اونس طلا2379.7
مظنه14,546,000
18 گرم3,357,900
ارزش سکه32,772,138
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

تست شخصیت شناسی: نظم را دوست دارید یا زندگی آزادانه؟

بسیاری ازمردم شخصیت خودشان را می شناسند اما از پذیرفتن آن می ترسند.

بسیاری ازمردم شخصیت خودشان را می شناسند اما از پذیرفتن آن می ترسند. بهمین خاطر به سراغ تست ها میروند تا شخصیتشان را بپذیرند. این تست تصویری، بزرگترین رازهای درونی شما را فاش میکند. این تصویر نشان می دهد که شما زندگی آزادانه و بدون حد و مرز یا یک زندگی روتین و برنامه ریزی شده را دوست دارید.

در ابتدا کشتی ها و قایق ها را دیدید:

اگر ابتدا کشتی یا قایق را دیدید، یعنی مسافرت و ماجراجویی در زندگی را دوست دارید و برون گرا هستید. شما فردی هستید که همه او را دوست دارند و زمانی که دوستان و اطرافیانتان می خواهند به مهمانی بروند ، شما را همراه خودشان میبرند. شما به راحتی با دیگران دوست می شوید و رابطه طولانی مدت را دوست ندارید. ۹۰ درصد از افرادی که ابتدا کشتی ها را می بینند، آزادی عمل دارند و از زندگی روتین بدشان می آید. شما برای فرار از کارهای روزمره دوستان یا محل زندگیتان را مدام تغییر میدهید و دمدمی مزاج هستید.

در صورتی که ابتدا پل را دیدید:

افرادی که ابتدا پل را می بینند کسانی هستند که دوست دارند دریک مکان بمانند و به دنبال ثبات در زندگی هستند. چه محل کارشان باشد یا شغلشان و یا محل زندگیشان. شما شخصیتی منظم و برنامه ریزی شده ای، دارید . اهل ریسک کردن نیستید و دوست دارید قبل از انجام هرکاری برنامه ریزی کنید. دوستان کمی در زندگی دارید اما دوستانی را انتخاب میکنید که همیشه در کنارتان هستند . به خانواده تان اهمیت زیادی میدهید و سعی میکنید همیشه آنها را راضی نگه دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد