اونس طلا2337.71
مظنه14,701,000
18 گرم3,393,700
ارزش سکه33,121,353
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,350,000
نیم23,800,000
ربع14,400,000

خفن‌ترین بازی‌های 2022 برای گیمرهای خفن! + تصاویر

در سال 2022 بازی‌های مختلفی به بازار عرضه شده که این امر موجب سردرگم شدن گیمرها شده است که کدام یک از این بازی‌ها بهتر می‌باشند، آیا این گیم ارزش بازی‌کردن دارد؟

به گزارش سایت طلا، در سال 2022 بازی‌های مختلفی به بازار عرضه شده که این امر موجب سردرگم شدن گیمرها شده است که کدام یک از این بازی‌ها بهتر می‌باشند، آیا این گیم ارزش بازی‌کردن دارد؟ ما در اینجا سعی داریم تا خفن‌ترین بازی‌های 2022 را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید بر اساس علاقه خود یکی از بازی‌ها را انتخاب کرده و تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های 2022 آشنا شویم.

معرفی بهترین بازی‌های 2022

هرروزه شاهد پیشرفت صنعت گیم در دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌ها، کامپیوترها و کنسول‌های بازی هستیم و علاقه‌مندان به Gameهای ویدئویی هرساله می‌توانند با بازی‌های مختلفی که در سال عرضه می‌شوند خودشان را سرگرم کنند، اگر شما هم پیگیر ویدئو گیم‌ها هستید بهتر است که حتماً خفن‌ترین بازی‌های 2022 را بشناسید و این گیم‌ها را تجربه کنید.

در کل ویدئو گیم‌ها علاوه بر سرگرمی نکات آموزنده زیادی نیز دارند و بهتر است که هرچند وقت یکبار از بازی‌های ویدئویی استفاده کنیم، زیرا این کار روی خلاق تر شدن مغز نیز تأثیر می‌گذارد و می‌تواند بازدهی شغل شما را افزایش دهد.

خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر اکشن

در اولین مرحله سعی بر این داریم که بهترین بازی‌ها در سبک اکشن را به شما معرفی کنیم، در این مقاله سعی کردیم که بازی‌ها را با تفکیک دسته‌بندی به شما معرفی کنیم تا بتوانید دقیق‌تر انتخاب کرده و لحظات خوش و سرگرم‌کننده‌ای را سپری کنید.

Spiderman 2

Insomniac قول قسمتی جدید از سری بازی‌های spiderman را داده است و قرار است نسخه دوم آن در سال 2022 منتشر شود و به یکی ازبهترین بازی‌های 2022 تبدیل شود، همین امر موجب شده است تا این گیم در لیست خفن‌ترین بازی‌های 2022 قرار بگیرد، گیم‌ها و فیلم‌هایی که درمورد مرد عنکبوتی ساخته می‌شوند همیشه پر طرف‌دار و پرفروش هستند و این گیم یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های سال 2022 است.

داستان بازی در ادامه نسخه اول ساخته شده است و پیتر پارکر همراه با مایلز به ماجراجویی های خود ادامه می دهند تا بتوانند شهر را نجات دهند، البته مایلز به‌عنوان یک تازه کار در حل یادگیری روش کار پیتر پارکر است تا بتواند در این زمینه موفق‌تر عمل کند و شهر را از جرم و جنایت نجات دهد.

در حال حاضر به گفته شکرت بازی‌سازی Insomniac این گیم کاملاً انحصاری بوده و فقط در کنسول بازی PS5 منتشر خواهد شد، البته باید منتظر ماند تا زمان همه چیز را منتشر کند، زیرا زمان ممکن است نظر مالکان سونی را عوض کرده و تصمیم بگیرند که این گیم جذاب را روی PS4 نیز عرضه کنند.

God Of War

سری محبوب بازی God Of War که هر گیمری در سراسر دنیا حداقل یک‌بار یکی از نسخه‌های این گیم را بازی کرده است و یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 می باشد نسخه جدید آن که God Of War Ragnarok نام دارد در همین سال 2022 منتشر خواهد کرد و تقریباً علاقه‌مندان به این گیم صبر خود را ازدست‌داده‌اند ولی همچنان منتظر هستند.

روایت خط داستانی کمی تغییر کرده و اکنون شما تسلط بیشتری روی داستان دارید، زندگی کیریتوس دیگر در بخش دنیای اساطیر یونان روایت نمی‌شود، کیریتوس شخصیت اصلی داستان با کمک پسر خود در دنیای واقعی در حال ماجراجویی هستند که تجربه‌های دلچسبی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

4 Uncharted

Uncharted 4 قسمت جدید و جذابی دیگر از سری محبوب Uncharted است که توسط کمپانی Naughty Dog ساخته شده است و یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 می‌باشد، داستان بازی از جایی شروع می‌شود که نیتن و سم دوباره به دنبال گنج کاپیتان اوری هستند و شما باید در داستان این بازی درون جنگل‌های ماداگاسکار به دنبال گنج پنهان شده کاپیتان اوری بگردید.

در مسیر یافتن این گنج با چالش‌های مختلفی روبرو خواهید شد که این چالش‌ها بسیار جذاب هستند و می‌توانند شما را برای ساعت‌ها پشت کنسول بازی میخکوب کنند و شما می‌خواهید این بازی را هرچه سریع‌تر تمام کنید.

اگر تابه‌حال نسخه‌های قبلی این گیم را بازی کرده باشید متوجه خواهید شد که گرافیک و گیم پلی بازی بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است که این تغییرات بزرگ به کمک یک داستان جذاب و طولانی موجب شده که Uncharted 4 یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 باشد.

در حال حاضر این گیم فقط برای PC و Playstation 5 عرضه شده است داستان آن به‌صورت دید سوم‌شخص روایت می‌شود، البته لازم به ذکر است که Uncharted 4 دارای دو نسخه می‌باشد، نسخه اول که A Thiefs End نام داشت که در سال 2016 منتشر شد و نسخه دوم که Legacy Of Thieves Colection که تازه منتشر شده است.

Death city

تا به این لحظه گیم‌هایی که معرفی کردیم فقط روی کنسول‌های بازی و کامپیوترها اجرا می‌شد بیایید یک نیم‌نگاهی نیز به گیم‌های معرفی شده روی اندروید و IOS بیندازیم، Death City یکی از بازی‌های مورد انتظار درگوشی‌های آیفون و اندرویدی است که از داستان گرافیک خوبی برخوردار است و یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 برای گوشی محسوب می شود.

داستان این بازی نیز مانند گیم Extraction است و یک ویروس مرگبار در سطح شهر P منتشر شده است که مردم را تبدیل به زامبی می‌کند، تقریباً تئوری زامبی این چندساله بسیار پرمخاطب و جذاب شده است و گیم‌های زیادی در این زمینه تولید شده است.

شما به‌عنوان یک شهروند وظیفه خود می‌دانید تا برای دفاع از دیگر شهروندان با سلاح‌های مختلف با زامبی‌ها مبارزه کنید، یکی از ویژگی‌ها و مزایا این بازی این است که می‌توانید بدون اتصال به اینترنت بازی کرده و ساعت‌ها با گوشی موبایل خود سرگرم شوید.

از مزایا دیگر این گیم این است که در دو سیستم‌عامل اندروید و آی‌اواس منتشر می‌شود و هیچ محدودیتی برای نصب روی گوشی‌های آیفونی ندارد، درصورتی‌که به گیم‌های در زمینه زامبی علاقه دارید این بازی می‌تواند بهترین گزینه در بین بازی‌های اندروید و آی‌اواس باشد.

Avatar

سری جدید بازی Avatar در راه است که به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل شده است و در سال 2022 عرضه می‌شود که درحال‌توسعه توسط شرکت Massive Entertanment می‌باشد، نکته قابل‌توجه این است که داستان بازی نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات زیادی کرده است و می‌تواند یک تجربه جدیدی برای شما باشد.

در داستان جدید گیم Avatar شما به‌عنوان یک ناوی وظیفه دارید که در سراسر مرزهای پاندورا سفر کنید و مأموریت‌های این گیم را انجام دهید که این مراحل بسیار جذاب و سرگرم‌کننده هستند.

این گیم بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox one و کامپیوتر منتشر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند این گیم جذاب را در سال 2022 خریداری کرده و گیم پلی جذاب آن را تجربه کنند، ازآنجایی‌که این گیم در کنفرانس E3 معرفی شد می‌توان گفت که گیم پلی و گرافیک آن پیشرفت چشمگیری داشته است.

Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter Rise نیز یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 می‌باشد، یک گیم اعتیادآور که طرف‌داران زیادی در دنیا دارد، و می‌تواند به‌عنوان یک بازی اکشن ساعت‌ها شما را سرگرم کند و از بازی‌کردن با آن لذت ببرید، این گیم دارای نسخه‌های مختلفی است که جدیدترین نسخه آن در روز 14 ژانویه 2022 منتشر شد.

داستان ازاین‌قرار است که شما یک شکارچی هیولای تازه‌وارد در روستای کامورا هستید که سعی دارید که زمان رویداد Rampage را شناسایی کنید و از به وقوع پیوستن آن جلوگیری کنید، این رویداد روزی بین هیولاها است که در آن روز آن‌ها به روستای شما حمله می‌کنند.

آخرین رویداد Rampage حدوداً 50 سال پیش اتفاق افتاده است و شما در محیط بازی باید به جنگ هیولاها بروید و با کشتن آن‌ها تجربه و اطلاعات کسب کنید تا بتوانید در مقابل رویداد Rampage بایستید.

نسخه جدید این گیم پیشرفت چشمگیری داشته است و سیستم‌های حرکتی و گرافیکی در این بازی پیشرفت زیادی کرده است، همچنین شاهد آپشن‌های جدید مانند طناب در بازی هستیم، این گیم در سال 2022 مخصوص کامپیوتر تولید و روانه بازار شده است و امکان تجربه آن با کنسول گیم‌ها وجود ندارد.

Doom Eternal

سری جدید بازی محبوب Doom Eternal در سال 2022 معرفی شد و به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل شده است که موجب شده این بازی یکی از بهترین بازی‌های 2022 باشد، البته گیمرهای این بازی به دودسته تقسیم می‌شوند، آن‌هایی که پس از یکبار بازی‌کردن این گیم را رها می‌کنند و یا آنهایی که در دام اعتیاد این بازی می‌افتند و جذابیت بازی آن‌ها را رها نمی‌کند.

در داستان بازی پورتال جدید به زمین باز شده است و ARKDها دوباره در تلاش هستند که قوای خود را تقویت و سیاره ما زمین را تصرف کنند، اما مأموریت ما این است که جلوی این اتفاق را هرچه سریع‌تر بگیریم و بیگانگان را از سیاره خود دور کنیم.

Rinbowsix extraction

بازی Rinbowsix یکی از گیم‌های پر طرف‌دار است که توسط شرکت یوبی سافت ساخته شده است و در لیست خفن‌ترین بازی‌های 2022 ما قرار دارد، قبل از انتشار نسخه Extraction نسخه Siges وجود داشت که موجب افزایش محبوبیت این گیم شده بود و افراد زیادی آن را به‌صورت آفلاین و آنلاین بازی می‌کردند.

نسخه جدید نسبت به نسخه قدیم تغییرات خیلی زیادی نداشته و شرکت یوبی سافت سعی کرده است تا ساختار اصلی گیم را حفظ کند، اگر نسخه قبلی این گیم را بازی کرده باشید حتماً با اپراتورهای این گیم آشنا هستید، نکته قابل‌توجه این است که یوبی سافت از اپراتورهای نسخه قبلی در نسخه جدید بازی خود نیز استفاده کرده است.

تنها تفاوتی که این دو نسخه با هم دارند داستان جدید و جذاب آن است، همچنین یوبی سافت باگ‌های نسخه قبلی را در نسخه جدید خود بهبود داده و سیستم شوتینگ و گرافیک گیم نیز پیشرفت خوبی را داشته‌اند.

داستان ازاین‌قرار است که ویروسی جدید در فضای دنیا پخش شده است و موجب می‌شود که انسان‌ها به موجوداتی به نام Archaenas تبدیل شوند، این موجودات تقریباً شبیه زامبی‌ها هستند و به انسان‌های عادی حمله‌ور می‌شوند، در مرحله اول بازی یک زلزله در شهر رخ خواهد داد و ماده سیاه رنگی از بین شکاف‌های زمین بیرون خواهد زد.

پس از پخش شدن خبر این ویروس شما با یک تیم موظف هستید که به شهر مکزیکوسیتی بروید و عملیات اکتشاف را آغاز کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید، اما در ادامه مسیر کار شما خیلی آسان نخواهد بود و لشکر عظیمی از Archaeansها به شما حمله‌ور خواهند شد که شما باید در مقابل آن‌ها مقاومت کنید.

این گیم تقریباً در تمامی پلتفرم‌های موجود مانند Pc,Xbox one,PS5,PS4 در تاریخ 20 ژانویه 2022 معرفی شده و آینده این گیم هنوز مشخص نیست و معلوم نیست که آیا این گیم نیز مانند سری قبلی خود موفق خواهد بود یا خیر.

S.T.A.L.K.E.R 2

S.T.A.L.K.E.R 2 بازی اکشن و جذاب که در سال 2022 منتشر خواهد شد و به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل خواهد شد و خیلی از گیمرهای جهان منتظر این بازی هیجان‌انگیز و جذاب هستند، این بازی توسط کمپانی GSC Game Word در حال تولید است و تاریخ دقیقی برای انتشار آن اعلام نشده است، اما به گفته سازنده در سال 2022 منتشر خواهد شد.

باز هم چرنوبیل حادثه‌ساز شد، انفجار عجیب دیگر در راکتور هسته‌ای چرنوبیل رخ‌داده است و وظیفه شما این است که در این مناطق گشت‌وگذار کنید و گزارش‌های مختلفی از این مکان ارسال کنید، اما پسماندهای هسته‌ای موجب تغییر ژنتیک موجودات شده‌اند و باید در ادامه بازی با این هیولاها روبرو شوید و آن‌ها را شکست دهید.

خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر جهان باز

ژانر محبوب جهان باز که طرف‌داران بسیار زیادی دارد، در این ژانر از بازی به علت اینکه پلیر را در یک خط داستانی محدود نمی‌کنند جذابیت زیادی دارد و شما می‌توانید به‌راحتی و آزادانه در محیط گیم به ماجراجویی بپردازید، غول بازی‌سازی ژانر جهان باز یعنی راک‌استار موجب تحول صنعت گیم در این ژانر شده است و انتظارات مردم را خیلی بالا برده است.

Dying Light2

این گیم در 5 آگوست 2022 معرفی شد و داستان آن در ادامه قسمت اول روایت می‌شود و اگر قسمت اول این گیم را بازی کرده باشید تجربه بهتری از Dynig Light 2 خواهید داشت، این گیم نیز در زمینه زامبی روایت می‌شود و اگر از بازی‌ها در سبک زامبی لذت می‌برید می‌توانید این گیم را تجربه کنید و یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 است.

همان‌طور که در بخش یک داستان روایت شد انسان‌ها از ویروس‌ها شکست خوردند و تمدن انسان‌ها به‌کلی نابود شد حال شما باید در بخش دوم در مناطق آزاد با زامبی‌ها مبارزه کنید تا بتوانید تجربه و شناخت بیشتری در این زمینه داشته باشید تا بتوانید آن‌ها را شکست داده و بشریت را نجات دهید.

از نکات قابل‌توجه و جذاب این گیم پایان‌های متنوع آن است، انتخاب‌های شما در طول بازی روی روند داستان تأثیر دارد و درصورتی‌که انتخاب‌های شما هوشمندانه نباشد داستان بازی به سمت‌ها دیگر کشیده خواهد شد، به همین دلیل این بازی دارای پایان‌ها متنوع است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

این گیم که توسط شرکت Techland ساخته شده است برای کنسول‌های Ps5,Ps4,Xbox one, Xbox series x,Xbox series S و کامپیوتر منتشر شده است و شما می‌توانید این بازی را روی این دستگاه‌ها تجربه کنید.

King of hunters

King Of Hunters یک بازی Battle Royal جهان باز که قرار است برای دستگاه‌های اندروید و IOS منتشر شود و به خفن‌ترین بازی‌های 2022 در گوشی تبدیل شود، این گیم از سال 2018 در مرحله تست قرار دارد و سازندگان سعی دارند تا تمام باگ‌های بازی را رفع کرده تا بتوانند یک بازی کاملاً بی‌نقص را به انتشار بگذارند.

آیا شما سودای قدرت را در ذهن خود می‌پرورانید و می‌خواهید جهان خود را تسخیر کرده و به دیگران حکومت کنید؟ اگر پاسخ شما بله است این بازی می‌تواند در گیم‌های ویدئویی این رویا شما را محقق کند، شما باید هرطور که می‌توانید و به ذهنتان می‌رسد قدرت خود را افزایش داده و جهان بازی را تصرف کنید، البته دنیای ساخته شده در این بازی تخیلی است و در سبک فانتزی طراحی شده است.

Horizon Forbidden West

این گیم در 20 فبریه سال 2022 توسط شرکت sony منتشر شد به یکی دیگر از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل گشت، البته لازم به ذکر است که نسخه منتشر شده این گیم قسمت دوم این بازی است و داستان آن نیز بر اساس داستان قسمت اول روایت می‌شود، در کل گیم بسیار خوب خفنی است و 12 ساعت گیم پلی جذاب و دیدنی دارد.

داستان این گیم در سال 3020 میلادی روایت می‌شود و زمین را در وضعیتی بد و خطرناک نشان می‌دهد، اگر قسمت اول این گیم را تجربه کرده باشید می‌دانید که ربات‌های یک شرکت بزرگ کنترل خود را به دست گرفتند و موجب تخریب و نابودی بشریت شدند و بشر در تلاش است تا این ربات‌ها را کاملاً نابود کند.

به همین دلیل شما می‌توانید ترکیبی از تمدن قدیمی و جدید بشریت را در کنار هم تجربه کنید، وظیفه شما در این گیم نابودی کامل ربات‌ها است تا بتوانید انسان‌ها و کره زمین را از یک خطر جدی نجات دهید، شرکت تولیدکننده این بازی سعی کرده است که از اشتباهات نسخه قبل درس بگیرد و این مشکلات را در نسخه جدید حل کند.

در کل نسخه دو بازی Horizon Forbidden West پیشرفت خیلی زیاد و چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است، این گیم انحصاری شرکت Sony است و روی کنسول‌های بازی PS5,PS4 منتشر شده است و شما می‌توانید فقط روی کنسول‌های شرکت سونی این گیم را تجربه کنید.

The Lord Of The Ring

بالاخره سری جذاب فیلم ارباب حلقه‌ها به دنیای بازی‌های ویدئویی نیز راه پیدا کرد و به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل شده است، به علت اینکه این فیلم از طرف‌داران زیادی برخوردار است موجب شده است که این گیم یکی از بهترین بازی‌های 2022باشد، این بازی توسط کمپانی Daedalic Entertainment در حال ساخت است و در سال 2022 منتشر می‌شود.

داستان این بازی نیز یک چیز مشخص است اگر سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها را دیده باشید می‌توانید داستان این بازی را حدس بزنید، همچنین آشنایی قبلی با داستان این گیم می‌تواند موجب درک بهتر بخش داستانی بازی شود و تجربه‌کردن این گیم را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

Hogwarts legacy

Hogwarts Legavy از خفن‌ترین بازی‌های 2022 در سبک جهان باز است که توسط شرکت Portkey WB ساخته شده است و در سال 2022 در مرحله انتشار قرار می‌گیرد، در سبک این بازی، در قدیم گیم‌های مختلفی ساخته شدند که بیشتر طعم شکست را تجربه‌کردند و این امر موجب می‌شود تا مردم کنجکاوانه منتظر انتشار این گیم باشند.

داستان این گیم بر اساس فیلم و کتاب هری پاتر روایت می‌شود و هواداران هری پاتر می‌توانند بار دیگر این داستان را از دیدگاه گیم تجربه کنند و از آن لذت ببرند، همان‌طور که خودتان می‌توانید حدس بزنید با یک بازی در دنیای جذاب جادو طرف هستید که می‌تواند یک داستان جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر استراتژیک

برویم به سراغ خفن‌ترین بازی‌های 2022 در سبک بازی استراتژیک که پلیرها سعی دارند با هوش و ذکاوت خود حریف‌های خود را شکست دهند و بتوانند قلمرو حکومت خود را گسترش داده و بر دنیا حکمرانی کنند، در این سبک نیز بازی‌های مختلفی منتشر و یا در حال انتشار است که موجب شده است در لیست بهترین بازی‌های 2022 قرار بگیرند.

Total War

سری محبوب گیم Total War برای تمام علاقه‌مندان به سبک استراتژیک نام‌آشنا است و تقریباً تمامی آن‌ها این گیم را می‌شناسند و حداقل یک‌بار آن را تجربه کرده‌اند که این امر سبب می شود تا یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 باشد، تا سال 2022 دو نسخه از این گیم منتشر شده است که نسخه سوم آن نیز در سال 2022 منتشر خواهد شد و می‌توان این گیم را به‌عنوان بهترین بازی‌های 2022در سبک استراتژیک بنامیم.

داستان این بازی در دنیای Warhhamer روایت می‌شود که اگر قبلاً نسخه‌های قبلی این گیم را تجربه کرده باشید با این دنیا آشنا هستید، پیدا شدن یک قهرمان در این دنیا کافی است تا خدایان آشوب بتوانند قدرت‌های باستانی خود را اجرا و به قدرت باستانی نهایی دست پیدا کنند.

Dynasty Warrios 9 Empire

نسخه جدیدی از سری محبوب بازی Empires در سال 2022 منتشر شد، تاریخ دقیق انتشار این بازی روز 15 فوریه سال 2022 بود، سری گیم‌های Empires نیز یکی از بازی‌های محبوب در زمینه استراتژیک محسوب می‌شود و یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 هستند.

داستان اصلی داستان نسبت به نسخه‌های قبلی تغییرات محسوسی داشته است، اما کمپانی تولیدکننده این گیم سعی کرده است که تغییراتی در کاراکترهای بازی ایجاد نکند و از کاراکتر نسخه‌های قبلی این گیم استفاده کرده است، یکی از آپشن‌های جدید این بازی روابط مردم در جنگ است، برای مثال اگر یک پدر و پسر با هم در جنگ روبرو بشوند شیوه جنگیدن آن‌ها متفاوت خواهد بود این بازی می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند.

Boom Beach

کمپانی SUpersell یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان بازی‌های استراتژیک در دستگاه‌های اندروید و IOS است و با تولید بازی‌هایی همچون Clash Of Clans و Clash Royal این موضوع را ثابت کرده است، اکنون SUpersell تصمیم گرفته است تا نسخه جدیدی از گیم Boom beach را در سال 2022 منتشر کند و گیم خود را در لیست خفن‌ترین بازی‌های 2022 جای دهد.

اطلاعات زیادی از داستان این گیم در اختیار نیست اما به نظر می‌رسد که داستان این نسخه نیزبر اساس نسخه قبلی باشد و داستان نسخه قبلی را ادامه دهد، باید منتظر باشیم تا بازی منتشر شود تا بتوانیم بهتر با داستان این بازی آشنا شویم.

خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر ترسناک

بازی‌های ترسناک نیز طرف‌داران خاص خودش را دارد، حس هیجان در انسان یک حس عالی است که ترس می‌تواند به‌راحتی برای ما هیجان ایجاد کند همین امر است که بازی‌های ترسناک را در میان گیمرها محبوب کرده است.

Sons Of The Forest

اولین نسخه از این گیم در تقریباً در سال 2018 منتشر شد و طرف‌داران این بازی منتظر انتشار نسخه جدید آن در سال 2022 هستند، باتوجه‌به تجربه نسخه قبلی این گیم می‌توان گفت که این گیم نیز یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022است که انحصاری کامپیوترها است و برای کنسول‌های گیمینگ منتشر نخواهد شد.

داستان این بازی نیز مانند نسخه پیشین است و شما در جزیره‌ای هستید که پر از موجودات عجیب‌وغریب مانند زامبی است و باید جان خود را نجات داده و در آن جزیره زنده بمانید، یکی از نکات قابل‌توجه این گیم این است که شما می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود این گیم را تجربه کنید که هیجان بازی را بیشتر خواهد کرد.

Gostwire Tokyo

Gostwire Tokyo توسط کمپانی Tango Game Works در حال تولید است و در سال 2022 منتشر می‌شود، این گیم در سال 2019 معرفی شده است و تقریباً سه سال است که طرف‌داران گیم ترسناک منتظر انتشار این گیم هستند که بالاخره در سال 2022 منتشر خواهد شد و به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل خواهد شد.

در داستان این بازی شما یک شهروند در شهر توکیو هستید، اما در توکیو اتفاقات عجیبی می‌افتد و به‌یک‌باره تمامی مردم شهر ناپدید می‌شوند، شما باید به دنبال این راز بگردید و مردم را به شهر بازگردانید، در داستان این بازی شما با انواع مختلف ارواح مقابله خواهید کرد.

Martha Is Dead

بازی Martha is Dead نیز یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر ترسناک است که قرار است در سال 2022 منتشر شود، البته این گیم باید زودتر از این‌ها منتشر می‌شد اما بنا به دلایل نامعلوم تولید آن در سال 2021 متوقف شد اما به گفته تولیدکنندگان این گیم در سال 2022 منتشر می‌شود.

داستان این بازی شما را به سال 1944 در ایتالیا خواهد برد، مکانی که جسد یک دختر مرده درون رودخانه پیدا شده است و وظیفه شما است که علت مرگ آن را پیدا کنید، همچنین این روایت در زمان جنگ آلمان و متفقین روایت می‌شود و تصاویری از جنگ را تجربه خواهید کرد.

Allien

نسخه جدید بازی Allien در سال 2022 برای موبایل‌ها منتشر شده است و این گیم را به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل کرده و موبایل گیمرها می‌توانند این بازی را دانلود و تجربه کنند، البته این گیم رایگان نیست و برای تجربه‌کردن آن باید حدوداً 15 دلار بپردازید، البته سایت‌های مختلفی وجود دارند که می‌توانید رایگان این بازی را دانلود کنید.

در این بازی شما باید از دست آدم فضایی‌ها فرار کنید، این بازی مثل بازی قایم‌موشک است و درصورتی‌که فضایی‌ها شما را پیدا کنند شما را می‌گیرند و می‌برند، شما باید تا انتهای بازی سعی کنید که دیده نشوید تا آدم فضایی‌ها شما را ول کرده و زمین را ترک کنند.

خفن‌ترین بازی‌های 2022 در ژانر فایتینگ

بازی‌های در سبک مبارزه نیز طرف‌داران زیادی دارند و درصورتی‌که شما نیز به این سبک علاقه دارید با ما همراه باشید تا با این گیم‌ها آشنا شویم.

Shadow Fight 3

Shadow Fight 3 یکی از گیم‌های معروف موبایلی در زمینه فایتینگ است که شاید شما نیز آن را تجربه کرده باشید، دو نسخه از این گیم تا سال 2022 منتشر شده بود که نسخه سوم آن در این سال منتشر شد که یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022است.

داسان این بازی در ادامه نسخه قبلی خود روایت می‌شود که شما باید با کاراکترهای منفی این داستان رقابت کرده و آن‌ها شکست دهید، یکی از نکات قابل‌توجه این گیم این است که طراحی برای کاراکترهای بازی صورت نگرفته و جای هر کاراکتر یک سایه نمایش داده خواهد شد، اما در قسمت سوم آن کاراکتر‌ها گرافیکی نمایان خواهند شد و یکی ازبهترین بازی‌های 2022 بازی های امسال است.

The King Of Fighters

گیم The King Of Fighters اولین بازی در سبک فایتینگ بود که به بازار عرضه شد، حال نسخه جدیدی از این گیم منتشر شده است که جزو بهترین بازی‌های 2022 می‌باشد، این گیم در تاریخ 17 فوریه سال 2022 منتشر و به بازار عرضه شد و به یکی از خفن‌ترین بازی‌های 2022 تبدیل شد.

مبارزات این بازی به‌صورت شش‌نفره انجام می‌شود که سه کاراکتر برای شما است و 3 کاراکتر نیز برای حریف، شما این کاراکترها را در مقابل هم می‌چینید و تک‌به‌تک با هم مبارزه می‌کنید تا برنده مشخص شود.

سخن پایانی

در نهایت با خفن‌ترین بازی‌های 2022 و بهترین بازی‌های 2022آشنا شدیم تا درصورتی‌که خواستید گیم جدیدی را تجربه کنید بتوانید از لیست استفاده کرده و گیم موردعلاقه خود را انتخاب کنید، با آمدن تابستان فرصت خوبی است تا بتوانید گیم‌های جدید منتشر شده در سال 2022 را تجربه کرده و از تابستان خود لذت ببرید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد