اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مسیری را که دوست دارید در آن سفر کنید انتخاب کنید

کدام مسیر را برای سفر انتخاب می کنید؟ سفر زندگی شما را به کجا می برد؟

کدام مسیر را برای سفر انتخاب می کنید؟ سفر زندگی شما را به کجا می برد؟ جاده ای که دوست دارید در آن سفر کنید انتحاب کنید و راز بزرگ درونتان را کشف کنید.

مسیر یک

شما راه آزادی را انتخاب کرده اید. برای شما استقلال و داشتن حریم شخصی بسیار مهم است. شما فردی مستقل هستید که دوست دارید زندگیتان را خودتان بسازید. احتیاط، قاطعیت و اراده شما باعث شده که از دیگران متمایز شوید. شما سعی می کنید که از انرژی و زمان خودتان عاقلانه استفاده کنید.

مسیر دو

شما مسیر، یک دنیای کوچک را انتخاب کردید. در زندگی شما جایی برای افراد زیاد وجود ندارد. اگرچه دوستان صمیمی و کمی دارید، اما با خودتان و افکارتان احساس راحتی می کنید. هیچوقت از تنهایی خسته نمی شوید. شما دنیای درونی عمیقی دارید و توانایی دیدن و شنیدن چیزهایی را دارید که دیگران نمی توانند آن را درک کنند.

مسیر سه

شما راه مثبت را انتخاب کرده اید. اطرافیانتان سرزندگی و دید خوش بینانه شما را به زندگی دوست دارند. شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید. همیشه کنجکاو هستید و دوست دارید چیزهای جدید یاد بگیرید. شب ها که میخواهید بخوابید فقط به این فکر می کنید که آن روز چه چیزهای مفیدی یاد گرفتید.

مسیر چهار

شما راه تغییر را انتخاب کرده اید. شما از آینده نمی ترسید، فعالانه در حال برنامه ریزی و تلاش برای رسیدن به اهداف خودتان هستید. کمی احساسی و دمدمی مزاج هستید ورفتار و تصمیمات شما اغلب بی پروا است.

مسیر پنج

شما راه ثبات و هماهنگی را انتخاب کرده اید. شما باید به آینده اعتماد داشته باشید. البته سعی کنید ثبات را در زندگی خودتان حفظ کنید. آرامش درونی، روابط خوب با مردم و هماهنگی در همه چیز برای شما مهم است. شما ذاتاً فردی خوش مشرب و برون گرا هستید.

مسیر شش

شما راه آرامش و حقیقت را انتخاب کرده اید. اگر چه شما به دنبال یک زندگی آرام و روتین هستید اما دنیای درونی شما همیشه در حال پیشرفت است. شما جوینده ابدی معنای زندگی هستید، جوینده حقیقت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد