اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ویدیویی فراگیر از پرتاب یک زن از ون گشت ارشاد در رشت/ واقعیت چیست؟ + ویدیو

اخیراً ویدیویی در شبکه‌‌های مجازی در حال انتشار است مبنی بر اینکه در محله سبزه میدان رشت، یک زن از خودروی گشت امنیت اخلاقی به بیرون پرت می‌شود در حالی‌که اصل ماجرا چیز دیگری است.

به گزارش سایت طلا، خیراً ویدیویی در شبکه‌‌های مجازی در حال انتشار است مبنی بر اینکه در محله سبزه میدان رشت، یک زن از خودروی گشت امنیت اخلاقی به بیرون پرت می‌شود در حالی‌که اصل ماجرا چیز دیگری است.

اخیراً ویدیویی در شبکه‌‌های مجازی و اجتماعی با هدف هجمه علیه پلیس گیلان در حال انتشار است مبنی بر اینکه در محله سبزه میدان رشت، یک زن از خودروی گشت امنیت اخلاقی به بیرون پرت می‌شود در حالی‌که اصل ماجرا چیز دیگری است.

در جریان انتشار این کلیپ در فضای مجازی، متاسفانه عده‌ای صرفاً با دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه درباره پلیس کردند که البته تلاش دشمنان و برخی ناآگاهان در جهت گسترش ناامنی در ایران و ناتوانی نظام در حفظ امنیت اجتماعی بر کسی پوشیده نیست اما مردمِ هوشیار و آگاه فریب این گونه عملیات روانی و کلیپ‌ها را نمی‌خورند.

در همین راستا جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با تشریح جزئیات حادثه سبزه میدان رشت با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی اظهار داشت: در پی شکایت احدی از شهروندان به‌دلیل سوء استفاده شخصی از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری 22 رشت قرار گرفت.

به گفته سرهنگ حسین حسن‌پور، متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

وی با اشاره به ممانعت شهروند زن از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیر شده از خودرو پلیس گفت: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعاً مخالفت یا اصرار سایران دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ادعای پرتاب کردن شهروند زن از خودرو گشت امنیت اخلاقی‌ کذب محض است خاطرنشان کرد: مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه نشان می‌دهد که این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودروی در حال حرکت، آویزان شده است.

حسن‌پور با اشاره به برخی شبکه‌های اجتماعی که صرفاً با دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب اقدام به قضاوت ناعادلانه می‌کنند تصریح کردند: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت‌ از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

با توجه به نقش و تأثیر پلیس در برقراری، حفظ و تأمین امنیت در کشور، دشمنان و نااگاهان همواره درصدد تخریب نیروهای محافظ امنیت به ویژه پلیس در کشور هستند و اهمیت وظایف پلیس سبب شده که این نیروی خدوم در معرض شدیدترین هجمه‌ها و آسیب‌ها قرار گیرند هجمه‌ای که با هدف ناکارآمدسازی و سلب اعتماد عمومی از پلیس طراحی می‌شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد