اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این سوالات را قبل از ازدواج ازهمسرتان بپرسید

ما در سایت طلا ، سوال های مهمی که باید قبل از ازدواج بپرسید و هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید به شما میگوییم . تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

همه چیز در زندگی، به مرور زمان تغییر میکند و ازدواج از این تغییرمستثنی نیست.

این روزها زوجهای متاهل با چالشهای زیادی روبرو هستند که نسلهای قبل هرگز با آنها مواجه نبودند. امروزه پیشرفت فناوری بر روابط و ازدواج تأثیر میگذارد. به دلیل این پیشرفتها، زوجهایی که تصمیم به ازدواج میگیرند باید گفتگوهای جدی و عمیقی داشته باشند که زوجها در گذشته هرگز به آن توجه نمیکردند.

ما در سایت طلا ، سوال های مهمی که باید قبل از ازدواج بپرسید و هرگز نباید آنها را نادیده بگیرید به شما میگوییم . تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چگونه با چالش ها روبرو خواهید شد؟

زوجها باید برنامهای در مورد حل و فصل تعارضات، در زمان وقوع مشکلات صحبت کنید. به این خاطرکه وقتی با بن بست مواجه می شوید از چه شخصی راهنمایی می گیرید و یا مشکلات را چگونه حل میکنبد. زوجهای امروزی قبل از ازدواج باید در مورد اینکه هنگام مشکلات از یک درمانگر، یک رهبر مذهبی یا سایر افراد راهنمایی میگیرند، صحبت کنند.

خانواده چقدر بر تصمیمات شما تأثیر میگذارد؟

خانواده چقدر بر تصمیمات شما تأثیر میگذارد؟

زوج هایی که میخواهند ازدواج کنند باید در مورد خانواده و میزان تاثیرگذاری آنها در زندگیشان صحبت کنند. زیرا خانواده ها میتوانند بر تصمیم زوجها تاثیر بگذارند و آنها را تحت فشار قرار دهند و باعث بروز درگیری میان آنها شود.

خیلی خوب است که شریک زندگی شما رابطه خوبی با مادرش داشته باشد، هر روز با او صحبت کند. اما این مسئله، ازدواج را تهدید می کند و زمان و توجه همسرتان را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا چشم انداز مشترکی از آینده دارید؟

یکی از دلایل اصلی طلاق «ناسازگاری» است. ناسازگاری ، بر بسیاری از زمینههای ازدواج، از جمله فرزندپروری، مذهب، دیدگاههای سیاسی، و منافع مالی یا شخصی تاثیر بگذارد. این گفتگو بسیار مهم است زیرا که زوج ها باید در مورد اینکه آیا چشم انداز مشترکی از آینده دارند یا خیر، صحبت کنند.

آیا توانایی پذیرش یکدیگر را دارید؟

زوج هایی که ایده های یکدیگر را می پذیرند و انعطاف پذیرهستند و سازش دارند ، بیشتردر کنارهم می مانند و پیوند قوی تری در ازدواج خود دارند. پذیرش، به این معنی نیست که باید تسلیم شریک زندگی خود شوید و با هر چیزی که او پیشنهاد می کند، موافقت کنید. پذیرش، به این معنی است که هر دوی شما باید با هم کنار بیابید و به یکدیگر احترام بگذارید.

آیا توانایی پذیرش یکدیگر را دارید؟

تعریف شما ازپول و صمیمیت چیست؟

اختلافات مالی بین زوجین ،عامل اصلی طلاق است. پول، موضوع بسیار مهمی است که زوجها باید در مورد آن صحبت کنند. پول باعث بقا، ترس، استقلال، قدرت، کنترل، شکست و موفقیت است. صحبت نکردن در مورد پول ، شکافهایی را در رابطه ایجاد میکند که کنترل آن سخت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد