اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زمان صعود طلا فرا رسید

قیمت طلا امروز افزایش یافت و با 8 دلار افزایش وارد کانال 1800 دلاری شد.

به گزارش سایت طلا، فلز زرد در روز دوشنبه به بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته رسید که می‌توان آن را نتیجه ضعف نسبی دلار آمریکا پس‌از کاهش محدودیت‌های کرونایی در چین دانست.

قیمت هر اونس طلا امروز با 8 دلار افزایش در لحظه تنظیم این گزارش به 1806 دلار رسید.

طلا در هفته گذشته بازدهی 2.37 درصد را ثبت کرد که پیش بینی سایت کیتکو نشان می داد که هم معامله گران و هم تحلیل گران پیش بینی روندی صعودی نسبت به قیمت طلا داشتند. با این وجود برخی از تحلیل گران قانع نشده اند که موج سرمایه به سوی بازار طلا گسیل شده است.

شاخص دلار 0.2 درصد کاهش یافته و به حدود پایین‌ترین رقم طی 5 ماه گذشته رسیده است. ضعیف شدن دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.

تحلیلگران بازار انتظار دارند فدرال رزرو آمریکا سیاست‌های پولی خود را در اجلاس آینده تسهیل کند که می‌تواند از قیمت طلا حمایت کند. اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز جمعه منتشر شد نشان می‌داد کارفرمایان آمریکایی کارگران بیشتری را در نوامبر استخدام کرده و دستمزدها را افزایش داده‌اند، بنابراین نگرانی درمورد رکود اقتصاد کاهش یافته است که می‌تواند مانع افزایش بیش‌ازحد نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا شود و به‌نفع فلزات گران‌بها از جمله طلا خواهد بود. پایین آمدن نرخ بهره هزینه نگه‌داری طلا را کاهش می‌دهد و تمایل برای آن را افزایش می‌دهد،

به‌علاوه، آرام‌تر شدن محدودیت‌های کرونایی در چین بدین معناست که تقاضا برای طلا در این منطقه بالا خواهد رفت و قیمت آن را هم افزایش می‌دهد.

قیمت نقره امروز با 1.08 درصد افزایش به 23 دلار و 50 سنت رسید و پلاتین با 0.53 درصد افزایش 1024 دلار و 47 سنت معامله می‌شود.

بر اساس این گزارش ، هفته گذشته تقاضای فیزیکی طلا در هند، به دلیل قیمت‌های بالاتر متوقف شد اما بازار چین تحت‌تاثیر محدودیت‌های کووید- ۱۹ قرار گرفت و قیمت‌ها کاهش یافت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد