اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش بینی قیمت بیت کوین قبل از پایان سال ۲۰۲۲

در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد افت بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت طلا، بیت‌کوین در معاملات امروز کانال ۲۱ هزار دلاری را از دست داد. عقب‌نشینی بیت‌کوین از نظر دسته‌ای از تحلیلگران بازار، فقط یک جور نوسان عادی حوالی مرز ۲۱ هزار دلار محسوب می‌شود و از دید آن‌ها قرار است برای مدتی هم که شده شاهد رفت‌وبرگشت‌های تکراری بیت کوین حول این مرز باشیم.

برخی تحلیل‌ها نشان می‌دهد بیت‌کوین (BTC) احتمالاً قبل از پایان سال ۲۰۲۲ ارزش ۲۵هزار دلاری خود را باز می‌گرداند.

به نظر می‌رسد در حال حاضر بیت‌کوین در قلمروی ناآشنا قرار دارد، تحلیلگران، کارشناسان و اعضای جامعه گسترده‌تر ارزهای دیجیتال سعی می‌کنند نظر خود را در این مورد بیان کنند که بیت‌کوین در چند هفته آینده و تا پایان سال در کجا قرار خواهد گرفت.

با استفاده از داده‌های ارائه شده توسط نمودار قیمت رنگین‌کمان بیت‌کوین سنتر، برخی از تحلیلگران می‌گویند که نمایش فعلی بیت‌کوین احتمالاً آن را قادر می‌سازد تا سطح حمایت حیاتی را درست قبل از پایان سال ۲۰۲۲ پس بگیرد.

با در نظر گرفتن این موضوع، کارشناسان بر این باور هستند که این احتمال وجود دارد بیت‌کوین قبل از ورود به بازار کریپتو در سال ۲۰۲۳، بتواند بار دیگر در سطح ۲۵ هزار دلار معامله شود. اگر این اتفاق رخ دهد، شاخص‌های کیفی نمودار ذکر شده قبلی نشان می‌دهد که دارایی در قسمت فروش انفجاری قرار می‌گیرد.

این مورد می‌تواند پیشرفت قابل‌توجهی باشد زیرا آخرین باری که بیت‌کوین در اطراف آن منطقه معلق بود، به مارس ۲۰۲۰ بازمی‌گردد؛ شروع یک صعود باورنکردنی برای بیت‌کوین که باعث شد آن را در نوامبر سال بعد به یک ارزش نقطه عطف برسد.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۰۳ تریلیون دلار است كه ۱.۷۷ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۰.۷۹ درصد افزایش یافته و به ۷۳.۶۱ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۶.۸۷ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین امروز با افت بیش از ۱.۵ درصد به قیمت ۲۰ هزار و ۸۸۱ دلار و اتریوم با کاهش بیش از ۲ درصد به قیمت هزار و ۵۸۲ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد