اونس طلا2316.88
مظنه14,751,000
18 گرم3,405,200
ارزش سکه33,234,003
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

بلینکن خواستار آزادی زندانیان دو تابعیتی در ایران شد

وزیر خارجه آمریکا در ادامه مداخله گری در امور داخلی ایران و حمایت از اغتشاشگران خواستار آزادی زندانیان دو تابعیتی شد.

به گزارش سایت طلا ، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در بیانیه‌ای که در پایگاه وزارت خارجه این کشور منتشر شده است بار دیگر ضمن اعلام حمایت واشنگتن از ناآرامی‌ها در ایران، خواستار آزادی زندانیان دو تابعیتی شد.

وی در این بیانیه که تاییدی بر پشتیبانی واشنگتن از اغتشاشات در ایران است حوادث اخیر در ایران را مردمی، قابل توجه و از پایین به بالا دانست.

وزیر خارجه آمریکا در واکنش به حوادث اخیر در زندان اوین گفت با مقامات سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است در خصوص زندانیان دوتابعیتی تماس گرفته و خواستار آزادی هرچه سریعتر آن‌ها شده است.

پیش از این «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در ادامه مداخله گری واشنگتن در امور داخلی ایران در پیامی توییتری درخصوص آتش‌سوزی در زندان اوین اظهار نظر کرد و مدعی شد مسائل را از نزدیک پیگیری می‌کنند.

همچنین در راستای مداخلات آمریکایی، «کارین ژان پی یر» سخنگوی کاخ سفید، در ادامه رویکرد دوگانه این کشور و برخلاف ادعای داشتن دیپلماسی در قبال ایران اذعان کرد تمرکز دولت بایدن بر روی ناآرامی‌ها در ایران است نه مذاکرات رفع تحریم‌ها.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، نیز در همان زمان بار دیگر از اغتشاشات ایران حمایت و با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده بود که در کنار مردم ایران برای رسیدن به خواسته خود ایستاده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد