اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلکسیون سطل زباله این مرد خبرساز شد

برخی از مردم کلکسیون موتور را دوست دارند، برخی کلکسیون تمبر را دوست دارند، اما الکساندر اسمولیانوویچ، به کلکسیون سطل زباله علاقه مند است.

برخی از مردم کلکسیون موتور را دوست دارند، برخی کلکسیون تمبر را دوست دارند، اما الکساندر اسمولیانوویچ، به کلکسیون سطل زباله علاقه مند است. او طرفدار پر و پا قرص انواع سطل زباله است.

این شهروند آلمانی بیش از ۱۰۰ سطل زباله چرخدار در اندازه های مختلف در باغ خودش دارد ، اما تنها سطل زباله ای که او برای مجموعه خودش نیاز دارد فقط در بریتانیا وجود دارد.

الکساندر برای تکمیل کلکسیونش به یک سطل بنفش کمیاب سولو ۲۴۰ لیتری نیاز دارد. او حتی با یک روزنامه محلی در باکینگهام شایر تماس گرفت و از آنها درخواست کرد که آگهی او را در روزنامه چاپ کنند.

او در مصاحبه اش گفته است: من مینیاتورها و سطلهای چرخدار واقعی متعلق به ایالات متحده آمریکا، استرالیا، فرانسه، بریتانیا و آلمان را دارم. همه رنگ ها در کلکسیون من موجود است ،اما با ارزش ترین رنگ ها برای من بنفش، طلایی، نقره ای و آینه ای هستند. هر بار که به دنبال سطلهای مخصوص چرخدار میگردم، با روزنامه های محلی تماس می گیرم. من بیش از ۸۰ آگهی در روزنامه های محلی کشورهای مختلف دارم.

این کلکسیونر گفته که حاضر است برای به دست آوردن سطل مورد نظرش پول بدهد، اما مردم اغلب این سطل ها را رایگان به او می دهند.

او گفت: کلکسیون و سرگرمی من باعث تعجب و خنده برخی از مردم شده است. من چیزهای قدیمی و خاص را برای نجات تاریخ جمع آوری می کنم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد