اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جذابیت بیش از حد چهره مهاجم تیم فوتبال کره برایش دردسر ساز شد! + تصاویر

مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی با وایرال شدن ویدیوی کوتاهی که او را تنها در حالی که روی نیمکت تیمش نشسته نشان می‌دهد، ۱.۶ میلیون دنبال کننده جدید در اینستاگرام پیدا کرد و مجبور شد گوشی‌اش را خاموش کند.

به گزارش سایت طلا، چو گیو سونگ (Cho Gue-sung) مهاجم تیم ملی فوتبال کره جنوبی با وایرال شدن ویدیوی کوتاهی که او را تنها در حالی که روی نیمکت تیمش نشسته نشان می‌دهد، ۱.۶ میلیون دنبال کننده جدید در اینستاگرام پیدا کرد و مجبور شد در جام جهانی گوشی‌اش را خاموش کند.

شاید پیش از بازی کره جنوبی با غنا که دوشنبه گذشته برگزار شد کمتر کسی گیو سونگ را می‌شناخت، اما بعد از به ثمر رساندن دو گل توسط این بازیکن ۲۴ ساله در این بازی، تعداد دنبال کنندگان او در اینستاگرام از ۲۰ هزار نفر به ۱.۶ میلیون نفر رسیده و به دلیل توجه زیادی که به او شده مجبور شده تلفن خود را خاموش کند.

علاقه‌مندی‌ها به او به قدری زیاد شده که یک ویدیوی ۷ ثانیه‌ای که او را در حالی که فقط روی نیمکت تیمش نشسته نشان می‌دهد، تاکنون بیش از ۷.۷ میلیون بار در رسانه های اجتماعی بازدید داشته است.

یک روزنامه نگار کره ای در این باره گفت: «او باید استراحت می‌کرد اما تمام شب در تلفنش پیام دریافت می‌کرد و این موضوع او را بیدار نگه داشته بود. چو سعی داشت روی فوتبال تمرکز کند، اما همینطور برایش پیام می‌آمد.»

برای کسی که خودش را «ناچیز» توصیف می‌کند و تقریبا هیچ اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی‌اش علنی نشده، این موضوع مثل یک شهاب درخشان و زودگذر عمل می‌کند. البته تا اینجا مشخص شده که او نامزد دارد.

چو گیو سونگ در سال ۱۹۹۸ در شهر آنسان کره جنوبی و از پدر و مادری که هر دو ورزشکار هستند متولد شد. او فوتبال را از کودکی شروع کرد و در آکادمی جوانان اف سی آنیانگ در پست هافبک دفاعی به بازی پرداخت.

چو در طول دوران حضورش در دانشگاه گوانگژو در این پست ماندگار شد اما مربی‌اش به او گفته بود که به اندازه کافی خوب عمل نمی‌کند و در سال ۲۰۱۷ به پست مهاجم منتقل شد.

دو سال بعد او در آنیانگ حرفه‌ای شد، همان تیمی که در سنین پایین در آن بازی می‌کرد و در پایان اولین فصل خود به سومین گلزن برتر لیگ دو کره تبدیل شد.

در طول تابستان، او به باشگاه چونبوک هیوندای موتورز (Jeonbuk Hyundai Motors) در کی-لیگ (K League)، لیگ فوتبال حرفه ای کره منتقل شد.

چو در سال ۲۰۲۱ برای خدمت اجباری به ارتش رفت و در آنجا برای Gimcheon Sangmu -تیم نیروهای مسلح کره جنوبی- بازی کرد. به نظر می رسید که این موقعیت، پیشرفتی که چو به آن نیاز داشت را فراهم کرد، و زمانی که امسال دوباره به چونبوک پیوست، به عنوان بهترین گلزن کی لیگ ۱ ظاهر شد و به تیمش کمک کرد تا عنوان قهرمانی جام حذفی کشور را کسب کند.

او اولین بار در سال ۲۰۲۱ به تیم ملی کره دعوت شد و اولین بازی ملی خود را در بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل لبنان در سپتامبر همان سال انجام داد.

پس از یک فصل فوق العاده با چونبوک، چو برای شرکت در بازی های جام جهانی به تیم ملی کره جنوبی دعوت شد و در بازی مقابل غنا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. این مهاجم یک متر و ۸۸ سانتی، با دو ضربه سر سریع گل‌های خود را به ثمر رساندتا تیمش را از باخت ۲-۰ به تساوی بازگرداند، اما تنها ۷ دقیقه بعد ضربه محمد کودوس قلب کره ای ها را شکست.

هشتگ ChoGuesung در تیک تاک (TikTok) که یک محرک فزاینده محبوبیت حتی در دنیای ورزش است، ۱۹۳ میلیون بازدید داشته است.

به نظر می‌رسد چو از قهرمان ملی سون هیونگ مین (Son Heung-min) پیشی گرفته و اکنون محبوب مردم کره جنوبی است.

در این میان یک ویدیوی ظاهرا ساده از نشستن این مهاجم روی نیمکت تیم باشگاهش، چونبوک هیوندای موتورز، بیش از هفت میلیون بازدیدکننده داشته است. به نظر می‌رسد جایی که این فوروارد گونه خود را می‌مالد توجه خاصی را به خود جلب کرده است.

در عصر دیجیتال، ظاهرا چو فرصت‌های بیشتری نسبت به پیشینیانش در بخش ملی دارد تا به طور بالقوه از توجهی که به او می‌شود درآمد کسب کرده و سرمایه‌گذاری کند. با ظهور رسانه‌های اجتماعی، اکنون فرصت‌ها گسترده‌تر شده است و چو احتمالا هنگام بازگشت از قطر به خانه، تعدادی پیشنهاد در صندوق پستی خود خواهد داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد