اونس طلا2336.1
مظنه14,486,000
18 گرم3,344,100
ارزش سکه32,636,958
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

یک کبوتر صلح انتخاب کنید و پیام امروزتان را بخوانید

کبوترها همیشه خبرهای خوب به همراه دارند. آنها به ما احساس آرامش می دهند و به ما کمک می کنند تا امیدوار باشیم و زندگی را با نگرش مثبت ببینیم.

کبوترها همیشه خبرهای خوب به همراه دارند. آنها به ما احساس آرامش می دهند و به ما کمک می کنند تا امیدوار باشیم و زندگی را با نگرش مثبت ببینیم. در تست امروز، شما باید یکی از کبوترها را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و پیام بزرگی را که برای شما دارد ، بخوانید.

کبوتر شماره یک

شما با خودتان برکت به همراه می آورید. شاید متوجه شده باشید که عقل و قدرت درونی بالایی دارید. موقعیت ها و مشکلاتی که برای دیگران سخت است، برای شما ساده و آسان است زیرا روح شما توسط انرژی های مثبت و معنوی احاطه شده است که همیشه شما را در مسیر درست راهنمایی می کنند.

شما این موهبت را دارید که مثبت فکر کنید، که این نگرش بار مشکلات زندگی را سبک تر می کند. به همین دلیل، دیگران شما را دوست دارند و همیشه از راهنمایی و نگرش شما به زندگی الهام می گیرد.

چیزهایی وجود دارد که گاهی شما را ناامید می کند، اما این کبوتر برای شما پیامی دارد: همه رنج ها، ترس ها و درگیری های شما به زودی پایان می یابد. شما انسان خوش قلبی هستید که همیشه از هر تاریکی عبور می کند.

به خودت و خدا اعتماد کن .

کبوتر شماره دو

یکی از بزرگترین خصوصیات شما فروتنی شماست. در دنیایی که بیشتر مردم به فکر خودشان هستند و دیگران را نمی بینند، شما انرژی عشق و همدلی را به دیگران می بخشید که نشان می دهد هنوز هم قلب های خوب و افرادی وجود دارند که می توانیم به آنها اعتماد کنیم.

شما یک هدیه بسیار ویژه برای شادی بخشیدن، الهام و عشق به زندگی افرادی هستید که با آنها زندگی می کنید. این یک هدیه بسیار ویژه است که خداوند به شما داده است و به شما کمک می کند تا جهان را با افراد آگاه و روشنفکر به مکانی بهتربرای زندگی تبدیل کنید. برای رسیدن به رسالت خودتان، باید به خدا ایمان و اعتماد داشته باشید.

وقتی دچار مشکل می شوید، از کائنات کمک بخواهید. شما همیشه پاسخ و علت اتفاقات را نمی دانید اما فرشتگان به شما کمک می کنند که مشکلاتتان را حل کنید. آنها همه چیزهایی را که برای تبدیل شدن به فردی عاقل تر و بالغ تر نیاز دارید به شما یاد می دهند. هرگز اجازه ندهید که تاریکی جهان نور وجودتان را خاموش کند.

تو ستاره بزرگی هستی که زندگی بسیاری از مردم را روشن می کند.

کبوتر شماره سه

هدیه بزرگی که خداوند به شما داده است، قلب و روح سخاوتمند شماست. شما بدون اینکه دیگران را قضاوت کنید، به دیگران کمک می کنید و این قلب پاک شما را نشان می دهد. ماموریت شما در زندگیتان این است که مثل یک چراغ راه را برای همه کسانی که خسته و نا امید شده اند، روشن کنید و به آنها کمک کنید تا راه درست را پیدا کنند. در حال حاضر شما با عشق فراوان این ماموریت را انجام می دهید. شما می دانید که خوشبختی نتیجه ارتعاشی است که ما به کائنات می فرستیم. بنابراین مراقب باشید که تمام نگرش های شما شبیه به چیزی باشد که می خواهید آن را به دست بیاورید.

وقتی کارهای خوب می کنید، آن کارها به خودتان بر می گردد. بنابراین، احساساتتان را ابراز کنید و حال آنها را خوب کنید. روش زندگی شما الگوی دیگران است. شما رسالت خودتان را به خوبی درک کرده اید. هر روز قدمی به سوی بلوغ معنوی بردارید زیرا کسانی که به دیگران کمک می کنند اول باید به خودشان کمک کنند.

به خودت ایمان داشته باش و بدان که در لحظه های سخت هرگز تنها نیستی، زیرا خداوند هرگز کسانی را که به او ایمان دارند تنها نمی گذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد