اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 راه آسان برای اینکه بفهمید کسی شما را دوست دارد

وقتی جذب کسی می‌شویم، زبان بدن ما بدون اینکه از آن آگاه باشیم، پیام عشق را انتقال می‌دهد.

وقتی جذب کسی میشویم، زبان بدن ما بدون اینکه از آن آگاه باشیم، پیام عشق را انتقال میدهد. ما به ندرت میتوانیم زبان بدنمان را کنترل کنیم، به خصوص زمانی که کسی را دوست داریم.

ما در سایت طلا، چند نشانه اینکه او شما را دوست دارد برای شما جمع آوری کرده ایم.

۱.نزدیک شدن

وقتی چیزی یا کسی را دوست داریم، چه یک کیک خوشمزه باشد، یک مرد خوش تیپ یا یک زن زیبا، می خواهیم به او نزدیک شویم. شما دوست دارید که نزدیک او یا منطقه صمیمی او بایستید .

توجه کنید که:

او چند بار به منطقه صمیمی شما ، که حدود ۱۰ سانتیمتر از بدن شما فاصله دارد نزدیک میشود.

او هر نوع مانعی را که بین شما دو نفر وجود دارد، هنگام صحبت کردن با شما از میانتان برمیدارد. مثلا در یک رستوران او وسایل و گلدانی که روبرویتان قرار گرفته را کنار میزند تا با شما راحت تر صحبت کند.

۲.خیره شدن

وقتی با کسی صحبت می کنید که به شما نگاه نمی کند، آیا به او اعتماد میکنید؟ آیا احساس می کنید که به حرفهایتان علاقه مند است یا به آنها توجه میکند؟

خیره شدن باعث ترشح اکسی توسین میشود. هرچه تماس چشمی بیشتری داشته باشید، احساس نزدیکی و صمیمیت بیشتری با او میکنید . افزایش سطح اکسی توسین حس خوبی در افراد ایجاد می کند که جذابیت متقابل را افزایش می دهد. اکسی توسین باعث گشاد شدن مردمک میشود که نشان دهنده علاقه است.

۳.لمس فیزیکی

وقتی دست کسی را که دوستش داریم، میگیریم از درون احساس گرما میکنیم. زیرا ما هنگام لمس و تماس فیزیکی، اکسی توسین ترشح می کنیم و اکسی توسین ماده شیمیایی است که حال ما را خوب میکند . وقتی کسی میخواهد دستش را دراز کند و دست شما را لمس کند، هورمونی ترشح میکنید که به شما احساس امنیت میدهد.

به همان اندازه که لمس فیزیکی نشان دهنده عشق و علاقه است، از سوی دیگر، کسی که دوست ندارد شما را لمس کند یا آن را رد میکند، نشان میدهد از شما بیزار است.

"اگر به طور اتفاقی دست شما به کسی برخورد کرد و او خودش را عقب کشید ، یعنی او شما را دوست ندارد و یا برای یک رابطه صمیمانه هنوز آماده نیست."

۴.بیقرار شدن

این یک نشانه کاملا کلاسیک است. فردی که شما را جذاب میبیند، زمانی که در اطراف شما است بیقرار میشود یا لکنت زبان میگیرد. زیرا، او به اینکه شما در موردش چه فکری می کنید اهمیت می دهد و تلاش میکند تا با کارهایش تأثیر خوبی روی شما بگذارد. زمانی که او با شما برخورد میکند، هرکاری میکند که شما تصویرخوبی از او در ذهنتان ثبت کنید، بهمین خاطر عصبی و بیقرار میشود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد