اونس طلا2360.14
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,500,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

یا این روش مشاجره و دعوا با همسر خود را در کمتر از پنج دقیقه متوقف کنید

ما موجوداتی اجتماعی هستیم که در کنار دیگران پیشرفت می کنیم. ما با هم گفتگو می کنیم، مذاکره می کنیم، مسائل کوچک و بزرگ را هماهنگ می کنیم .همه ما دیدگاه منحصر به فرد خودمان را داریم و این باعث میشود با کسانی که دوستشان داریم بحث کنیم.

ما موجوداتی اجتماعی هستیم که در کنار دیگران پیشرفت می کنیم. ما با هم گفتگو می کنیم، مذاکره می کنیم، مسائل کوچک و بزرگ را هماهنگ می کنیم .همه ما دیدگاه منحصر به فرد خودمان را داریم و این باعث میشود با کسانی که دوستشان داریم بحث کنیم.

ما درسایت طلا، برای شما راهکارهایی را جمع آوری کرده ایم که با توجه به آن میتوانید در مشاجره هایتان به نتیجه مطلوب برسید.

نفس عمیق بکشید

نفس عمیق بکشید و به یکدیگر زمان بدهید تا آرام شوید. سکوت کنید تا تمرکز خودتان را حفظ کنید.

عذرخواهی کنید

بگویید که مشاجره شما را ناراحت میکند و به همسرتان هم بگویید که او را درک میکنید. بالغ باشید و از عذر خواهی کردن نترسید. نیاز نیست بخاطر دیدگاهی که دارید عذر خواهی کنید و نباید انتظار داشته باشید که شریک زندگیتان هم به خاطر نظراتش عذرخواهی کند. همه حق دارند زیرا دیدگاه ها متفاوت است.

صدایتان را بلند نکنید

با آرامش صحبت کنید، به دیوار مشت نزنید و به چیزی آسیب نزنید. همه این کارها اوضاع را بدتر میکند.

فکر کنید

در مورد چیزی که در مورد آن بحث می کنید در آرامش فکر کنید.

سؤال بپرسید

از او بپرسید چرا اینگونه فکر میکند و با آرامش کامل گوش دهید . او وقتی حرف هایش را میزند خودش به منطقی یا غیر منطقی بودن آن فکر میکند. با گوش دادن میتوانید دنیا را از دیدگاه شریک زندگیتان ببینید و او را درک کنید.

موافقت با مخالفت

بگویید که این اتفاق در گذشته افتاده است و اگر به نتیجه برسید دیگر اتفاق نمی افتد. شاید شما جزئیات مشکل را ندانید و تا وقتی ریشه اصلی آن را متوجه نشوید ، نمیتوانید آنها حل کنید . یادتان باشد که در هر بحثی هر دو طرف حق دارند.

قبول کنید که به اندازه هم حق دارید

شما تفکر خودتان را کاملاً منطقی میبینید و فکر میکنید حرف شما درست است و او همیشه اشتباه میکند. او را قضاوت نکنید. در واقع، هردوی شما به یک اندازه حق دارید که نظرات خودتان را مطرح کنید، چه از نظر شما منطقی باشد و چه نباشد. بعضی چیزها ارزش بحث کردن را ندارند، خوب فکر کنید که رابطه تان مهمتر است یا موضوعی که در مورد آن بحث میکنید.

صلح و آشتی کنید

در بین بحث ، هرچقدر هم که از یکدیگر عصبانی هستید یکدیگر را در آغوش بگیرید. برای رسیدن به یک راه حل درست باید سازگاری داشته باشید و احساسات یکدیگر را درک کنید. عصبانیت فقط به رابطه آسیب میزند. اگر یکدیگر را دوست دارید باید یکدیگر را درک کنید.

به توافق برسید

شروع و پایان بحث یک خیابان دو طرفه است. با کنار گذاشتن خشم و عصبانیت، توضیح خواستن، تلاش کنید تا دیدگاه شریک زندگیتان را درک کنید تا به توافق برسید. این راه کارها مستلزم این است که هر دوی شما از آن آگاه باشید.

به گفته مایا آنجلو: «مردم آنچه شما میگویید را فراموش می کنند، مردم کارهایتان را فراموش می کنند، اما هرگز احساسی که در آنها ایجاد کردید را فراموش نمی کنند.»

این مطلب را با کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد