اونس طلا2302.52
مظنه14,646,000
18 گرم3,381,000
ارزش سکه32,997,438
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

رازهای جذابیت خانواده های سلطنتی

خانواده‌های سلطنتی ، زیر نظرمیلیون‌ها نفرهستند و عکس‌های آنها رسانه‌های سراسر جهان را پر می‌کند. به همین دلیل است که آنها باید در رابطه با هرچیزی از قوانین خاصی پیروی کنند.

خانوادههای سلطنتی ، زیر نظرمیلیونها نفرهستند و عکسهای آنها رسانههای سراسر جهان را پر میکند. به همین دلیل است که آنها باید در رابطه با هرچیزی از قوانین خاصی پیروی کنند.

شکل مناسب برای ابرو

کیت میدلتون به طرز ماهرانهای انحنای ابروهایش را بلند میکند ،که این کار باعث میشود چشمها درشت تر به نظر برسند. با مقایسه عکس های گذشته او میتوانید این ترفند را بهتر ببینید.

برجسته کردن خط فک

استفاده بیش از حد از کانتورینگ، صورت راغیرطبیعی و بد جلوه میدهد. کیت از سایه صورتی برنز استفاده میکند که به چهره او ظاهری طبیعی می بخشد.

شکل مناسب برای ابرو

سایه های کلاسیک رژ لب

شارلین، پرنسس موناکو، از رژ لب روشن استفاده میکند. اما برای این کار، او سایههای کلاسیک قرمز را انتخاب میکند. او همیشه در لباسهای شیک ظریف به نظر میرسد و به طرز ماهرانهای از لباس هایی با رنگ براق و آرایش مات استفاده میکند.

فرهای طبیعی

کیت میدلتون، زمانی که دانشجو بود، به مدل موهایش حجم میداد. اما او اکنون موهایش را صاف میکند و انتهای آن را فر می کند. این ترفند باعث میشود موهای او طبیعی تر به نظر برسد.

تمرکز روی رنگ چشم

کیت میدلتون، زمانی که برای عروسی خودش آماده می شد، از آرایشگران کمک نگرفت . او اخیراً، برای مشخص کردن چشمهای سبز رنگش از سایه های دودی و قهوهای استفاده میکند.

رنگ صورت شفاف

لاک براق کننده

پرنسس ژاپنی هیساکو تاکامادو، ترجیح میدهد ناخنهایش را مربعی شکل کوتاه کند و اغلب از لاکهای بژ یا برق ناخن استفاده میکند.

رنگ صورت شفاف

مگان مارکل ، از کرم پودری استفاده میکند که رنگ طبیعی پوست و کک و مک های او را نمی پوشاند. این ترفند برای کسانی مفید است که علاقه دارند آرایش هایشان طبیعی به نظر برسد.

مدل موی ساده

خانواده های سلطنتی ،مدل موهای حجیم و همچنین موهای سالم و براق را به براشینگ کردن مو، ترجیح می دهند. رانیا، ملکه اردن، حجم موهایش در ریشه موها، برایش بسیار اهمیت دارد.

محصولات مناسب برای آرایش سریع

پسر عموی شاهزاده ویلیام و هری، پرنسس یوژنی، از حداقل مقدار لوازم آرایشی مانند کرم برنز و ریمل استفاده می کند .

توصیه های آرایشگران

آرایشگر، مری گرینول، که برای پرنسس دایانا کار می‌کرد، به او توصیه کرد که خط چشم آبی را کنار بگذارد تا رنگ آبی چشم‌هایش بیشتر مشخص شود.

مرطوب کننده پوست

ملکه الیزابت دوم نیز خودش آرایش می کند. او فقط برای آماده شدن برای مراسم های خاص از آرایشگران حرفه ای استفاده می کند. ترفند او برای جوانتر ماندن پوست صورتش این است که او روزانه پوست خودش را مرطوب نگه میدارد.

رازهای جذابیت خانواده های سلطنتی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد