اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیکر بی جان پسر ۷ ساله نماد قدرت شد

مراسم عذاداری رایان سلیمان که پس از تعقیب و گریز توسط نظامیان اسرائیلی جان باخت، در کرانه باختری اشغالی برگزار شد. فلسطینی ها پیکر بی جان پسر ۷ ساله ای که از ترس نیروهای اسرائیلی جان باخت را امروز تشییع کردند

مراسم عذاداری رایان سلیمان که پس از تعقیب و گریز توسط نظامیان اسرائیلی جان باخت، در کرانه باختری اشغالی برگزار شد. فلسطینی ها پیکر بی جان پسر ۷ ساله ای که از ترس نیروهای اسرائیلی جان باخت را امروز تشییع کردند.

به گفته پدر رایان سلیمان او بر اثر سکته قلبی درگذشته است :

انبوهی از مردان که جسد یک پسربچه هفت ساله فلسطینی را در دست گرفته بودند، روز جمعه، یک روز پس از آن که والدینش گفتند او از ترس سربازان مسلح اسرائیلی جان باخت، از طریق شهری در کرانه باختری اشغالی به سمت آرامگاه کودک رفتند.

روز پنجشنبه رایان سلیمان، با چشمانی درخشان و کوله‌پشتی اش که شبیه ماشین مسابقه‌ای بود، از مدرسه به خانه می‌رفته که بنا بر گفته خانواده‌اش سربازان اسرائیلی او و برادرانش را تعقیب کردند.

پس از اینکه پسران به خانه رفتند، نیروها با عصبانیت درخانه را کوبیدند و آنها را تهدید کردند که دستگیرشان میکنند. چند لحظه بعد، رایان که از همه برادرانش کوچکتر بود به علت سکته قلبی درگذشت.

پسر عموی رایان، محمد سلیمان، به سایت خبری الجزیره گفت که رایان به محض ورود به خانه‌اش توسط سربازانی که او را تعقیب میکردند تهدید به دستگیری شد. .وقتی رایان ،سربازان را در مقابل خود دید و شوکه شد و از ترس به زمین افتاد.

هدیل سلمان، یکی از همسایگان و شاهد، گفت که سربازان اسرائیلی سعی میکردند آن را بخاطر سنگ انداختن دستگیر کنند. اما او هرگز سنگی پرتاب نکرده بود.

وزارت امور خارجه ایالات متحده خواستار تحقیقات بیشتر در این زمینه شده ، در حالی که اتحادیه اروپا گفته است که از مرگ غم انگیز رایان شوکه شده است.

عکس‌های پیکر نحیف و بی‌جان رایان زیر ملحفه‌ای در بیمارستان یک شبه به یک نماد جدید و قدرتمند تبدیل شده است. ارتش اسرائیل همه اتهامات را رد کرده و گفته است که تنها یک افسر پس از مشاهده کودکانی که در حال پرتاب سنگ بودند به دنبال آنها رفته و با پدر رایان بسیار آرام صحبت کرده و رفته است.

او اضافه کرد که از هیچ خشونتی برای ورود به خانه استفاده نکرده است.

ایست قلبی

یاسر سلیمان پدر رایان ،گفت که سربازان او را تهدید کردند که برمی گردند و هر سه کودک، از جمله برادران بزرگتر رایان، هشت و ۱۰ ساله را دستگیر می کنند .

پزشکان بیمارستانی در بیت جالا، یکی از شهرهای فلسطینی در جنوب بیت المقدس، نتوانستند او را احیا کنند. محمد اسماعیل، متخصص اطفال، گفت که رایان سالم بوده و هیچ بیماری قبلی نداشته است.

اسماعیل گفت: محتمل ترین اتفاقی که افتاده این است که مغز رایان بخاطر استرس، آدرنالین زیادی ترشح کرده که باعث ایست قلبی او شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد