اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سبزپوشی بازار رمزارزها/صعود بیت کوین ادامه دارد؟

روز گذشته چهارمین روز متوالی بود که بیت‌کوین در منطقه سبز قرار گرفت .سرانجام بیت‌کوین بعد پنج روز موفق به عبور از مرز ۲۱ هزار دلار شد.

به گزارش سایت طلا و به نقل از کریپتو، بیت‌کوین اولین سطح مقاومت اصلی را با ۲۱ هزار و ۲۱۵ دلار شکست و به زیر ۲۱ هزار و ۲۰۰ دلار بازگشت. با وجود عقب‌نشینی دیر هنگام، بیت‌کوین برای اولین بار از ۹ جولای در محدوده ۲۱ هزار دلاری خود باقی ماند.

سبزپوشی بازار رمزارزها؛ جهش ۱۱ درصدی اتریوم!

در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند.
ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۷۰.۰۸ میلیارد دلار است كه ۴.۳۷ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.
سایر رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین و شیبااینو، ریپل و کاردانو نیز شاهد رشد قیمت بودند.

با رشد سه درصدی بیت‌کوین بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال به حدود صفر درصد رسید، چون یکشنبه هفته قبل هر واحد بیت‌کوین را ۲۱ هزار و ۲۱۵ دلار معامله می‌کردند. با در ننظر گرفتن قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین، فاصله این ارز دیجیتال با قله خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار در آبان پارسال به حدود ۶۹ درصد رسید.

درحالی که پیش‌بینی می‌شد اعلام نرخ جدید تورم ماهانه در آمریکا مثل ماه گذشته روی قیمت بیت‌کوین تاثیر داشته باشد، اما با گذشت ۴۸ ساعت از این موضوع مهمترین ارز دیجیتال دنیا از حوالی مرز ۲۰ هزار دلار تکان نخورده است.

با بسته شدن بازارهای ایالات‌متحده، صحبت‌های اعضای کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) از روز جمعه و ارقام خوب فروش خرده‌فروشی ایالات‌متحده همچنان حمایت از بیت‌کوین ادامه دارد.

امروز، شاخص ترس و طمع از ۲۱.۱۰۰ به ۲۴.۱۰۰ افزایش یافت. مطابق با سطح شاخص از ۹ و ۱۰ جولای، این شاخص در بالاترین سطح از پنجم ماه مه (۲۷.۱۰۰) قرار داشت. آخرین حرکت به سمت منطقه ترس از ۲۵.۱۰۰ شروع می‌شود که پس از بازگشت بیت‌کوین به ۲۱هزار دلار بود.

گاوها اکنون به دنبال بازگشت به منطقه ترس هستند تا از بیت‌کوین با قیمت ۲۵ هزار دلار پشتیبانی کنند.

بیت‌کوین برای هدف قرار دادن اولین سطح مقاومت اصلی (R۱) در ۲۱هزار و ۶۸۹ دلار باید از چرخش ۲۱هزار و ۸۶ دلاری خودداری کند همچنین به یک جلسه صعودی نیاز دارد تا از بالاترین سطح شنبه ۲۱هزار و ۵۷۵ دلار حمایت کند.

بیت‌کوین برای هدف قرار دادن بالاترین قیمت ۴۸ هزار و ۱۹۲ دلاری در ۲۸ مارس، نیاز به عبور از بالاترین قیمت ۳۰ مه یعنی ۳۲ هزار و ۵۰۳ دلار دارد. در کوتاه‌مدت، مقاومت ۲۵ هزار دلاری احتمالا اولین آزمون در صورت از سرگیری روند صعودی خواهد بود.

برای خرس‌ها، پایین‌ترین قیمت ۱۷ هزار و ۶۰۱ دلاری ۱۸ ژوئن، هدف بعدی خواهد بود، با کاهش ۱۸ هزار و ۹۱۹ دلاری در هفته جاری که احتمالا انعطاف‌پذیری سرمایه‌گذاران را آزمایش می‌کند.

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۲۱۵ دلار ۲۰ هزار و ۷۰۵ دلار ۲۱ هزار و ۳۴۰ دلار
اتریوم هزار و ۱۸۵ دلار هزار و ۲۲۰ دلار هزار و ۳۵۴ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
کاردانو ۰.۴۶۹ دلار ۰.۴۳۸ دلار ۰.۴۵۵ دلار
ترون ۰.۰۶۸ دلار ۰.۰۶۸ دلار ۰.۰۶۸ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۷ دلار ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۶۴ دلار
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد