اونس طلا2394.45
مظنه15,946,000
18 گرم3,681,100
ارزش سکه35,926,338
قدیم (بهار)40,200,000
جدید (امامی)43,250,000
نیم25,600,000
ربع15,600,000

امکان رجیستری آیفون ۱۴ در سامانه همتا آغاز شد

رجیستری آیفون 14 اپل در ایران آغاز شد. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ثبت نشدن شناسه iPhone 14 در سامانه همتا به گوش رسیده بود.

به گزارش سایت طلا، رجیستری آیفون 14 اپل در ایران آغاز شد. در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ثبت نشدن شناسه iPhone 14 در سامانه همتا به گوش رسیده بود.

در روزهای اخیر اخباری در خصوص رجیستر نشدن گوشی های آیفون ۱۴ اپل در ایران منتشر شده بود. محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل نیز گفته بود گوشی های آیفون ۱۴ فعلا رجیستر نمی‌شوند، به خاطر این که شناسه آنها در سامانه همتا ثبت نشده است. با این حال به نظر می‌رسد از روز گذشته امکان رجیستری iPhone 14 در سامانه همتا آغاز شده است.

حتی اتحادیه موبایل مشهد اعلام کرده بود فروش آیفون ۱۴ اپل ممنوع خواهد بود که این موضوع نیز حواشی و واکنش‌های زیادی را در پی داشت. البته رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران هرگونه اعلامیه در خصوص ممنوعیت ورود و فروش آیفون ۱۴ را تکذیب کرد.

مشکل رجیستری آیفون ۱۴ حل شد

با توجه به میسر شدن رجیستری آیفون ۱۴ در سامانه همتا از صبح روز دوشنبه ۱۸ مهرماه، اکنون واردکنندگان و افراد عادی می‌توانند گوشی های جدید اپل را به صورت مسافری وارد کشور کرده و آنها را با ثبت در سامانه همتا، رجیستر کنند. سخنگوی انجمن واردکنندگان موبایل اخیرا عنوان کرده بود که احتمالا تکلیف ثبت شدن شناسه این گوشی‌ها در سامانه همتا و شروع ثبت سفارش آنها توسط واردکنندگان به زودی تعیین می‌شود و حالا به نظر می‌رسد این مشکل حل شده و ثبت سفارش و ورود گوشی های آیفون ۱۴ به بازار ایران رسما آغاز شده است. به این ترتیب اکنون خریداران می‌توانند بدون نگرانی از ثبت و رجیستر شدن گوشی های آیفون ۱۴، این محصول جدید کمپانی اپل را در ایران خریداری کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد