اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
گزارش آگهی

بهترین اپلیکیشن های رمز ارز

اپلیکیشن های رمز ارزی داخلی و خارجی مختلفی برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در بازار وجود دارد که به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم.

اپلیکیشن های رمز ارزی داخلی و خارجی مختلفی برای خرید و فروش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال در بازار وجود دارد که به مقایسه آن‌ها می‌پردازیم.

اگر به دنبال خرید و فروش ارز دیجیتال توسط گوشی موبایل خود هستید، باید از یک برنامه مناسب برای این کار استفاده کنید. امروزه، اپلیکیشن های خرید و فروش رمز ارز متنوعی به بازار عرضه شده است که هر کدام قابلیت‌های مختلفی را ارائه کرده‌اند. در این مطلب، به معرفی چند برنامه کاربرد داخلی و خارجی ترید ارزهای دیجیتال مخصوص اندروید و iOS موبایل می‌پردازیم.

بهترین اپلیکیشن و برنامه های موبایل خرید و فروش رمز ارز

در لیست زیر، هدف ما مقایسه برنامه‌های خرید و فروش ارز دیجیتال توسط گوشی هوشمند از نظر کارمزد، قانون‌گذاری، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر است.

1.ای تورو (eToro)؛ بهترین اپلیکیشن سال 2022

ای تورو برنامه‌ای است که توسط کمیسیون SEC آمریکا و همچنین FCA انگلستان، ASIC استرالیا و CySEC قبرس نظارت شده است. این یعنی بدون هیچ نگرانی درباره امنیت سرمایه‌تان می‌توانید به ترید رمز ارزها در این برنامه بپردازید. از نظر بازارها نیز ای‌تورو از بالای 50 ارز دیجیتال نظیر بیت کوین، اتریوم، ایاس، ریپل، کاردانو، دوج کوین و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند.

کارمزدهای ای تورو مبتنی بر اسپرد و تفاوت قیمت خرید و فروش است و از 0.75 درصد شروع می‌شود. کاربران می‌توانند با واریز حداقل 10 دلار معامله رمز ارزها را بدون پرداخت کارمزد آغاز کرده و ساکنان ایالات متحده قادر به استفاده از خدمات این برنامه از روش‌هایی نظیر کارت اعتباری، حواله بانکی، پی‌پال و بسیاری دیگر هستند. از ویژگی‌های eToro عبارتند از:

پشتیبانی از 50 رمز ارز
حداقل واریزی 10 دلاری
برنامه موبایل اندروید و iOS رایگان
کارمزد مبتنی بر اسپرد خرید و فروش

2. اپلیکیشن رمز ارزی بیت استمپ (Bitstamp)

بیت استمپ یکی دیگر از برنامه‌های موبایل ارز دیجیتال با پشتیبانی از بالای 50 کریپتو از جمله بیت کوین، اتریوم و دیگر آلت کوین‌هاست. Bitstamp یک صرافی رمز ارزی مستقر در لوکزامبورگ است که کار خود را در سال 2011 آغاز کرد. این پلتفرم به کارمزد پایین 0.5 درصدی خود برای تریدها شهره است و حتی با افزایش حجم معاملات به بالای 100,000 دلار در هر ماه، کارمزدها به 0.25 کاهش خواهند یافت. این برنامه همچنین دارای قابلیت انتقال بانکی بدون کارمزد و بدون کف واریز است.

البته حداقل معاملات در برنامه این صرافی برای دارایی‌ها با جفت دلاری برابر 10 دلار و برای دارایی‌ها با جفت بیت کوین برابر 0.0002 BTC است. از نظر امنیت بیت استمپ 98 درصد دارایی‌های کاربران را در حافظه‌های ذخیره‌سازی سرد نگهداری می‌کند. از مهمترین ویژگی های اپلیکیشن رمز ارزی بیت استمپ می‌توان موارد زیر را نام برد:

کارمزد 0.5 درصدی در هر ترید
کارمزد خرید 0.5 درصدی بیت کوین
بدون حداقل واریز
برنامه موبایل اندروید و iOS رایگان

3. آکرو (Aqru)

آکرو تا حدودی به‌خاطر ارائه قابلیت‌های جذاب از دیگر اپلیکیشن های خرید و فروش رمز ارز متفاوت است. این برنامه یکی از بهترین‌ها برای کسب سود در بازار است. به زبان ساده، شما با واریز استیبل کوین به اپلیکیشن آکرو، از بازده درصدی سالانه 70 درصدی بهره‌مند خواهید شد.

برخلاف دیگر حساب‌های پس‌انداز ارز دیجیتال، این اپلیکیشن نیازی به حداقل دوره خواب ندارد. این یعنی شما می‌توانید در هر زمانی بدون جریمه ارزهای خود را برداشت کنید. علاوه بر این، در این پلتفرم از واریز‌های یورو و پوند نیز پشتیبانی شده است. از ویژگی‌های کلی برنامه آکرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پشتیبانی از 4 رمز ارز
ساختار بدون کارمزد
حداقل واریز 100 دلاری
قابلیت خرید بیت کوین، اتر، تتر و یو‌اس‌دی‌سی از طریق MoonPay
اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS رایگان

4. کریپتو دات کام (Crypto.com)

کریپتو دات کام نیز یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های رمز ارزی برای خرید و فروش ارزهای مجازی است. این برنامه از بالای 250 ارز دیجیتال پشتیبانی کرده و امکان خرید از طریق ویزا و مستر کارت با کارمزد 2.99 درصدی وجود دارد.

با این حال، برای استفاده از این برنامه ابتدا باید در پلتفرم Crypto.com ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را تکمیل کنید که به‌خاطر تحریم‌ها، این قابلیت برای کاربران ساکن ایران امکان‌پذیر نیست. برای ترید در این پلتفرم شما مشمول کارمزد 0.4 درصدی خواهید بود. البته با افزایش حجم معاملات کارمزد دریافتی کمتر خواهد شد. از جمله مهمرین ویژگی‌های کریپتو دات کام عبارتند از:

کارمزد 2.99 درصدی خرید کارت اعتباری و 0.4 درصدی میکر/تیکر
حداقل واریز 20 دلاری انتقال بین بانکی و 5,000 دلاری حواله بانکی
اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS کاربردپسند

5. بیت 24 ؛ بهترین اپلیکیشن رمز ارزی ایرانی

بیت 24 یک صرافی ایرانی خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای مبادله بیش از 350 دارایی رمز ارزی نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، بیت کوین کش، تتر و بسیاری دیگر با ریال است که با هدف حذف واسطه‌ها، تجربه‌ای امن و ساده را برای کاربران به ارمغان آورده است. کارمزدهای این پلتفرم مبتنی بر ساختار اسپرد خرید و فروش هستند.

این صرافی دارای یک اپلیکیشن رمز ارزی موبایل اندروید و iOS رایگان با تسویه‌ای آنی و امن است. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید به آدرسhttps://bit24.cash/download رفته و نسخه مورد نظر خود را دانلود کنید.

شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت طی تنها چند دقیقه، به خرید و فروش دارایی‌های کریپتویی بپردازید. از جمله ویژگی‌های برجسته بیت 24 می‌توان موارد زیر را نام برد:

پشتیبانی مشتری 24 ساعته و قوی
انتقال آنی و سریع ارزهای دیجیتال
احراز هویت آسان و اتوماتیک
تسویه حساب سریع بانکی
آکادمی آموزشی غنی
نمودارهای تحلیل قیمت

با توجه به تنوع بالای اپلیکیشن‌های سرمایه گذاری و خرید و فروش ارز دیجیتال، با توجه به محل زندگی و نیازهای خود باید به انتخاب یک برنامه بپردازید. با این وجود، به دلیل تحریم‌ها و الزام به احراز هویت، کار کردن با اکثر این پلتفرم‌ها برای کاربران ساکن ایران تا حدودی دشوار شده است. به همین خاطر، پیشنهاد ما به شما استفاده از یک برنامه ایرانی نظیر بیت 24 است که در این مطلب به معرفی آن پرداختیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد