اونس طلا2342.32
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,800,000
نیم23,500,000
ربع14,500,000

بیت کوین همچنان در کانال 19 هزار دلاری

بیت‌کوین از مرز ۲۰ هزار دلار عقب‌نشینی کرد، اما همان حوالی متوقف شد.در حال حاضر، بیت‌کوین بدترین خطر را در ماه آگوست از سال ۲۰۱۵ تجربه می‌کند

به گزارش سایت طلا،در ساعات نخست معاملات روز دوشنبه بازار رمزارزها شاهد افت بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند.

قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز اخیر با افت نیم‌درصدی به ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار رسید. ارزش اتریوم با کاهش دو درصدی از مرز هزار و ۵۰۰ دلار فاصله گرفت.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۵۴.۱ میلیارد دلار است كه ۱.۲۳ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۵.۷۵ درصد کاهش یافته و به ۵۵.۸ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی،۱۵.۳ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با افت حدود ۱ درصد به قیمت ۱۹ هزار و ۸۲۷ دلار و اتریوم با کاهش بیش از ۲ درصد به قیمت هزار و ۴۵۰ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد افت قیمت بودند.

در حال حاضر، بیت‌کوین بدترین خطر را در ماه آگوست از سال ۲۰۱۵ تجربه می‌کند زیرا هولدرها برای ماه قرمز سپتامبر آماده می‌شوند؛ چشم‌انداز بازه‌های زمانی ماهانه نشان می‌دهد که ماه سپتامبر از نظر تاریخی یک ماه قرمز و بسیار سرد است.

ایسنا نوشت:بیت‌کوین (BTC) در مسیری قرار دارد که بدترین عملکرد ماه آگوست خود را از زمان بازار نزولی در آگوست سال ۲۰۱۵ مشاهده می‌کند و ماه آینده ممکن است حتی بدتر از این هم باشد.

داده‌های منبع تحلیل زنجیره‌ای گلسنود نشان می‌دهد که بیت‌کوین طی هفت سال، آگوستی به این بدی نداشته است اما سپتامبر نیز به معنای کاهش متوسط ‌قیمت ۵.۹ درصد بیت‌کوین است.

پس از دو کاهش عمده قیمت بیت‌کوین در هفته‌های اخیر، دارندگان بیت‌کوین به‌طور قابل درکی ترسیده‌اند اما از نظر تاریخی، بیت‌کوین در ماه سپتامبر حتی عملکرد بدتری نسبت به ماه آگوست خواهد داشت.

با ارزش ۲۰ هزار دلار، بیت‌کوین در این ماه ۱۴ درصد کاهش یافته است. این عملکرد ماه آگوست را به بزرگترین ماه بازنده از سال ۲۰۱۵ تاکنون تبدیل می‌کند اما سال‌های بعد از آگوست ۲۰۱۵ ثابت کردند که آگوست در مورد عملکرد قیمت بیت‌کوین می‌تواند ماه بسیار خوبی باشد برای مثال، در سال ۲۰۱۷، بزرگترین ارز دیجیتال در یک رکورد صعودی بیش از ۶۵ درصد افزایش یافت.

با این حال، ماهی که هیچ کس جهت احتمالی قیمت بیت‌کوین را حدس نمی‌زند ماه سپتامبر است. از قبل به عنوان ماه قرمز بیت‌کوین معروف شده و میانگین ضرر از زمان شروع رکوردهای گلسنود در سال ۲۰۱۳ تقریبا ۶ درصد بوده است.

این بار، بی‌ثباتی کلان با سنت ترکیب می‌شود تا پیش‌بینی‌های غم‌انگیزی از سوی تحلیلگران ارائه شود. جاش راگر، معامله‌گر می‌گوید در حالی که بیت‌کوین حمایت ۲۰ هزار دلاری را تهدید می‌کند بازار سهام به‌طور کلی در حال حاضر خوب به نظر نمی‌رسد بنابراین این افت قیمت بیت‌کوین بازتابی از آن است.

سپتامبر به‌طور کلی از نظر تاریخی ماه خوبی نیست احتمالا ارزش بیت‌کوین در این ماه فروکش می‌کند تا در نهایت فرصت خرید برای ماه‌های بعدی ایجاد کند.

در حال حاضر مفسران بررسی می‌کنند که آیا بیت‌کوین می‌تواند از پایان شمع ماهانه زیر مرز ۲۰هزار دلار جلوگیری کند یا خیر.

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۴۰۰ دلار ۱۹ هزار و ۹۹۰ دلار ۱۹ هزار و ۹۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۵۹۰ دلار هزار و ۴۹۵ دلار هزار و ۴۶۰ دلار
کاردانو ۰.۴۵۷ دلار ۰.۴۴۷ دلار ۰.۴۳۴ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۸ دلار ۰.۰۶۳ دلار ۰.۰۶۱ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۳ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار
ترون ۰.۰۶۵ دلار ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۶۱ دلار

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد