اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبری بد برای دارندگان بیت کوین

در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات اندک بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

به گزارش سایت طلا،قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته سه‌دهم درصد افزایش پیدا کرد و این رقم برای اتریوم حدود یک درصد برآورد می‌شود.

در ساعات نخست معاملات روز شنبه بازار رمزارزها شاهد نوسانات اندک بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۹۳۱.۳۹ میلیارد دلار است كه ۰.۶۷ درصد رشد را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۰.۶۷ درصد کاهش یافته و به ۵۹.۹۷ میلیارد دلار رسیده است.

از طرفی، ۲.۰۸ میلیون دلار موقعیت شورت در معاملات آتی بیت‌کوین، در طول ۲۴ ساعت گذشته لیکویید شده است.

بیت‌کوین با رشد حدود ۱ درصد به قیمت ۲۰ هزار و ۷۵۲ دلار و اتریوم با افزایش بیش از ۲ درصد به قیمت هزار و ۲۲۲ دلار معامله می‌شوند.

دوج‌کوین و شیبا اینو شاهد رشد قیمت بودند، در حالی که ریپل و کاردانو افت قیمت تجربه کردند.

سقوط برترین صرافی ارز دیجیتال نزدیک است

ایسنا نوشت:بر اساس داده‌های ارائه شده، کوین بیس، برترین صرافی ایالات‌متحده به سرعت در حال از دست دادن سلطه خود است.

این صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو با کاهش حجم معاملات به رتبه چهاردهم سقوط کرده است در حالی که سال گذشته در جایگاه چهارم قرار داشت.

سهام کوین بیس بیش از ۸۰ درصد از اوج رکورد خود سقوط کرده است. در سه ماهه اول سال، این شرکت ۴۳۰ میلیون دلار ضرر به سهامداران خود وارد کرد و پس از موفقیت در بازار صعودی ۲۰۲۱ با درآمدهای کلان اعلام کرد که ۱۸ درصد از کارکنان خود را در ماه ژوئن اخراج خواهد کرد.

جیم چانوس یکی از مشهورترین مدیران سرمایه‌گذاری فعال که فروپاشی شرکت انرون، یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت انرژی را در اوایل دهه ۲۰۰۰ پیش‌بینی کرده بود در این مورد می‌گوید که به دلیل کاهش درآمد کارمزد کوین بیس، عقیده من نسبت به کوین بیس نزولی است.

کوین بیس با رقابت فزاینده‌ای در زمین خانگی خود مواجه است زیرا بایننس یو اس، شرکت تابعه آمریکایی غول ارزهای دیجیتال جهانی، اخیرا معاملات با کارمزد صفر را برای جذب مشتریان بیشتر و از بین بردن سهم بازار رهبر بازار معرفی کرده است.

کارمزدهای معاملاتی بسیار بالا درآمد کوین بیس بود اما این صرافی در حال از دست دادن درخشش خود است. کوین بیس از برخی معامله‌گران تقریبا چهار درصد هزینه دریافت می‌کند و رقبای این صرافی می‌توانند با تکیه بر سایر جریان‌های درآمد، هزینه‌های بسیار پایینی را ارائه دهند.

سقوط آزاد بیت کوین چقدر محتمل است؟

خبرآنلاین نوشت: بیت کوین هفته جدیدی را بالای ۲۰۰۰۰ دلار آغاز می کند، اما به دلیل دور از دسترس بودن سطح حمایت کلیدی، به سمت یک رکورد نزولی جدید پیش می رود.

پس از یک تعطیلات آخر هفته آرام که با یک جهش کوتاه تا نزدیک به ۲۲۰۰۰ دلار همراه بود روند قیمت بیت کوین تغییر کرد. حرکت رفت و برگشتی به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا از جایی که در پایان آخرین جلسه معاملاتی وال استریت هفته گذشته متوقف شده‌اند، ادامه دهند، و تریدرها امکان کسب سود را پیدا می‌کنند.

تهدیدات در حوزه اقتصاد کلان از جمله افزایش نرخ بهره و افزایش نرخ تورم فضا را از حالت ایده‌آل برای سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال خارج کرده است و کماکان جو روانی حاکم بر این بزار مطلوب نیست؛ در همین حال، با نزدیک شدن به تعطیلات ماهانه ماه ژوئن، بیت کوین با چند روز حسابرسی روبرو می شود که می تواند بدترین عملکرد ماهانه آن از سال ۲۰۱۸ را ثبت کند.

بی‌تفاوتی اصطلاح خوبی برای توصیف حال و روز معامله‌گران بیت کوین است؛ داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که وضعیت کنونی بیت کوین مطلوب هیچ گروه سرمایه گذاری نیست و از آنجا که ترس شدید بر بازار رمزارز حاکم است تقاضا برای رهبر بازار رمزارز به وضعیت عادی بازنگشته است و کماکان پایین است.

قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال هفته قبل دیروز امروز
بیت‌کوین ۲۱ هزار و ۵۷۰ دلار ۲۰ هزار و ۶۲۵ دلار ۲۰ هزار و ۷۰۰ دلار
اتریوم هزار و ۲۱۵ دلار هزار و ۲۰۰ دلار هزار و ۲۲۰ دلار
شیبا ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار
کاردانو ۰.۴۷۳ دلار ۰.۴۴۱ دلار ۰.۴۳۸ دلار
ترون ۰.۰۶۹ دلار ۰.۰۶۶ دلار ۰.۰۶۶ دلار
دوج‌کوین ۰.۰۶۹ دلار ۰.۰۶۲ دلار ۰.۰۶۲ دلار

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد