اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

کاربرد توری پلیسه در پنجره دوجداره

قبل از آنکه به کاربرد توری پلیسه در پنجره دوجداره بپردازیم بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که توری پلیسه پنجره دوجداره چیست؟

قبل از آنکه به کاربرد توری پلیسه در پنجره دوجداره بپردازیم بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که توری پلیسه پنجره دوجداره چیست؟ بر هیچکس پوشیده نیست که از توری ها به منظور جلوگیری از ورود حشرات موذی و گرد و غبار به داخل محل سکونت استفاده می کنند. همانطور که مستحضر هستید با پیشرفت روزافزون ابزارهای ساختمانی، خرید پنجره دوجداره و نصب آن در ساختمان ‌ها همه‌گیر شده است. در این بین اتفاق می افتد که افراد نگران این موضوع شوند که چگونه باید توری ها را بر روی پروفیل upvc پنجره های دوجداره نصب کرد.

حال جالب است بدانید توری هایی که این روزها با عنوان توری پلیسه معرفی می شوند، کارایی متفاوتی از توری های قدیمی ندارد. تنها تفاوت انواع توری های پلیسه به نسبت توری های قدیمی طراحی منحصربه‌فرد آن است که بر روی پروفیل در و پنجره های دوجداره نیز نصب می گردد. کیفیت پروفیل upvc به کار برده شده در نصب پنجره دوجداره از دیگر موارد حائز اهمیت برای نصب توری ها به حساب می آید. پروفیل در و پنجره هافمن یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین قاب های پنجره دوجداره برای نصب توری پلیسه است.

انواع توری پلیسه برای پنجره‌ های دوجداره با پروفیل upvc

توری پلیسه را که با نام های توری آکاردئونی و توری تاشو نیز می شناسند، در دو نوع مگنتی و پیچی ساخته و تولید می شود. این در حالی است که این دو نوع توری از جنس پلی استایرن ساخته شده و دارای فریم آلومینیومی هستند و تنها نحوه نصب بر روی پروفیل در و پنجره ها است که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند. همانطور که از نام توری پلیسه پیچی پیداست برای نصب آن لازم است از پیچ و مهره استفاده شود. در حالی که توری پلیسه پیچی با پیچ و مهره در تنه پنجره دوجداره قرار می‌ گیرند؛ طراحی توری پلیسه مگنتی به گونه ای انجام شده که با استفاده از قابلیت مغناطیسی به پروفیل در و پنجره بچسبد.

با توجه به این موضوع که تقاضا برای خرید هر دو نوع از توری های پلیسه تا حدود زیادی یکسان است، نمی توان منکر نصب آسان و راحت هر دو نوع از توری ها شد. با این حال قبل از خرید پنجره دوجداره از مطلوب بودن پروفیل به‌کار برده شده اطمینان حاصل کنید تا برای نصب هر دو نوع توری مانعی وجود نداشته باشد. لذا می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید پنجره دوجداره با پروفیل upvc با کیفیت بالا، به سایت هافمن مراجعه کنید.

مزایای توری پلیسه در پنجره دوجداره

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم هدف اصلی استفاده از توری ها مانع شدن از ورود حشرات و آلودگی ها به داخل منزل است. با این حال موارد زیر مزایای دیگری از انواع توری آکاردئونی هستند که سبب محبوبیت آن ها به نسبت دیگر توری ها شده است.

· فیکس شدن توری پلیسه با پروفیل upvc پس از هر بار باز و بسته کردن آن

· مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی (رطوبت، بارندگی و گرما)

· نصب بر روی پروفیل در و پنجره دوجداره

· انعطاف پذیری بالا در باز و بسته شدن

· کیفیت بالا و طول عمر زیاد

· شستشو آسان و راحت

· نصب بدون دردسر

نحوه شستشو توری پلیسه پنجره دوجداره

واضح است که پلی استایرن به کار رفته در انواع توری پلیسه از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی از بین نمی رود. اما با در نظر گرفتن محل نصب توری که در مجاورت با هوای آزاد قرار دارد، امری طبیعی بوده که پس از مدتی نیاز به تمیز کردن داشته باشد. برای شستشو توری آکاردئونی در مرحله اول لازم است تا فریم آلومینیومی را از پنجره جدا کنید.

جداسازی توری پلیسه مگنتی به راحتی امکان پذیر بوده و برای جداسازی توری آکاردئونی پیچی تنها لازم است تا قاب آن را از پروفیل در و پنجره جدا و خارج کنید. حال با استفاده از یک دستمال مرطوب سطح آن را غبارروبی کرده و می توانید برای پاک کردن منافذ ریز توری از آلودگی ها، از اسپری چند منظوره استفاده کنید.

همچنین لازم است به این مورد اشاره کنیم که با توجه به جنس توری پلیسه پنجره دوجداره، استفاده از جریان مستقیم آب به همراه مسواک نرم و فرچه مخصوص نیز برای شستشو آن مانعی ندارد. آبکشی کردن توری در حالت ایستاده و استفاده کردن از لوازم تیز و برنده و سیم ظرفشویی از ممنوعیت های شستشو توری هایی از جنس پلی استایرن هستند.

نصب توری پلیسه بر روی پنجره دوجداره با پروفیل upvc هافمن

خارج کردن و جاسازی قاب آلومینیومی توری پلیسه از پروفیل upvc و باز و بسته کردن مداوم آن یکی از موارد نگران کننده برای افراد است. زیرا اگر پروفیل در و پنجره از کیفیت لازم برخوردار نباشد، باز و بسته کردن مداوم و جداسازی و نصب مجدد قاب توری برای شستشو، باعث می شود تا قاب توری پلیسه با قاب پنجره فیکس نگردد. لذا حشرات و غبار از درزهای بسته نشده به داخل نفوذ می کنند. همچنین ممکن است به مرور زمان به دلیل زنگ زدگی پروفیل باز و بسته کردن توری نیز به سختی اتفاق بی افتد.

کیفیت بالا پروفیل در و پنجره از مواردی است که نقش پررنگی در نصب صحیح انواع توری پلیسه دارد. با خرید پنجره دوجداره یا انتخاب پروفیل upvc از برند هافمن جای هیچ نگرانی برای نصب توری نیست. شرکت هافمن با سابقه درخشان در تولید و عرضه پنجره های دوجداره با پروفیل upvc یکی از پرچمداران در بین رقبا است‌. مقاومت در برابر رطوبت و بارندگی و گرما، قیمت مقرون به صرفه و عمر طولانی از ویژگی های زبان‌زد محصولات هافمن به حساب می آید. برای اطلاعات بیشتر از محصولات این برند کافی است ۱۶۴۴ را شماره گیری کرده و با این تماس رایگان نکات خرید پنجره دوجداره و پروفیل در و پنجره را بررسی کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد