اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویژیگی های جذاب گوشی Nothing Phone 1

گوشی Nothing Phone 1 در 12 جولای سال 2022 معرفی شد و به علت طراحی جالب و زیبای آن این گوشی طرف‌داران زیادی پیدا کرد،

به گزارش سایت طلا،گوشی Nothing Phone 1 در 12 جولای سال 2022 معرفی شد و به علت طراحی جالب و زیبای آن این گوشی طرف‌داران زیادی پیدا کرد، یکی از دلایلی که موجب شده تا مردم از زیبایی این گوشی تعریف کنند استفاده از LEDهای متنوع در پشت قاب این گوشی است، به علت اینکه این طراحی قبلاً در هیچ گوشی دیگر دیده نشده است موجب به وجود آمدن خریداران شده است، با ما همراه باشید تا به صورت کامل به معرفی گوشی Nothing Phone 1 بپردازیم و با معایب و مزایای گوشی Nothing Phone 1 آشنا شویم.

معرفی گوشی1 Nothing Phone

پس از انتظارهای مکرر بالاخره گوشی‌های جدید 1 Nothing Phone وارد بازار شدند، این گوشی توسط یک شرکت چینی تولید و طراحی شده است و فعلاً فقط یک مدل از این گوشی‌ها به بازار جهانی عرضه شده‌اند، این گوشی از قدرت متوسطی برخوردار است و سازنده1 Nothing Phone سعی کرده است تا گوشی‌های آیفون را الگو طراحی خود قرار دهد، به این صورت که اگر یک گوشی آیفون 13 را درون دست راست خود بگیرید و یک گوشی Nothing Phone 1 را در دست دیگر، تفاوتی در آن احساس نخواهید کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تابه صورت جزعی‌تر به معرفی گوشی1 Nothing phone بپردازیم و با آن آشنا شویم.

طراحی گوشی1 Nothing Phone

این گوشی از طراحی بسیار زیبا و جذابی برخوردار است، صفحه پشتی گوشی از جنس شیشه شفاف است که می‌توان با کمک آن درون‌گوشی را مشاهده کرد، همچنین برای ساخت کناره‌های این گوشی از فلز آلومینیوم استفاده شده است و در کل یک ظاهر زیبا و دلچسب را به این گوشی جدید چینی داده است.

در پشت‌گوشی از LEDهای مخصوصی استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده و یکی از نکات مثبت این LEDها طرح آن است، این شرکت چینی سعی کرده که طراحی خاصی به این LEDها بدهد و تقریباً نیز موفق شده و LEDهای پشت این گوشی به شکل ایموجی لبخند درآمده است که می‌تواند برای کاربران زیبا و جذاب باشد.

البته درصورتی‌که خیلی به قاب گوشی خود اهمیت می‌دهید باید بین LEDها قاب زیبای گوشی خود یک مورد را انتخاب کنید زیرا درصورتی‌که از قاب گوشی استفاده کنید نور LEDها محو خواهد شد، به علت اینکه جنس پشت‌گوشی شیشه‌ای است استفاده مکرر آن موجب ایجاد ردهای انگشت در پشت گوشی می‌شود، بهتر است که از قاب‌های نازک و شفاف استفاده کنید که علاوه بر حفاظت از شیشه پشت‌گوشی بتوانید از LEDهای گوشی نیز بهره ببرید.

LED های گوشی Nothing Phone 1

می‌رسیم به بخش جذاب این گوشی که یک خلاقیت جالب و جدید است و می‌توان گفت که تابه‌حال این خلاقیت را در هیچ یک از شرکت‌های تولیدکننده موبایل ندیده بودیم، این شرکت چینی برای تولید گوشی خود از 900 LED استفاده کرده است که رقم جالب‌توجهی است.

البته این LEDها صرفاً جهت تزئین کردن گوشی نیستند و کاربردهای مختلفی نیز دارند، و شما می‌توانید فعالیت‌های گوشی خود را با این LEDها تنظیم کنید، برای مثال یکی از قابلیت‌هایی که این گوشی این است که شما می‌توانید رینگتون گوشی خود را با LEDهای گوشی تنظیم کنید.

وقتی که با گوشی شما تماس گرفته شود LEDها با بیس موزیک شما هماهنگ می‌شوند و به طور منظم در شکل‌های مختلف خاموش روشن می‌شوند تا درصورتی‌که صدای گوشی خود را نشنیدید با نور LEDها متوجه زنگ خوردن گوشی خود شوید.

همچنین در پشت‌گوشی یک قسمت LED خطی کار گذاشته شده است که در زمان شارژ شدن گوشی به کار شما می‌آید، درصورتی‌که گوشی را به شارژ متصل کنید این LEDها روشن شده و پس از چند ثانیه خاموش می‌شوند، نکته قابل‌توجه این است که شما می‌توانید با تکان دادن گوشی دوباره موجب روشن شدن این LED شوید، از این LEDها می‌توانید متوجه شوید که گوشی شما چند درصد شارژ شده است و چقدر شارژ دارد.

همچنین یک LED در بغل دوربین‌های این گوشی وجود دارد که می‌تواند در عملیات های فیلم‌برداری به کمک شما بیاید، وقتی که شروع به فیلم‌برداری می‌کنید، LED موجود در کنار دوربین به رنگ قرمز درمی‌آید و این گوشی برای فیلم‌برداری کلیپ‌های اینستاگرامی بسیار مناسب است.

این LEDها کم‌مصرف هستند و باتری خیلی زیادی مصرف نمی‌کنند، در واقع این گوشی هیچ تفاوتی با گوشی‌های دیگر از نظر مصرف باتری ندارد و شاید این LEDها در یک ساعت یک درصد از شارژ گوشی شما را مصرف کنند، الان اگر از اکثر مردم بخواهید ک به معرفی گوشی Nothing Phone 1 بپردازند حتما به بخش LED های این گوشی اشاره خواهند کرد.

معرفی گوشی Nothing Phone 1 از نظر سخت افزاری

نمی‌توان گفت که این گوشی از سخت‌افزار خیلی قوی برخوردار است اما تراشه‌هایی که در آن استفاده شده است می‌تواند به‌راحتی بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی را خیلی سریع و روان اجرا کند، تراشه مرکزی استفاده شده در این گوشی snapderagon 778G بوده و از قدرت متوسطی برخوردار است، همچنین این شرکت چینی از پردازنده گرافیکی Qualcomm برای گوشی خود استفاده کرده است.

شما می‌توانید به‌راحتی بازی‌های گرافیکی را در تنظیمات متوسط خیلی روان و عالی بازی کنید اما نمی‌توانید انتظار خیلی بالایی از این گوشی داشته باشید، یکی از ویژگی‌هایی که این گوشی دارد این است که بالارفتن دما گوشی موجب ایجاد لگ در بازی نمی‌شود و درصورتی‌که دمای گوشی شما بالا رفت می‌توانید به‌راحتی مثل قبل به بازی‌کردن خود ادامه دهید.

باتری گوشی Nothing Phone 1

میرسیم به بخش معرفی گوشی Nothing Phone 1 از نظر باتری، این گوشی از یک باتری لیتیوم – یونی 4500 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و عملکرد آن در زمینه باتری فوق‌العاده است، ما می‌توانید بازی‌های سنگین گرافیکی را تا 12 ساعت به‌صورت مداوم بازی کنیم تا باتری گوشی شما به‌صورت کامل خالی شود که این یکی از قابلیت‌های خوب این گوشی است.

همچنین این گوشی از قابلیت فست‌شارژ برخوردار است و شما می‌توانید به‌راحتی تا یک ساعت باتری گوشی خود را از صفر به صددرصد برسانید، لازم به ذکر است که شارژر همراه این گوشی عرضه نمی‌شود و شما باید شارژر مناسب این گوشی را به‌صورت جداگانه از بازار خریداری کنید.

همچنین این گوشی از قابلیت شارژ وایرلس نیز برخوردار است و می‌توانید بدون نیاز به کابل شارژر باتری گوشی خود را شارژ کنید.

کیفیت اسپیکر گوشی Nothing Phone 1

این گوشی از دو اسپیکر استریو استفاده می‌کند که کیفیت خیلی زیادی ندارد، یکی از مشکلات اسپیکر گوشی Nothing Phone 1 تفکیک صدای آن است، اسپیکر این گوشی از تفکیک صدای خوبی برخوردار نیست که روی صدای خروجی تأثیر منفی دارد، درصورتی‌که می‌خواهید با اسپیکر این گوشی موزیک گوش کنید تجربه دلچسبی نخواهید داشت.

البته اسپیکرهای این گوشی نکات مثبتی نیز دارد، برای مثال: صدای خروجی از اسپیکرهای این گوشی بالا است و از ولوم بالایی برخوردار است، درصورتی‌که به دنبال اسپیکر با صدای پرقدرت هستید این گوشی می‌تواند برای شما کارآمد باشد، ما کیفیت اسپیکر این گوشی را بر اساس قیمت آن می‌سنجیم و شما می‌توانید در رنج قیمتی این گوشی مدل‌های دیگری خریداری کنید که از اسپیکرهای باکیفیت‌تری برخوردار هستند.

رابط کاربری گوشی Nothing Phone 1

این گوشی از ابتدای تولید خود از اندروید 12 برای رابط کاربری خود استفاده می‌کند، همچنین این گوشی یک رابط کاربری مجزا به نام Nothing Os دارد که در کنار اندروید 12 از آن استفاده می‌کند، این رابط کاربری تقریباً شبیه رابط کاربری دیگر گوشی‌های اندرویدی است، با این تفاوت که انیمیشن‌ها و ویجت‌های آن تغییر محسوسی کرده است.

لانچر این رابط کاربری نیز منتشر شده است که شما می‌توانید بر روی دیگر گوشی‌های اندرویدی خود نصب کنید و استفاده از این رابط کاربری جذاب را تجربه کنید، شما می‌توانید قبل از خرید گوشی Nothing Phone 1 این لانچر را نصب‌کرده و با رابط کاربری این گوشی بیشتر آشنا شوید.

مزایا گوشی Nothing phone 1

بهتر است که بیشتر با مزایا و معایب گوشی Nothing Phone 1 آشنا شویم، از مزایا قابل‌توجه این گوشی می‌توان به طراحی خاص و زیبای آن اشاره کرد، اگر همیشه به دنبال یک گوشی خاص با طراحی ویژه هستید گوشی Nothing Phone 1 می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد، از دیگر مزایا این گوشی می‌توان به رابط کاربری جذاب و روان آن اشاره کرد، این رابط کاربری به شما این اجازه را می‌دهد که خیلی راحت از گوشی خود استفاده کنید بدون اینکه گوشی هنگ کند.

این گوشی بیشتر دراکثر قسمت‌ها از کیفیت متوسطی برخوردار است و موجب می‌شود که نقطه‌ضعف خاصی نداشته باشد، همین امر سبب شده تا Nothing Phone 1 یک گوشی میان‌رده مناسب و جذاب برای شما باشد.

معایب گوشی Nothing phone 1

همان‌طور که گفتیم این گوشی در قسمت‌های مختلف ضعف آن‌چنانی ندارد و از معایب این گوشی می‌توان به قیمت بالای آن اشاره کرد، اگر بخواهیم بر اساس سخت‌افزار و امکانات این گوشی را با گوشی‌های دیگر در این رده قیمتی محاسبه کنیم این گوشی حرف زیادی برای گفتن نخواهد داشت.

گوشی Nothing Phone 1 با قیمت پرچمداران به بازار جهانی عرضه شده است، این در حالی است که هیچ یک از امکانات گوشی‌های پرچمدار را دارا نیست، بهتر است که فعلاً صبر کنید تا ببینیم تا قیمت عرضه این گوشی چه تغییراتی خواهد کرد.

صفحه‌نمایش گوشی Nothing Phone 1

این گوشی از یک صفحه‌نمایش 6.55 اینچی OLED استفاده می‌کند که دقت رنگ آن یک میلیارد رنگ است، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی این صفحه‌نمایش موجب می‌شود تا تمامی اتفاقات موبایل به‌صورت کاملاً روان برای شما به نمایش در بیاید که این امر موجب می‌شود تا بازی‌های گرافیکی را بهتر اجرا کنید، همچنین فیلم دیدن با این گوشی نیز تجربه زیبایی برای شما خواهد بود.

این صفحه‌نمایش می‌تواند تا 700 نیت روشنایی تولید می‌کند، این گوشی می‌تواند خیلی دقیق صفحه گوشی را زیر نور خورشید به‌صورت کامل به شما نشان دهد، همچنین نرخ تازه‌سازی این گوشی قابل تغییر است و درصورتی‌که نیاز به رفرش ریت 120 نباشد، گوشی در رفرش ریت 60 هرتز اجرا می‌شود.

دوربین گوشی Nothing Phone 1

این گوشی دارای دو دوربین پشتی است که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی است، دوربین دوم این گوشی از نوع اولترا واید می‌باشد که این دوربین نیز مانند دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است، شما می‌توانید با کمک دوربین‌های این گوشی یک عکس معمولی باکیفیت بگیرید و دوربین‌های این گوشی به درد کسانی که خیلی به عکاسی علاقه دارند نمی‌خورد.

دوربین اصلی آن عملکرد مناسبی در عکاسی از شیءهای متحرک ندارد و عکس‌برداری از شیءهای متحرک موجب تار شدن عکس خواهد شد و شما تنها فقط می‌توانید از شیءهای ثابت باکیفیت معمولی عکس‌برداری کنید.

شما می‌توانید با استفاده از دوربین این گوشی باکیفیت 4K با فریم ریت 30 فیلم‌برداری کنید، اگر شما به کیفیت دوربین گوشی خیلی اهمیت می‌دهید و اولویت اصلی شما برای خرید گوشی دوربین است بهتر است از خرید این گوشی صرف‌نظر کنید، دوربین این گوشی تنها می‌تواند کارهای عادی شما را انجام دهد.

همچنین این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، البته لازم به ذکر است که عملکرد دوربین سلفی این گوشی نسبت به دوربین‌های اصلی عقب بهتر است می‌توانید عکس‌های سلفی معمولی بگیرید و نباید انتظار زیادی از دوربین‌های این گوشی داشته باشید.

در کل Nothing Phone 1 بخریم یا نه؟

جواب این سؤال بستگی به شما دارد، اگر از این گوشی خوشتان می‌آید می‌توانید آن را خریداری کنید اما باید بگوییم که امکانات این گوشی نسبت به قیمت آن بسیار پایین است و درصورتی‌که به پول خود اهمیت می‌دهید بهتر است که از خرید این گوشی صرف‌نظر کنید تا ببینیم در آینده چه اتفاقی برای بازار فروش این گوشی می‌افتد.

ممکن است در آینده قیمت این گوشی به کل تغییر کند و ارزان‌تر شود با قیمت بالایی که این گوشی دارد شما می‌توانید گوشی‌های پرچمدار بازار را با فول‌امکانات خریداری کنید، اما گوشی Nothing Phone 1 یک گوشی میان‌رده است که امکانات معمولی و متوسطی دارد و فقط می‌تواند کارهای روزمره و عادی شما را انجام دهد.

همچنین شما می‌توانید منتظر معرفی مدل‌های دیگر این گوشی نیز باشید، مسلماً مدل‌های جدیدی که از این گوشی منتشر می‌کنند بهتر و قدرتمندتر خواهند شد؛ در کل تصمیم به خرید این گوشی کاملاً به خود شما بستگی دارد و تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که با یک گوشی کاملاً معمولی با طراحی جدید و جذاب روبرو هستید.

امنیت گوشی‌های Nothing Phone 1

این گوشی برای حفظ امنیت اطلاعات شما از دو قفل اثر انگشت و تشخیص چهره استفاده کرده است که شما می‌توانید آن را فعال کنید، حسگر اثر انگشت این گوشی در قسمت پایینی صفحه‌نمایش قرار دارد که عملکرد سریع و خوبی دارد و با گذاشتن انگشت خود روی آن قفل گوشی درجا باز می‌شود.

البته قابلیت حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره یک آپشن خیلی مهمی نیست و تقریباً تمامی گوشی‌هایی که جدیداً تولید شده است از این آپشن استفاده می‌کنند و این گزینه نمی‌تواند ملاک مناسبی برای خرید گوشی باشد، البته محل قرارگیری حسگر می‌تواند خیلی مهم باشد، محل قرارگیری حسگر کاملاً سلیقه‌ای است، بعضی‌ها دوست دارند که حسگر روی صفحه‌نمایش باشد و یا بعضی‌ها ترجیح می‌دهند که حسگر اثر انگشت گوشی آن‌ها در پشت آن قرار بگیرد.

سخن پایانی

در نهایت به‌صورت کلی با گوشی Nothing Phone 1 آشنا شدیم و اکنون می‌توانید خیلی راحت و سریع تصمیم خود را بگیرید که آیا این گوشی به درد شما می‌خورد یا خیر، زیرا ما سعی کردیم تا به‌صورت جزئی به‌تمامی قسمت‌های این گوشی بپردازیم تا شما بتوانید با کمک معیارهای خود این گوشی را خریداری کنید.

طراحی زیبای این گوشی موجب شد در نگاه اول طرف‌داران زیادی پیدا کند اما اکثر مردم با مواجهه با قیمت آن و متوجه شدن اطلاعات فنی این گوشی از خریدن آن صرف‌نظر می‌کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد