اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدام سلبریتی‌ها بیشترین تعرفه تبلیغاتی در اینستاگرام را دارند؟ + تصاویر

اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی و همه از افراد عادی گرفته تا سلبریتی‌ها و سیاستمداران در آن فعالیت می‌کنند.

به گزارش سایت طلا، اینستاگرام این روزها یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی و همه از افراد عادی گرفته تا سلبریتی‌ها و سیاستمداران در آن فعالیت می‌کنند. یکی از المان‌های موفقیت در این شبکه اجتماعی داشتن تعداد بالای فالوور است و هر چه قدر رقم فالوور بالاتر باشد یعنی آن فرد طرفداران بیشتری داشته یا حداقل به محتوای آن پیج علاقه زیادی دارند. خلاصه که فرقی نمی‌کند تا شما فردی عادی باشید یا معروف، رقم بالای فالوور برای همه موفقیت و اعتبار بیشتری فراهم می‌کند.

اولین رتبه مربوط به پیج خود اینستاگرام با 501 میلیون فالوور است. اولین نسخه اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و تا سال 2014 به دلیل محبوبیت زیادی که داشت توانست 300 میلیون کاربر جذب کند.

بیشترین نرخ تبلیغات سلبریتی‌ها در جدول زیر آورده شده است.

1- کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو بازیکن معروف پرتغالی که در سال 1985 به دنیا آمده است و بعد از خود اینستاگرام بیشترین تعداد فالوور را در این پلتفرم دارد و از آن جایی که پیج اینستاگرام متعلق به شخص خاصی نیست بسیاری رونالدو را پر فالوورترین فرد جهان در اینستاگرام قلمداد می‌کنند. تعداد فالوورهای وی در حال حاضر 437 میلیون است. این بازیکن منچستر یونایتد در پیجش عکس‌هایی از تمرینات فوتبالی و ورزشی‌اش و همچنین بخش‌هایی از زندگی خانوادگی و شخصی‌اش منتشر می‌کند.

2- کایلی جنر

کایلی جنر زاده 1997 با 334 میلیون فالوور نفر سوم لیست ما است. کایلی جنر با برنامه پا به پای خانواده کارداشیان که یک ریلتی شو از زندگی واقعی‌اش بود به شهرت رسید. این برنامه از سال 2007 تا کنون در حال پخش است. کایلی دارنده بیشترین فالوور در میان زنان اینستاگرام است و در سال 2014 از طرف مجله تایم جزو 25 نوجوان تاثیرگذار دنیا معرفی شد. پیج اینستاگرام کایلی استایل پر زرق و برق و لوکس زندگی‌اش را نشان می‌دهد. کایلی همچنین صاحب برند آرایشی معروف کایلی کازمتیکس است که آن را هم طی پست‌های اینستاگرامی‌اش تبلیغ می‌کند.

3- لیونل مسی

لیونل مسی زاده 1987 با 324 میلیون فالوور دیگر فوتبالیست پر مخاطب، فهرست بیشترین فالوور دنیا در اینستاگرام است. لیونل مسی آرژانتینی که برای باشگاه‌های پاری سن ژرمن و تیم ملی آرژانتین بازی می‌کند یکی از بهترین بازیکنان نسل خود و کل تاریخ است. بیشتر پست‌های اینستاگرام مسی شامل فعالیت‌های فوتبالی وی است و هر از گاهی هم چند عکس خانوادگی در صفحه خود منتشر می‌کند.

4- سلنا گومز

سلنا گومز با 317 میلیون فالوور دومین زن پرطرفدار این اینستاگرام است. این خواننده و بازیگر 30 ساله در سال 2002 فعالیت بازیگر خود را با بازی در برنامه‌های کودک شروع کرد. وی در سال 2017 به عنوان زن سال مجله بیلبورد انتخاب شد و تا همین چند سال پیش هم پر فالوورترین شخص اینستاگرام بود. او همچنین در 17 سالگی به عنوان سفیر یونیسف منصوب شد. سلنا گومز در کنار آپلود سلفی‌های مختلف در پیجش فعالیت‌های خیریه را نیز تبلیغ می‌کند.

5- دوئین جانسون

دوئین جانسون که بیشتر ما او را با نام راک می‌شناسیم با 313 میلیون فالوور نفر ششم لیست است. دوئین یکی از برترین کشتی کاران حرفه‌ای در تاریخ دبلیودبلیوئی به شمار می‌رود اما سال‌هاست که از کشتی فاصله گرفته و بر روی حرفه بازیگری‌اش تمرکز کرده. موفقیت او در بازیگری به حدی است که فیلم‌های وی در سال 2020 بیش از 10.5 میلیارد دلار فروش داشته است. در پیج اینستاگرامی دواین جانسون با ویدیو‌های ورزشی بی شمار و تبلیغ فیلم‌های روزش مواجه خواهید شد.

6- کیم کارداشیان

خواهر بزرگتر کایلی جنر که با 307 میلیون فالوور در رتبه هشت این فهرست قرار دارد. وی یک شخصیت تلویزیونی است و مانند کایلی جنر همراه با پخش برنامه تلویزیونی پا به پای کارداشیان‌ها معروف شد. وی دارای طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله یک لاین لباس، برند لوازم آرایشی، بازی موبایل و… است. کیم کارداشیان همچنین در سال 2015 از سمت مجله تامیز جزو 100 فرد تاثیرگذار جهان بود. در پیج اینستاگرام وی می‌توانید از سبک زندگی و لباس‌های لوکس او با خبر شوید.

7- آریانا گرانده

آریانا گرانده خواننده و بازیگر آمریکایی با 308 میلیون فالوور در لیست بیشترین فالوور اینستاگرام در دنیا جای گرفته است. وی حرفه خود را از سال 2008 در 15 سالگی شروع کرد و در حال حاضر یکی از موفق‌ترین خوانندگان زن در سرتاسر دنیا است. هنگامی که تعداد فالوورهای وی از سلنا گومز بیشتر شد لقبه ملکه اینستاگرام را گرفت اما پس از مدتی این لقب را از دست داد. در پیج اینستاگرام آریانا می‌توانید از آخرین فعالیت‌های هنری‌اش با خبر شوید. همچنین او نیز دارای یک برند آرایشی است که آن را در اینستاگرامش تبلیغ می‌کند.

8- بیانسه

این خواننده آمریکایی 40 ساله با 254 فالوور جزو پرفالوورترین زن‌های اینستاگرام است. استعداد بیانسه در خوانندگی و رقص از همان کودکی تشخیص داده شد و در اواخر دهه 1990 فعالیت هنری خود را شروع کرد و به سرعت به شهرت رسید. بیانسه نخستین هنرمندی است که شش آلبوم اولش در رتبه یک بیلبورد 200 قرار گرفت. وی همچنین جزو 100 زن تاثیرگذار جهان در قرن گذشته بوده است. در پیج اینستاگرام بیانسه می‌توانید استایل‌های لوکس و فعالیت‌های هنری وی را دنبال کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد