اونس طلا2337.71
مظنه14,971,000
18 گرم3,456,000
ارزش سکه33,729,663
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,250,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

فرایند شماره گذاری سه محصول سایپا از سرگرفته شد

سخنگوی شرکت سایپا از فرایند شماره گذاری خودروهای تیبا،تیبا۲ و ساینا خبر داد.

به گزارش سایت طلا ، آقای خاکی جوان با اشاره به تاخیر در تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا گفت: ۷ هزار دستگاه از خودرو‌های مذکور باقی مانده است که در مرحله بازدید سازمان استاندارد، شماره گذاری و تحویل هستند.
قاسم خاکی جوان گفت: از اوایل امسال و با توجه به عدم تمدید مجوز تولید این خودرو‌ها از سوی سازمان ملی استاندارد، شماره‌گذاری این خودرو‌ها متوقف شده بود که همین موضوع تحویل خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا را به تاخیر انداخته است.

به گفته او، قبل از اعلام سازمان ملی استاندارد حدود ۳۵ هزار دستگاه خودرو تیبا، تیبا ۲ و ساینا در تعهد سایپا قرار گرفته بود که خوشبختانه با مساعدت سازمان ملی استاندارد تا کنون برای ۲۸ هزار دستگاه از این خودرو‌ها مجوز صادر شده و در فرایند شماره گذاری و تحویل به مشتریان گرامی قرار گرفته است.


خاکی جوان خاطرنشان کرد: فرایند بازدید تعداد ۷ هزار دستگاه باقی مانده نیز از هفته گذشته توسط کارشناسان سازمان ملی استاندارد آغاز شده و این تعداد نیز به زودی برای شماره گذاری و تحویل آماده خواهند شد.
رییس اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان و خریداران خودرو‌های مذکور گفت: با شماره گذاری و تحویل ۷ هزار دستگاه باقیمانده تمام خودرو‌های تیبا، تیبا ۲ و ساینا که در تعهد سایپا بوده تحویل و دیگر این خودرو‌ها تولید نخواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد