اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا به همسرتان مشکوک شده اید؟ این مطلب را بخوانید

آیا تا به حال فکر کرده اید که شریک زندگی تان در مورد اینکه کجا می رود به شما دروغ می گوید؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که شریک زندگی تان در مورد اینکه کجا می رود به شما دروغ می گوید؟ یا با متهم کردن شریک زندگیتان به کاری که انجام نداده است، یک شب خوب را خراب کرده اید؟

حسادت هیچ چیز جالبی ندارد، روابط را خراب می کند، شما را دیوانه میکند، و همیشه با یک شک در قلبتان زندگی می کنید.


حالات زن بعد از خیانت : تاده بشمار

گرفتن مچ شریک زندگیتان درحالیکه که یک متن یا ایموجی قلب برای همکارش میفرستد، اصلا جالب نیست. اما این چیزها واقعا ارزش ناراحت شدن را دارند؟

هر زمان که حسادت شما تحریک شد، چشمانتان را ببندید، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. پس از پایان ده ثانیه، از خود بپرسید که آیا چیزی که از آن ناراحت هستید واقعا ارزش دارد که روزتان را خراب کنید؟

اگر باید آن را مطرح کنید، با آرامش این کار را انجام دهید. به جای اینکه بر سر شریکتان فریاد بزنید یا او را تحقیر کنید، به سادگی بگویید: «وقتی ___ را انجام می‌دهی، ناراحتم میشوم».

 به شوهرم شک دارم ولی چیزی ازش ندیدم

به غرایز خود اعتماد کنید

نکته فوق برای افرادی است که دلیل منطقی برای حسادت ندارند، نه برای کسانی که دلایل موجهی برای مشکوک شدن به همسرشان دارند . اگر حس درونتان به شما می‌گوید که چیزی در رابطه‌تان مشکوک شده است، احتمالاً حق با شماست!

با شریک زندگیتان در مورد احساستان بصورت آرام و محترمانه صحبت کنید.

حالات مرد بعد از خیانت: روی اعتماد کار کنید

اعتماد جنبه ضروری یک رابطه سالم، شاد و رضایت بخش است. غلبه بر حسادت مستلزم داشتن اعتماد است.

(دروغ نگویید ) شما در قبال رفتارتان مسئول هستید . احساساتتان را ابراز کنید، کار یا رفتاری که نمی خواهید همسرتان انجام دهد، خودتان هم انجام ندهید.

با انجام این کارها، بین شما و همسرتان اعتماد سالمی ایجاد می شود که باعث می شود در رابطه خود احساس امنیت وعشق کنید. مواقعی پیش می‌آید که شما و همسرتان ناخواسته یکدیگر را آزار می‌دهید به یاد داشته باشید که هیچ‌کس کامل نیست .

حالات مرد بعد از خیانت

عزت نفستان را تقویت کنید

حسادت اغلب به عزت نفس مربوط می شود. شاید احساس میکنید که ارزش محبت بی قید و شرط کسی را ندارید یا شاید کسی در گذشته به اعتماد شما خیانت کرده باشد و این باعث شده است که احساس ناراحتی کنید . دوست داشتن خودتان به غلبه بر حسادت شما نیز کمک می کند.

احساسات خودتان را ابراز کنید

بعضی از احساسات از نظرشما و شریک زندگیتان با هم متفاوت است، به همین دلیل باید احساسات خودتان را آشکارا بیان کنید. گفتگو در مورد اینکه چه رفتارهایی به شریک زندگی تان آسیب می زند و بالعکس ، به شما کمک می کند تا یک رابطه سالم و عاشقانه داشته باشید.

به شوهرم شک دارم ولی چیزی ازش ندیدم:

سخن آخر اینکه، نحوه ابراز حسادت شما عامل تعیین کننده ای است. اگر شریک زندگیتان را سرزنش کنید و سرش فریاد بزنید، رابطه شما بهتر نمی شود. اما اگر با احترام نگرانی های خودتان را بیان کنید، شما و همسرتان می توانید از حسادت به عنوان فرصتی برای یادگیری و شناخت بیشتر یکدیگر استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد