اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

۵ کاری که زنان انجام می دهند و مردان از آن کار متنفرند

یکی از خطرات بزرگ روابط زمانی اتفاق می افتد که زوجین با یکدیگر راحت می شوند. وقتی زنان در روابطشان احساس راحتی می کنند، رفتارهای خاصی را انجام می دهند که می تواند مردان را براحتی از آنها دور کند.

یکی از خطرات بزرگ روابط زمانی اتفاق می افتد که زوجین با یکدیگر راحت می شوند. وقتی زنان در روابطشان احساس راحتی می کنند، رفتارهای خاصی را انجام می دهند که می تواند مردان را براحتی از آنها دور کند. وقتی شما احساس راحتی میکنید، مردان چه فکری میکنند و آیا بازهم به این فکر می کنند که با شما در ارتباط باشند؟

ما در سایت طلا ۵ کاری را که زنان بعد از احساس راحتی انجام می دهند و مردان از آن متنفرند برای شما آوردیم.

پوشیدن لباس راحتی

نیازی نیست که هر روز لباس مجلسی یا کفش های پاشنه بلند بپوشید و هر روز آرایش کنید. اما می توانید شلوار جین مورد علاقه او و یک تی شرت زیبا بپوشید، مدل موهایتان را تغییر دهید و هر تغییری که او احساس کند به او اهمیت می دهید .

تماشای بیش از حد تلویزیون

درست است که شما ازدواج کردید و مسلما احساس راحتی می کنید، اما به این معنی نیست که شما ۲۴ ساعت به تلویزیون خیره شوید. عشق بعد از ازدواج به پایان نمی رسد و تازه شروع می شود.

نحوه بحث شما

هر زن و شوهری باید این مرحله را پشت سر بگذارند تا بتوانند یک رابطه طولانی مدت داشته باشند. وقتی از چیزی ناراحت هستید، باید به او بگویید. اگرچه گاهی اوقات سخت است اما بهتر از این است که به کینه تبدیل شود. دعوا کردن خوب است و اگر دو زوج هرگز دعوا و بحث نداشته باشند یعنی یکی از آنها حرفش را نمی زند.

عدم ابراز محبت

به مرور زمان، وقتی زوجین با یکدیگر احساس راحتی می کنند دیگر ابراز احساسات نمی کنند زیرا فکر می کنند که همسرشان می داند که دوستش دارند. پیام های عاشقانه جایش را به پیام های سفارش مواد غذایی می دهد و مکالمات چند ساعته به مکالمات بله و خیر تبدیل می شود.

تغییر رفتار با دوستان

اکثر زنان بعد از ازدواج تلاش می کنند رابطه همسرشان را با دوستانشان قطع کنند. ما نمی گوییم که تمام وقت خودتان را صرف خوش گذرانی با دوستانتان کنید اما اگر قبل از ازدواج با دوستانتان و یا دوستان همسرتان رابطه خوبی داشتید بهتر است آن را حفظ کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد