اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین گوشی های شیائومی تا سقف 11 میلیون + تصاویر

امروزه دیگر شیائومی به‌عنوان یکی از غول‌های بازار موبایل شناخته می‌شود و توانسته کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند، یکی از دلایل محبوبیت گوشی‌های شیائومی قیمت‌های عادلانه و متعادل آن است.

به گزارش سایت طلا، امروزه دیگر شیائومی به‌عنوان یکی از غول‌های بازار موبایل شناخته می‌شود و توانسته کاربران زیادی را در سراسر دنیا جذب کند، یکی از دلایل محبوبیت گوشی‌های شیائومی قیمت‌های عادلانه و متعادل آن است، در واقع شما می‌توانید با خرید گوشی شیائومی یک محصول باکیفیت را با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید، با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون آشنا شویم.

بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون

ما در اینجا قصد داریم بهترین گوشی‌های شیائومی که قیمت متوسطی دارند را به شما معرفی کنیم، اما شایان‌ذکر است که حتماً قبل از خرید نیاز خود را از گوشی مشخص کنید، مشخص‌کردن هدف باعث می‌شود که بتوانید اطلاعات را بهتر تفکیک کرده و از آن استفاده کنید، در غیر این صورت اطلاعات تنها موجب سردرگمی شما خواهد شد.
در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون آشنا شویم.

گوشی Poco f3

اولین چیزی که در گوشی پوکو 3f به چشم می‌آید طراحی بسیار زیبای آن است، این گوشی زیبا از یک صفحه‌نمایش 6.7 اینچی ساخته شده است که جنس صفحه‌نمایش آن AMOLED است که باعث می‌شود خیالتان از کیفیت صفحه‌نمایش راحت باشد، همچنین به لطف نرخ تازه‌سازی 120 هرتز همه چیز در صفحه‌نمایش کاملاً روان اجرا می‌شود.

این گوشی از باتری 4520 میلی‌آمپری برخوردار است که موجب می‌شود پوکو 3f جزو گوشی‌های برتر در بخش باتری باشد، درصورتی‌که بیش از حد از گوشی استفاده نکنید و برای کارهای ضروری از آن استفاده کنیم قابلیت نگه‌داری شارژ تا دو روز را دارد.
پوکو 3f بهترین مدل پوکو محسوب می‌شود، این گوشی از تراشه اسنپ دراگون استفاده می‌کند که از قدرت بالایی برخوردار است و شما می‌توانید به‌راحتی بازی‌های گرافیکی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید، به همین دلیل است که گوشی پوکو 3f در لیست بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون قرار گرفته است.

این گوشی دوربین بسیار با کیفیتی دارد شما می‌توانید با آن عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیتی بگیرید، جزئیات بالای دوربین پوکو 3f باعث افزایش محبوبیت این گوشی در میان عکاسان شده است.

گوشی پوکو 3f از رابط کاربری Miui 12 و اندروید 11 استفاده می‌کند و در حافظه‌های 128 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت و 256 گیگابایتی با رم 8 گیگابایتی به بازار عرضه می‌شود.

گوشی redmi k30 s

یکی از ویژگی‌های خوب این گوشی وزن آن است، وزن s30 k خیلی سنگین نیست، بنابراین دست گرفتن آن حس بدی به شما القا نخواهد کرد و می‌توانید خیلی راحت ساعت‌ها آن را در دست گرفته و از آن استفاده کنید که این ویژگی موجب شده است این گوشی در لیست بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون قرار گیرد، همچنین بزرگ بودن صفحه‌نمایش و نبود حاشیه دور آن موجب شیکی و زیبایی این گوشی شده است.

اندازه صفحه‌نمایش این گوشی 6.67 اینچ است و از جنس صفحه‌نمایش آن ال‌سی‌دی است و از نرخ تازه‌سازی 144 هرتز بهره می‌برد، دقت رنگ‌ها در صفحه‌نمایش k30s بسیار عالی است و به‌وضوح می‌توانید خیلی دقیق رنگ‌ها را از یکدیگر تفکیک کنید.

باتری 5000 میلی‌آمپری آن موجب شده است تا محبوبیت زیادی بین کاربران داشته باشد، با وجود باتری 5000 ملی آمپری، k30s همچنان وزن خود را متعادل نگه داشته است، درصورتی‌که از گوشی استفاده‌های سنگین نداشته باشید به‌راحتی می‌توانید تا یک روز بدون نیاز به شارژ از آن استفاده کنید.

K30s از تراشه مرکزی اسنپ دراگون 865 استفاده می‌کند و می‌تواند بازی‌های سنگین را به‌راحتی اجرا کند، همچنین پردازنده گرافیکی این گوشی نیز ADRENO 65 است، وجود تراشه‌های قوی در کنار دقت رنگ بالا موجب می‌شود تا لذت تجربه بازی دوچندان شود.

K30s از اندروید 10 و MIUI12 استفاده می‌کند و با حافظه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی به بازار جهانی عرضه می‌شود، نکته قابل‌توجه درباره این گوشی این است که حافظه ربطی به RAM گوشی ندارد و مدل 128 گیگابایتی نیز از RAM 8 استفاده می‌کند.

گوشی redme note 11 pro plus

این مدل از گوشی شیائومی نیز دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی است که جنس صفحه‌نمایش آن super AMOLED می‌باشد از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار است، همچنین این مدل از گوشی شیائومی از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی برای ساخت این مدل از گوشی خود از تراشه مرکزی مدیا تک 920 استفاده می‌کند، همچنین قرارگرفتن تراشه گرافیکی mail-G68 در کنار مدیا تک 920 موجب شده تا این موبایل از نظر سخت‌افزاری بسیار پرقدرت باشد و مشکلی برای اجرای بازی‌های گرافیکی نداشته باشد، همچنین به علت بالا بودن نرخ تازه‌سازی در هنگام بازی‌کردن هیچ مشکلی احساس نخواهید کرد.

این گوشی از باتری 4500 میلی‌آمپری برخوردار است، یکی از ویژگی‌های عالی این گوشی قابلیت شارژ سریع آن است که می‌تواند در عرض 15 دقیقه شارژ خود را از صفر به صددرصد برساند، اما شارژ شدن سریع آن دلیل بر این نمی‌شود که گوشی خیلی سریع باتری خالی کند و شما می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید که موجب می‌شود در لیست بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون ما قرار گیرد.

این گوشی در حالت پیش‌فرض با اندروید 11 و MIUI12 به بازار جهانی عرضه می‌شود و در حافظه‌های 128 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایتی با 8 گیگابایت رم به فروش می‌رسد که قیمت گوشی با حافظه 256 گیگابایتی گران‌تر از گوشی با حافظه 128 گیگابایت است.

این گوشی دوربین قابل قبولی دارد و می‌تواند لحظات را با جزئیات بالا برای شما ذخیره کند، دوربین این گوشی قابلیت این را دارد که فیلم‌هایی باکیفیت 4k با 30 فریم در ثانیه بگیرد، این گوشی دارای 3 دوربین در عقب و یک دوربین سلفی در جلو است.

گوشی Poco x 4 pro

این گوشی نیز در لیست بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون ما قرار می‌گیرد، صفحه‌نمایش 6.67 اینچی با جنس AMOLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی حس خوبی به شما می‌دهد و شما می‌توانید بدون هیچ تأخیری از صفحه‌نمایش آن استفاده کنید و به بازی و یا کارهای روزانه بپردازید.

این گوشی از تراشه مرکزی اسنپ دراگون 695 استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی آن adreno 619 است تا شما بتوانید به‌راحتی انواع بازی‌ها را خیلی روان اجرا کنید، مشخصات سخت‌افزاری گوشی پوکو 4x نسبت به مدل‌های قبلی ضعیف‌تر شده است اما شیائومی سعی کرده است که کیفیت نقاط دیگر گوشی مانند صفحه‌نمایش را افزایش دهد.
شرکت شیائومی تصمیم گرفته است که به‌صورت یکسان تمام نقاط مختلف گوشی را تقویت کند تا گوشی پوکو 4 x پرو برای اکثریت مردم مناسب باشد. این گوشی در حافظه‌های 64 گیگابایت با رم 6، 128 گیگابایت با رم 6 و 256 گیگابایت با رم 8 به فروش می‌رسد.

جمع‌بندی

ما در این مقاله بهترین گوشی شیائومی تا 11 میلیون را لیست کردیم تا شما بتوانید باتوجه‌به بودجه خود بهترین گوشی شیائومی را برای خود خریداری کنید، همان‌طور که مشاهده کردید گوشی‌های معرفی شده در طراحی و تراشه‌های مرکزی با یکدیگر متفاوت بودند و هرکدام برای فعالیت خاصی برنامه‌ریزی‌شده بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد