اونس طلا2296.99
مظنه15,012,000
18 گرم3,465,500
ارزش سکه33,822,036
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)42,101,000
نیم24,300,000
ربع15,400,000

کارهایی که زوج های خوشبخت هرگز آن را انجام نمیدهند

برخی کارها هستند که زوج های شاد هرگز آن را انجام نمی دهند و ما می توانیم از آنها یاد بگیریم تا روابط خودمان را بهتر کنیم. خوشبختی به تلاش و تغییر نیاز دارد.

کارهایی که زوج های خوشبخت هرگز آن را انجام نمیدهند

برخی کارها هستند که زوج های شاد هرگز آن را انجام نمی دهند و ما می توانیم از آنها یاد بگیریم تا روابط خودمان را بهتر کنیم. خوشبختی به تلاش و تغییر نیاز دارد.

زوج های خوشبخت هرگز:

۱. مشکلاتشان را دفن نمیکنند

بحث یا اختلاف نظرلازمه ی همه روابط است. زوج ها همیشه نباید با هم موافق باشند، آنها باید اختلاف نظر داشته باشند .تنها چیزی که مهم است روش حل اختلافات است. اینکه از بحث ها فرار کنید باعث تعارض و سؤتفاهم میشود. به جای فرار از مشکلات باید به روش درست آنها را حل کرد. اگر زوجها یاد بگیرند که این بحثها را با بلوغ و عشق پیش ببرند، روابط آنها عمیق تر میشود.

کارهایی که زوج های خوشبخت هرگز آن را انجام نمیدهند

۲. نق نمیزنند

ما بر سر افرادی در زندگیمان نق می زنیم که آنها را دوست داریم، اما ترک کردن این کار نشانه عاشق نبودن نیست. وقتی ما یاد بگیریم که با نق زدن نمیتوانیم کسی را کنترل کنیم یا تغییر دهیم باید از آن اجتناب کنیم. افرادی نق میزنند که نمیدانند چگونه به خواسته خودشان برسند. در زندگی مشترک، هم مردان نق میزنند وهم زنان .اما زنان بیشتر نق میزنند، البته زنان همیشه مقصر نیستند. وقتی آنها درخواستی دارند و مردان به آن توجه نمیکنند ناخودآگاه این کار را انجام میدهند.

اگر میخواهید به نتیجه برسید باید نق زدن را فراموش کنید زیرا راهی از پیش نمیبرید.

۳. کینه توز نیستند

کینه توزی باعث تضعیف رابطه می شود. زوج های خوشبخت هرگز این کار را نمی کنند. آنها راهی برای حل اختلافات پیدا می کنند، یکدیگر را می بخشند وبه زندگی ادامه می دهند. کینه داشتن باعث رنجش، از بین رفتن اعتماد و تلخ شدن روابط می شود که جبران کردنش سخت است.

اول ببینید برای چه چیزی ناراحت هستید و آن را با شریک زندگیتان در میان بگذارید. این رفتار به همه روابط شما آسیب میزند حتی روابط خانوادگی.

زوج های خوشبخت

۴. صادق هستند

اعتماد راه نجات هر رابطه ای است. هنگامی که یک نفر دروغ میگوید یا خیانت میکند، اعتماد از بین میرود. زوج های خوشبخت روابط خودشان را بر پایه اعتماد و صداقت می سازند. وقتی سوالی دارند، به جای اینکه عصبانی شوند یا دروغ بگویند، از طرف مقابل می پرسند.

آنها از صحبت کردن در مورد دلیل رفتارهایشان ترسی ندارند. بنابراین، آنها خیانت نمیکنند و اگر از چیزی ناراضی باشند آن را با شجاعت بیان میکنند و مشکل را برطرف می کنند .

۵. احساس برتری نسبت به یکدیگر نمیکنند

آنها احساس نمیکنند که با یکدیگر رقابت دارند. کاری را انجام میدهند که به نفع هردویشان باشد و حالت تدافعی نمیگیرند. موفقیت یکی از آنها ، موفقیت دیگری است و هردو به آن افتخار میکنند . با هم رقابت یا حسادت نمیکنند و به یکدیگر کمک میکنند تا به اهدافشان برسند. مخالفت با شریک زندگیتان منطقی نیست. اگر نمی توانید در همه چیز مشترک باشید، چرا با هم هستید؟

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد