اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همین حالا یکی از این ۵ برنامه را برای محافظت از گوشی خود نصب کنید! + اسامی

حفاظت از گوشی های اندروید و اطلاعات آن ها با استفاده از آنتی ویروس های قوی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سایت طلا، حفاظت از گوشی های اندروید و اطلاعات آن ها با استفاده از آنتی ویروس های قوی اهمیت زیادی دارد.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که هنگام استفاده از تلفن‌های اندرویدی نیازی به نگرانی در مورد ویروس ها، جاسوس افزار‌ها و بدافزار‌ها نیست؛ زیرا آن‌ها انتظار دارند که هیچ آسیبی وجود نداشته باشد.

ویروس‌های زیادی برای گوشی‌های هوشمند وجود دارند، بنابراین بسیار مهم است که از گوشی خود را در برابر هر ویروس احتمالی محافظت کنید و اگر می‌خواهید ایمن بمانید، ایده خوبی است که گوشی خود را با یک برنامه آنتی ویروس اسکن کنید.

احتمالا در مورد هک و سوء استفاده‌های مختلف از رایانه‌ها زیاد شنیده اید؛ اما وقتی صحبت از تلفن‌های هوشمند به میان می‌آید، معمولا همه چیز بسیار آرام است، اما این به دلیل نبود ویروس یا بدافزار باری گوشی‌های هوشمن نیست.

اگر یک برنامه آنتی ویروس روی گوشی خود دارید، حتماً به طور مرتب از آن استفاده کنید. با این حال، اگر این کار را نکرده‌اید یا می‌خواهید به برنامه دیگری تغییر دهید، در این گزارش گزینه‌های مطلوب به شما معرفی شده است:

برنامه‌های محبوب آنتی ویروس برای اندروید

همانطور که ویروس‌های زیادی روی گوشی‌های اندرویدی تأثیر می‌گذارند، برنامه‌های آنتی ویروس زیادی نیز وجود دارند که ممکن است در نگاه اول عالی به نظر برسند.

با این حال، با بررسی دقیق‌تر، برخی از آن‌ها مملو از تبلیغات هستند و کمک چندانی به محافظت از شما نمی‌کنند و زمانی که به دنبال برنامه مناسب برای مطابقت با نیاز‌های خود هستید، برخی رایگان خواهند بود و برخی دیگر نیاز به پیش‌پرداخت یا یک اشتراک ماهانه نیاز دارد.

در این جا تعدادی از محبوب‌ترین گزینه‌ها (بر اساس تعداد دانلود‌ها و رتبه‌بندی‌ها) برای شما آورده شده است.

BitDefender برای اندروید‌

می‌توانید از نسخه رایگان این برنامه استفاده کنید که به خوبی از گوشی شما محافظت می‌کند. علاوه بر امکان اسکن برای ویروس‌ها، می‌توانید برای استفاده از نسخه کامل که امنیت را افزایش می‌دهد و دسترسی VPN را اضافه می‌کند، هزینه کنید.

Avast One Essential

Avast یک شرکت آنتی ویروس شناخته شده در فضای رایانه شخصی است، اما یک برنامه محبوب اندرویدی نیز دارد. برای دریافت حفاظت آنتی ویروس و مقدار کمی پهنای باند VPN می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید.

Norton ۳۶۰

این یکی دیگر از غول‌های کامپیوتری است که راه خود را به اندروید باز کرده است. نورتون نسخه رایگان برنامه خود را ارائه نمی‌دهد، اما اگر مایل به پرداخت هزینه باشید، تعدادی ویژگی از جمله مسدود کننده تبلیغات و تحلیلگر Wi-Fi را دریافت خواهید کرد. این برنامه برای سال اول ۱۴.۹۹ دلار در سال هزینه دارد و سپس تا ۳۰ دلار در سال افزایش می‌یابد.

Kaspersky برای اندوروید

این یک گزینه آنتی ویروس قوی است حتی اگر از نسخه رایگان استفاده می‌کنید، اما متأسفانه در حال حاضر رایگان نبوده و باید سالیانه ۱۵ دلار برای نسخه پریمیوم بپردازید.

برنامه‌ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیاز‌های شما مطابقت دارد، آن را از فروشگاه Google Play دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود نصب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد