اونس طلا2216.09
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یک مسافر زمان نتیجه بازی امشب ایران و آمریکا را پیشگویی کرد + ویدیو

یک مسافر زمان خودخوانده در ادعایی عجیب مدعی شده که نتیجه بازی امشب ایران برابر ایالات متحده در جام جهانی را می داند و حتی فراتر رفته و می گوید که ویدیو مربوط به نتیجه این بازی برای اثبات ادعایش را نیز در اختیار دارد.

به گزارش سایت طلا، یک مسافر زمان خودخوانده در ادعایی عجیب مدعی شده که نتیجه بازی امشب ایران برابر ایالات متحده در جام جهانی را می داند و حتی فراتر رفته و می گوید که ویدیو مربوط به نتیجه این بازی برای اثبات ادعایش را نیز در اختیار دارد.

یک کاربر تیک تاکی با اکانت کاربری @guardian_angel_5 هفته اخیر را به پیش بینی در مورد نتایج جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گذرانده اما در تازه ترین پست خود یک قدم فراتر رفته است. در کلیپی عجیب، این کاربر تیک تاک نتیجه این بازی از گروه B جام جهانی قطر که یکی از مهم ترین و البته سیاسی ترین گروه مسابقات است را پیش بینی کرده و حتی نام گلزنان را نیز گفته است. این مسافر زمان جام جهانی می گوید که ایران با نتیجه سه بر یک مسابقه را به سود خود به پایان می رساند.

پیش بینی یک مسافر زمان از نتیجه بازی امشب ایران و آمریکا

او در حساب تیک تاکی با ۸,۰۰۰ دنبال کننده اش، ویدیویی از خوشحالی طرفداران ایران را نشان داده در حالی که کریستین پولیشیچ، بازیکن تیم ملی آمریکا، پس از پایان بازی با بازیکنان تیم ایران دست می دهد. در این ویدیو، روی اسکوربورد نتیجه ۳ بر ۱ به سود ایالات متحده دیده می شود. روی این صفحه حتی اسم گلزنان مساقه نیز دیده می شود. بر اساس این کلیپ، برای ایران، مهدی طارمی دو گل زده و مرتضی پورعلی گنجی نیز گل سوم را به ثمر می رساند در حالی که زننده تک گل تیم ملی آمریکا نیز کریستین پولیشیچ است.

در این ویدیو کوتاه، کاربر تیک تاکی مدعی سفر در زمان می گوید: «من یک مسافر زمان هستم، با نتیجه سه بر یک به ایران خواهیم باخت». بسیاری صحت ویدیو منتشر شده را زیر سوال برده و به این نکته اشاره کرده اند که صحنه های مربوط به دست دادن پولیشیچ مربوط به بازی هفته گذشته تیم ملی آمریکا مقابل انگلیس است. دیگری به این نکته اشاره می کند که لباس های بازیکنان تیم ملی ایران در این ویدیو همان لباس هایی هستند که در جام جهانی ۲۰۱۸ توسط بازیکنان پوشیده شد. بازی امشب ایران و آمریکا یکی از مهم ترین و پربحث ترین بازی ها جام جهانی قطر است که به دلیل دشمنی سیاسی دو کشور بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

همچنین نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار اهمیت خواهد داشت. در شرایطی که ایران با مساوی و برد می تواند به دور بعدی راه یابد (برای اولین بار)، تیم ملی آمریکا برای راه یافتن به دور حذفی تنها به برد نیاز دارد. ایران با برد دراماتیک برابر ولز اکنون با سه امتیاز پس از انگلیس در رتبه دوم گروه B قرار دارد و آمریکا با دو مساوی و دو امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

سناریویی که در آن هر دو تیم از راهیابی به دور بعدی باز بمانند بسیار بعید است زیرا این اتفاق تنها در صورتی رخ می دهد که ولز بتواند با ۴ گل اختلاف تیم ملی انگلیس را شکست دهد که بسیار بعید به نظر می رسد. برد انگلیس مقابل ولز و صعود به دور بعدی به عنوان تیم بعدی گروه حتمی به نظر می رسد و ایران و آمریکا باید برای قرار گرفتن در جایگاه تیم دوم با هم مبارزه کنند، مبارزه ای که امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد