اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای کجاست؟

بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای در منزل، جهت دریافت بهترین و پایدارترین سیگنال کجاست و چگونه این موقعیت را پیدا کنیم؟

به گزارش سایت طلا، بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای در منزل، جهت دریافت بهترین و پایدارترین سیگنال کجاست و چگونه این موقعیت را پیدا کنیم؟

از آنجاکه بسیاری از ما برای برقراری اینترنت، به مودم های وای فای متکی هستیم، با ایراداتی نظیر مشکل دریافت سیگنال، چندان بیگانه نیستیم. اما برای حل مشکل اتصال ناپایدار و ضعیف، بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای، جهت دریافت بهترین سرعت و کیفیت کجاست و چگونه می‌توان به بهترین نتیجه دست یافت؟

عواملی در کاهش عملکرد مودم وای فای شما دخالت دارند که از جمله آنها می‌توان به دیوارهای ضخیم و سیگنال‌های متضاد سایر دستگاه‌های الکترونیکی اشاره کرد. اما راه‌هایی برای کاهش این مشکلات نیز وجود دارند که بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های اضافی خرید توسعه‌دهنده وای‌فای یا کیت پاورلاین و صرفا با یافتن بهترین قسمت برای قرار دادن مودم قابل انجام هستند. ترفند عملی این است که موثرترین نقاط منزل را برای قرارگیری مودم پیدا کرده تا بتوانید بهترین ارتباط تعاملی میان سیگنال روتر و چیدمان فیزیکی منزل را ایجاد کنید.

یافتن بهترین مکان برای قرار دادن مودم وای فای

هنگام قرار دادن یا جابجایی مودم یا روتر خود برای بهینه‌سازی اثربخشی آن، بدیهی‌ترین موردی که باید به آن توجه داشته باشید، وجود هر نوع مانع فیزیکی است. دیوارها، مبلمان و مواردی از این دست می‌توانند قدرت سیگنال را کاهش داده یا حتی ارتباط را مسدود کنند. هم‌چنین مجاورت برخی از وسایل الکترونیکی با مودم نیز ممکن است دریافت سیگنال را مختل کنند، بنابراین سعی کنید تا حد امکان از قرار دادن مودم خود در نزدیکی بسیاری از دستگاه‌های دیگر خودداری کنید.

بدیهی است که وقتی با یک خانه چنداتاقه سر و کار دارید، اجتناب از دیوارها برای عبور مناسب سیگنال‌ غیرممکن خواهد بود. اما به طور کلی، باید بهترین مکان را برای قرار دادن مودم وای فای پیدا کنید که موانع فیزیکی کم‌تری بین آن و سایر مناطق وجود داشته باشد.

هم‌چنین، ارتباط مودم با فضای کلی زندگی نیز قابل توجه است. ما اغلب تمایل داریم که آنها را در یک طرف یا در کنج قرار دهیم. اما اینها معمولا بدترین نقاط برای قرارگیری مودم هستند، زیرا سیگنال وای‌فای در تمامی جهات در جریان است. بنابراین اگر می‌خواهید که سیگنال وای فای تا حد امکان به تمامی بخش‌های منزل منتقل شود، باید آن‌را در موقعیت میانی قرار دهید. هم‌چنین در صورت امکان، بهتر است تا جایی‌که می‌توانید، مودم را به سقف خانه نزدیک‌تر کنید. اگر به سیگنال مودم خود به جای مخروط، نگاهی کروی داشته باشید، قطعا به درک بهتری جهت یافتن بهترین مکان برای قرار دادن آن خواهید رسید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد