اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۴ خودروی میتسوبیشی توسط آرین موتور به ایران وارد می شوند + قیمت و مشخصات

خبرها حاکی از آن است که شرکت آرین موتور قصد دارد ۴ خودروی میتسوبیشی را به بازار ایران بیاورد. در ادامه با مشخصات این خودروهای ژاپنی آشنا خواهیم شد.

به گزارش سایت طلا، خبرها حاکی از آن است که شرکت آرین موتور قصد دارد ۴ خودروی میتسوبیشی را به بازار ایران بیاورد. در ادامه با مشخصات این خودروهای ژاپنی آشنا خواهیم شد.

فرایند ثبت سفارش واردات خودرو به زودی آغاز می‌شود و در همین راستا شرکت آرین موتور پویا به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو قصد دارد چهار خودرو میتسوبیشی شامل مدل اکسپندر، میراژ، ASX و اکلیپس کراس را به بازار ایران بیاورد. از این رو قصد داریم شما را با مشخصات و امکانات این خودروهای ژاپنی آشنا کنیم.

میتسوبیشی اکسپندر

میتسوبیشی اکسپندر در ردیف خودروهای اقتصادی قرار می‌گیرد و این خودروساز ژاپنی آن را با قیمت ۱۵ هزار تا ۱۶ هزار و ۵۰۰ یورو در بازارهای آسیا از جمله خاورمیانه عرضه می‌کند. از این رو توان فنی این مینی ون کراس ۷ نفره به دلیل ماهیت اقتصادی چندان رانندگان را هیجان‌زده نخواهد کرد.

میتسوبیشی برای این خودرو یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی را در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی برابر با 103 اسب بخار و گشتاور 141 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس‌های 5 سرعته دستی CVT یا 4 سرعته AT اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

میتسوبیشی میراژ سدان

میراژ یا آتراژ یکی از ۴ خودروی میتسوبیشی محسوب می‌شود که شرکت آرین موتور قصد دارد آن را به بازار ایران عرضه کند. میتسوبیشی میراژ نسخه سدان با قیمت ۱۱ هزار تا ۱۳ هزار یورو در بازار خاورمیانه عرضه می‌شود.

میتسوبیشی میراژ از یک موتور 1.2 لیتری سه سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 79 اسب بخار و گشتاور 100 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند. این خودروی میتسوبیشی با وزن 940 کیلوگرم به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت کمتر از 5 لیتر را به همراه دارد و همچنین ظرف مدت 12.4 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

میتسوبیشی ASX

شرکت آرین موتور قصد دارد نسخه جدید میتسوبیشی ASX را به بازار ایران بیاورد. این خودروی میتسوبیشی در نسخه فیس لیفت از ظاهری جذاب‌تر و امکانات بیشتر بهره می‌برد. شاسی بلند ASX در بازار خاورمیانه با قیمت 18 تا 25 هزار یورو به فروش می‌رسد، اما به دلیل سقف قیمت 20 هزار یورویی شرکت آرین موتور مدل‌های پایه آن را روانه بازار ایران خواهد کرد.

میتسوبیشی ASX در مدل 2022 از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو ظرف مدت 10 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت کمتر از 8.5 لیتری را به همراه دارد.

خودروی میتسوبیشی اکلیپس کراس

اکلیپس کراس یکی دیگر از ۴ خودروی میتسوبیشی محسوب می‌شود که به زودی وارد ایران خواهد شد. این خودرو از لحاظ ظاهری و سطح امکانات نسبت به سایر خودروهای این مقاله در سطح بهتری قرار دارد. اکلیپس کراس در بازار خاورمیانه با قیمت ۲۰ هزار تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ یورو به فروش می‌رسد، اما به دلیل سقف ۲۰ هزار یورویی واردات احتمالا شرکت آرین موتور مدل پایه آن را به بازار ایران خواهد آورد.

این خودروی میتسوبیشی از یک موتور 1.5 لیتری توربو چهار سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 148 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس CVT اتوماتیک به تمام چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد