اونس طلا2299.23
مظنه14,976,000
18 گرم3,457,200
ارزش سکه33,740,928
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

یک شکل برفی انتخاب کنید و پیام این هفته تان را بخوانید

تصور کنید که یک ملکه برفی، پنجره اتاق شما را با نفسش منجمد کرده است.

تصور کنید که یک ملکه برفی، پنجره اتاق شما را با نفسش منجمد کرده و شکل هایی روی پنجره اتاقتان ظاهر شده است.

یکی از این شکل ها را انتخاب کنید.

۱. درخت کریسمس

این الگو نماد رشد است که هم در مورد شغل و هم برای روابط عاشقانه صدق می کند. شما بخاطر تلاشی که می کنید بلاخره به اهدافتان می رسید و پاداش همه زحماتتان را خواهید گرفت. الان وقت استراحت کردن نیست! هر چه بیشتر سرمایه گذاری کنید، به نتایج بهتری می رسید.

۲. اسب

ستاره ها زیر سم های یک اسب می درخشند. این نماد نشان می دهد که در آینده نزدیک دیگر وقتی برای استراحت کردن ندارید زیرا با مشکلات فراوانی روبرو می شوید اما مانند یک اسب سوار از همه موانع عبور می کنید و هرگز از روی زین به روی زمین پرت نمی شوید. فرشتگان الهی شما را هدایت می کنند تا در این مسیر موفق شوید.

پس سریعتر خودتان را برای مقابله با موانع آماده کنید تا به اهدافتان برسید.

۳.دانه برف

شما فردی عجول اما منحصر به فرد هستید. به نظر می رسد توانایی و استعدادتان را فراموش کردید. بهتر است در این هفته بیشتر مراقب خودتان باشید. از فرصت هایی که دارید نهایت استفاده را ببرید. اگر به این راهنمایی عمل کنید، پس از یک مدت کوتاه می بینید که جهان اطرافتان تغییر کرده است. منتظر هدایا، سورپرایزها و مناسبت های شاد باشید.

۴. فر

زندگی شما ساده نبوده است. سختی ها و سردرگمی های زیادی در مسیر زندگیتان داشتید. اما نگران نباشید، شما می توانید تعادلتان را در زندگی حفظ کنید و راهتان را گم نکنید. شما توانایی این را دارید که حتی از پیچیده ترین و سخت ترین موقعیت ها راهی برای خروج پیدا کنید.

اگر در حال حاضر فکر می کنید که آسمان زندگیتان ابری است و مشکلات زیادی دارید، نگران نباشید زیرا به زودی همه چیز تمام خواهد شد. یک فرصت و شانس بزرگ درب خانه شما را می زند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد