اونس طلا2337.71
مظنه15,166,000
18 گرم3,501,000
ارزش سکه34,168,998
قدیم (بهار)39,000,000
جدید (امامی)42,200,000
نیم24,800,000
ربع15,000,000

اطلاعیه اتاق اصناف ایران به دنبال شیوع موج هفتم کرونا به کشور

اتاق اصناف ایران پیرو شیوع موج هفتم کرونا به کشور و سرایت‌پذیری بسیار بالای آن و لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت طلا ، با توجه به افزایش قابل‌توجه آمار رسمی مبتلایان به سویه جدید کرونا و متأسفانه افزایش مرگ‌ومیرها، بر اساس پیش‌بینی وزارت بهداشت می‌توان کشور را در آغاز درگیری موج هفتم این ویروس دانست.

بدون تردید تنها راه برون‌رفت از شرایط فعلی تمرکز دوباره بر رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های صادره ستاد ملی مبارزه با کروناست و حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو اجرای بهینه این دستورالعمل‌ها و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود؛ بنابراین لازم است ضمن تأکید بر دریافت دوز سوم و در موارد لزوم دوز یادآور واکسن کرونا، استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی نیز در دستور کار تمامی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی قرار گیرد.

میزان رعایت رعایت ها در میان مردم و کسب‌وکارها هم‌اکنون به پایین‌ترین حد خود رسیده و با مقداری همراهی در این برهه زمانی حساس می‌توان کمک کرد تا دولت مجبور به اعمال محدودیت‌های دوباره برای فعالان صنفی نشود که قطعاً موجب ضرر و زیان مضاعف در کسب‌وکارها خواهد شود.

اتاق اصناف ایران از خانواده بزرگ اصناف کشور انتظار دارد تا با افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجب قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس در جامعه و حافظ جان و مال خود و خانواده و همشهریان شود.

بدیهی است اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی نیز با تشدید بازرسی، نظارت و برخورد قاطع و پلمب واحدهای اندک خاطی، موجب ضمانت در اجرای بیش‌ازپیش رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهند بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد