

پسری که بخاطر رفتن به مدرسه از پدر و مادرش انتقام گرفت

تاجر شکست خورده اد لینس، ۵۱ ساله، که با پدر و مادرش بخاطر اینکه او را در کودکی به مدرسه شبانه روزی فرستاده بودند رابطه خوبی نداشت از پدر و مادرش انتقام گرفت.

پسر ۴۰ ساله به والدین مسن خود به دلیل فرستادن او به مدرسه شبانه روزی حمله کرد و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد.

تاجر شکست خورده اد لینس، ۵۱ ساله، که با پدر و مادرش بخاطر اینکه او را در کودکی به مدرسه شبانه روزی فرستاده بودند رابطه خوبی نداشت، وقتی دچار ورشکستگی شد با پیام های تهدید آمیز از پدر و مادرش پول اخاذی می کرد و به آنها گفته بود که اگر به او پول ندهند، زندگی آنها را آتش می زند و آنها را به قتل می رساند.

او ۲ فرزند دارد و از سال ۱۹۸۰ بخاطر اینکه به پدر و مادرش او را به مدرسه شبانه روزی فرستاده بودند از آنها کینه به دل گرفته بود و به آنها بارها گفته بود که زندگی اش را نابود کرده اند.

آقای ویلیامز(پدر) گفت که لینز برای داشتن یک زندگی ایدهآل با همسر جدید و فرزندانش از آنها پول میخواسته، اما هرچقدر پول برای او می فرستادند بازهم برای او کافی نبوده.

او یک شب وارد ویلای ۱.۲ میلیون پوندی والدینش در نتر آلدرلی، می شود و به آنها می گوید که از آنها ناراحت است. سپس با حمله وحشیانه به پدر ۸۵ ساله خودش نیکلاس کلیتون که یک مهندس بازنشسته است و مادرش جولیا ۸۲ ساله، آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد و به سر و صورتش پدرش در حالیکه روی تختش دراز کشیده بود، ضربه می زند.

بنا به گزارشات پزشک قانونی، این ضربات موجب خونریزی مغزی پدرش شده که با اظهارات پسرش( لگد، گاز گرفتن، مشت زدن و خفه کردن ) مطابقت دارد. یکی از دندان های آقای کلیتون هم روی زمین کنار تخت افتاده بود.خانم کلیتون هم دچار کبودی و شکستگی در پشت سرش شده است.

هم اکنون لینس، در بیمارستان روانی بستری شده و اعتراف کرده که پدر و مادرش را کتک زده است. او در اظهاراتش گفته که بدلیل اینکه او را به مدرسه شبانه روزی فرستادند و به او کمک مالی نکردند به آنها حمله کرده است. در سال ۲۰۱۴، پدر و مادرش را در اتاق خوابشان حبس می کرده و می خواسته که ارثش را بگیرد. اما وقتی با او مخالفت کرند این نقشه شوم را کشیده است.

اما شواهد نشان می دهد که او تقریباً ۲۴۰۰۰۰ پوند دریافت کرده است، اما ظاهرا مبلغ بیشتری می خواسته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد