اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر میخواهید ثروتمند شوید این کارها را انجام ندهید

ما در سایت طلا به ۷ موردی که مانع ثروتمند شدن شما می شوند، اشاره میکنیم . تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

ما در سایت طلا به ۷ موردی که مانع ثروتمند شدن شما می شوند، اشاره میکنیم . تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

براساس ظاهر تصمیم می گیرید

افراد دوست دارند وضعیت های یکسان را باتوجه به ظاهر محیط، متفاوت ببینند. به عبارتی به پرستیژ شغل نگاه کنند.

به عنوان مثال، هنگام انتخاب شغل، ممکن است شغلی که یک دفتر خوب و شیک دارد را قبول کنند، در حالی که فرصت شغلی دیگر را با وجود حقوق بیشتر فقط بخاطر اینکه دفتر آنها نامرتب است، رد کنند. برای تصمیمگیری در مورد چیزی که شما را به موفقیت مالی میرساند، به ظاهر آن توجه نکنید.

نادیده گرفتن چیزهای منفی

ما دوست داریم، مشکلات و کارهای ناخوشایند را به این امید که خودشان حل می شوند، نادیده بگیریم. رفتاربد رئیستان، حقوق پرداخت نشده، درگیری ها و موارد دیگر مانع از ثروتمند شدن شما می شود.

برای جلوگیری از این اشتباه، سعی کنید با توجه به مشکلتان، از چیزی که دوست ندارید انتقاد کنید. انتقاد کردن آسان نیست، اما نادیده گرفتن مشکلات مانع ثروتمند شدن شما میشود.

تنبلی

تنبلی یعنی ، کار نکردن بهتر از تلاش کردن و ریسک کردن است. منفعل بودن و تماشای تلویزیون هزینه زیادی ندارد، اما به زمانی که تلف می کنید فکر کنید. میتوانید کارکنید تا پول به دست بیاورید، مهارتهای جدید بیاموزید و برای کسب درآمد در آینده ریسک کنید.

عدم استفاده از دارایی هایتان

میتوانید گاراژ، زمین یا حتی ابزاری را که دارید اجاره دهید. به داراییهای خود نگاه کنید و ببینید کدام یک از آنها برای دیگران مفید است. این کار، فرصت خوبی است تا درآمد بیشتری کسب کنید.

برنامه ریزی هزینه ها برای کمتر از ۱ سال

هزینهها را تا چند سال بعد پیش بینی و برنامهریزی کنید. اگر میخواهید خودرو بخرید، بهتر است بهجای وام گرفتن، پولتان را پسانداز کنید. اگر اهداف بلندمدت نداشته باشید، در پایان سال هیچ پس اندازی ندارید.

نمی دانید چگونه ارتباط برقرار کنید

افرادی که ثروتمند هستند چند دوست صمیمی دارند در حالی که افراد فقیر،تنها هستند. وقتی روی امور مالی تمرکز می کنیم، دوستان خودمان را فراموش میکنیم. دوستان تأثیر مثبتی روی همه جنبه‌های زندگی ما از جمله امور مالی دارند. داشتن کسی که به شما ایمان دارد و همیشه در کنار شماست، باعث اشتیاق شما به زندگی میشود.

شما معتقدید که ثروتمند بودن بد است

برخی افراد ثروتمند بودن را بد می دانند، فراموش نکنید که در همه طبقات اجتماعی افراد خوب و بد وجود دارد. شما می توانید ثروتمند شوید و آدم خوبی بمانید. نگاهی به برخی از میلیاردرهای خوب بیندازید . آنها نه تنها پول، بلکه زمان و منابع خود را صرف کمک به دیگران میکنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد