اونس طلا2220.06
مظنه14,231,000
18 گرم3,285,200
ارزش سکه32,062,443
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,403,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

پرستاری که پای بیمارش را قطع کرد و در فریزر گذاشت

قطع عضو اجباری چیزی است که فقط در فیلم های ترسناک میتوان آن را دید، اما این اتفاق وحشتناک در یک خانه سالمندان در ویسکانسین به واقعیت تبدیل شد.

قطع عضو اجباری چیزی است که فقط در فیلم های ترسناک میتوان آن را دید، اما این اتفاق وحشتناک در یک خانه سالمندان در ویسکانسین به واقعیت تبدیل شد.

یک پرستار در مرکز بهداشت و درمان اسپرینگ ولی (SVHRC) متهم به بریدن پای یک مرد سالمند شد. بر اساس گزارش رسانه ها، این مرد هرگز به این عمل رضایت نداد و اندکی پس از آن درگذشت.

شاهدان ادعا می کنند که مری کی براون، ۳۸ ساله، پا را پس از قطع کردن در فریزر قرار داد. ظاهراً براون قصد داشت این اندام را در مغازه کفش فروشی خانوادهاش بگذارد و با آن کودکان را بترساند.

یکی از پرستاران داستان را اینگونه بیان کرد: « این مرد ۶۲ ساله که تنها زندگی می کرده است پس از قطع شدن سیستم گرمایشی خانه اش بدلیل ناتوانی در پرداخت قبض ، پاهایش یخ کرده و دیگر قادر به حرکت نبوده است. وقتی یکی از همسایگان متوجه این موضوع می شود او را به بیمارستان منتقل می کنند اما پاهایش کاملا فلج می شود و به نکروز مبتلا می شود. پزشکان از او می خواهند که برگه رضایت را جهت قطع عضو امضا کند اما او مخالفت می کند.

این مرد به خانه سالمندان منتقل شد. بیماری او هر روز پیشترفت می کرد و گوشت پای او را می خورد. در اواخر ماه پای او فقط به یک تاندون و پوست پایش آویزان بود. او بدلیل ابتلا به نکروز شدید آنقد هذیان می گفت که حتی نمیتوانست مسکنهای مورفین خودش را مصرف کند و چندین بار از تخت خوابش روی زمین افتاده بود و پاهایش بیشتر آسیب دیده بود. »

بر اساس گزارشات جنایی، پرستار ( براون ) پس از اینکه می بیند پای آن مرد دیگر تکان نمی خورد به دو پرستار دیگر هشدار می دهد که این کار را انجام بدهند اما آنها نمی پذیرند. اگرچه او می دانست که صلاحیت یا مجوز انجام این عمل را ندارد، اما گفت که این کار را برای "آسایش" مرد انجام می دهد.

سایر پرستاران به براون گفتند و از او خواستند که این کار را انجام ندهد اما اندکی بعد، او با قیچی پوست و تاندون پای مرد را برید. پس از قطع عضو، براون پا را در یک کیسه قرار داد و آن را در فریزر گذاشت.

این مرد چند روز پس از قطع عضو از دنیا رفت. در حال حاضر، هیچ نشانه رسمی مبنی بر اینکه قطع کردن پا، باعث مرگ او شده است وجود ندارد، اما پرستاران می گویند که وضعیت او پس از عمل وخیم شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد