اونس طلا2328.52
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

نمادی که انتخاب می کنید جنبه های مهم شخصیت شما را آشکار می کند

واژه ماندلا واژه ای است که ریشه آن از سانسکریت گرفته شده و به معنای دایره است.

واژه ماندلا واژه ای است که ریشه آن از سانسکریت گرفته شده و به معنای دایره است. ماندلاها نقاشی هایی هستند که جهان و خرد انسان را به تصویر می کشند و هدفشان هماهنگ کردن دنیای درونی با بیرون است. ماندلای مورد علاقه شما جنبه های زندگی و شخصیت شما را نشان میدهد.

نماد یک

خلاق و حساس

شما حساسیت بالایی نسبت به برخی چیزها دارید که باعث میشود نگرش خاصی برای درک جهان، زندگی و مردم داشته باشید. شما بخاطرنگرشتان می توانید چیزهای مختلفی خلق کنید. شما فردی خلاق هستید که این خلاقیت را میتوان در همه ی زندگیتان مشاهده کرد. خانه و اتاق و لباسهایی که میپوشید و لوازمی که دوست دارید همه خلاقانه است.

اگرچه بخاطر حساسیت بالای شما اغلب چالش های عاطفی زیادی را تجربه میکنید. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید احساسات خودتان را کنترل کنید.

به یاد داشته باشید که مهم نیست شرایط چگونه است شما باید احساسات خودتان را کنترل کنید. هنگامی که احساساتی هستید تصمیمگیری نکنید و تحت تأثیر احساسات موقتی قرار نگیرید.

نماد دو

مشتاق و خلاق

شما فردی هستید که دوست دارید همه کارها را خودتان انجام دهید و رویکردهای جدیدی برای حل مشکلات دارید . شما ذهن بسیار خلاق و افکار و ایده های خلاقانه دارید. اما در عین حال یکی از چالشهای اصلی شما کمبود توجه و تمرکز شماست.

چالش اصلی شما این است که در حین انجام یک کار متمرکز بمانید. وقتی کار می کنید توجه خودتان را به روی کاری که میکنید متمرکز کنید. وقتی حواستان پرت شد دوباره روی کارتان تمرکز کنید.

نماد سه

آرام و صلح طلب

شما همیشه تلاش میکنید در محیط و در زندگی افرادی که برای شما مهم هستند صلح و هماهنگی ایجاد کنید. از زندگیتان بهترین استفاده را می برید. به نظر شما آرامش داشتن بهتر ازاین است که ثابت کنید حق با شماست. به همین دلیل در بحث ها شرکت نمیکنید زیرا احساس می کنید انرژی و شادی شما را میگیرند.

اینکه همیشه بدنبال آرامش هستید باعث میشود به بعضی چیزها توجه نکنید . چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید فروتن باشید اما توانایی هایتان را نادیده نگیرید. شما فردی با استعداد هستید. از توانایی هایتان استفاده کنید تا زندگیتان بهتر شود.

نماد چهار

منصف و متعهد

شما فردی با انصاف هستید که دوست دارید با دیگران مهربان باشید. کارهایتان را با تعهد کامل انجام میدهید. شما میترسید که کارهایتان را بدرستی انجام ندهید بهمین خاطر فکر می کنید بهترین کار این است که خودتان آن را به تنهایی انجام دهید.

شما دوست دارید که فراتر از محدودیت هایتان کار کنید. به همین دلیل، چالش اصلی شما این است که به خودتان بیشتر اهمیت بدهید.

نماد پنج

قوی و تاثیرگذار

شما فردی با شخصیت قوی هستید. شما می توانید دیگران را متقاعد کنید که به هر دلیلی به شما کمک کنند. در مقطعی از زندگیتان بسیارضعیف یا آسیب پذیر شده اید. به همین دلیل نگرش متفاوتی دارید که درک آن برای برخی افراد سخت است.

شما یک رهبر واقعی هستید و به همین دلیل، چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید از قدرت رهبری خودتان به روشی سازنده و مثبت استفاده کنید. به یاد داشته باشید که شما با این قدرت میتوانید به روشهای مختلف و ارزشمند بر جهان تأثیر بگذارید.

نماد شش

سخاوتمند و مهربان

شما فردی صمیمی و مهربان و بسیار نجیب و سخاوتمند هستید. شما به نیازهای عزیزانتان خیلی اهمیت میدهید. شما همه زندگیتان را صرف حل کردن مشکلات دیگران میکنید و به همین دلیل، مشکلات زیادی در زندگی خودتان وجود دارد که هنوز حل نشده اند.

اگرچه حمایت کردن از دیگران کار خوبی است اما باید یاد بگیرید که هرکسی مسئول زندگی و مشکلات خودش است و شما فقط باید مشکل خودتان را حل کنید.

وقتی انتظارات و خواسته های خودتان را رفع کردید آنوقت می توانید به دیگران کمک کنید. اگر تعادل را در زندگیتان حفظ کنید میتوانید شادتر ومرفهتر و زیباتر زندگی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد