اونس طلا2207.69
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

دلیل قطع خطوط تلفن ثابت برخی مشترکان طی چند روز اخیر

طی روزهای گذشته تعدادی از مشترکان اعلام کرده اند که تلفن ثابت آنها قطع یا یک طرفه شده و این مشکل با پرداخت بدهی صورت حساب و مراجعه به مخابرات منطقه هم برطرف نشده است.

به گزارش سایت طلا ، محمد رضا بیدخام- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با ایسنا درباره علت این موضوع اظهار کرد: به طور کلی برای خطوط مشترکین ما با هر مبلغی که صورت حساب دارند، درصورت عدم پرداخت در دو دوره متوالی طبق مصوب ۲۰۷ مشمول قطع تلفن می شوند.

وی افزود: حداقل اعتبار مکالمه با مبلغ یک میلیون ریال با میانگین سه دوره آخر برای کارکردهای بالا درنظر گرفته می‌شود؛ یعنی طبق مصوبه ۲۰۷ اگر مشترکی صورت حساب دو دوره قبل را با هر مبلغی پرداخت نکند، تلفنش قطع و یک طرفه می‌شود.

او ادامه داد: همیشه برای مشترکان در هر دوره ای پیامکی ارسال و صورتحساب اعلام می شد اما این دوره به دلیل مشکلات فنی این ارسال پیامک با تأخیر انجام شد و متاسفانه برای بعضی از مشترکان هم پیامک ارسال نشده و در نهایت تلفن آنها قطع شد اما با تدابیر اندیشیده شده قرار است تلفن مشترکان تا روز شنبه وصل شود.

بیدخام در ادامه گفت: این دوره هم یک هزینه افزایش حداقل نگهداری هم برای استان تهران طبق مصوبه تنظیم بازار داشتیم که ۲۰ هزار تومان است اما به دلیل اینکه پیامکی برای مشترکان ارسال نشده این مبلغ در این دوره لحاظ نمی‌شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد