اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این تست به شما کمک می کند تا چگونه مسیر اشتباه زندگیتان را اصلاح کنید

تصویری را انتخاب کنید که بیشتر مورد پسند شماست و یک پیام مهم دریافت کنید. این تست جالب به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چگونه مسیراشتباه زندگیتان را اصلاح کنید.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

تصویری را انتخاب کنید که بیشتر مورد پسند شماست و یک پیام مهم دریافت کنید. این تست جالب به شما کمک می کند تا متوجه شوید که چگونه مسیر اشتباه زندگیتان را اصلاح کنید.

شماره یک

پیام شما : "تسلیم زندگی"

شما باید زندگی خود را بپذیرید و از مقاومت کردن در برابر خواسته های واقعی قلب خود دست بردارید. با امید و شجاعت پیش بروید تا زندگیتان را بشناسید. از هیچ چیز نترسید، زیرا شما فرصت های عالی زیادی دارید .

چند بار برای انجام ندادن کاری عذرخواهی کرده اید؟ و چند بار به امید اینکه اتفاقی باورنکردنی بیفتد و ناامید شوید غرق شده اید؟

شما میدانید که هرچیزی که میخواهید تنها با تلاش به دست می آید. اما گاهی اوقات هنوز امیدوار هستید که یک شبه به همه چیز برسید. روح شما کاملاً می داند که به چه چیزی نیاز دارید و چه کاری باید انجام دهید. هر کدام از ما برای لذت بردن از زندگی به این دنیا آمده ایم، پس این کار را بکنید! به محض شروع حرکت در جهتی که دوست دارید، بلافاصله می بینید که چگونه زندگی شما زیباترمی شود.

شماره دو

پیام شما : "عزت نفس خود را افزایش دهید"

شما لایق بهترین ها (توجه، احترام، عشق و موفقیت) در زندگی هستید، نه کمتر از آن. محدودیت هایی که مانع خوشبختی شما می شود را رها کنید. وقتی فردی عزت نفس پایینی دارد، احساس ارزشمند بودن ، نمیکند. عزت نفس، لباسی است که به شما اطمینان میدهد که سزاوار چیزهای خاصی هستید و نیازی ندارید که نگران باشید و از آینده بترسید.

گرچه ترس از اتفاقات آینده ، رایج است. با خودتان تکرار کنید: " من هم مثل هر کس دیگری لایق موفقیت، عشق و احترام هستم." این کلمات را مدام تکرار کنید و مهمتر از همه، به آنها ایمان داشته باشید .به زودی زندگی شما به طرز باورنکردنی تغییر خواهد کرد.

شماره سه

پیام شما: "در مقابل اهمال کاری بایستید"

اگرنمیتوانید تصمیم بگیرید یا می ترسید و دوست دارید همه چیز را به تعویق بیندازید، زمان آن است که این عادت بد را به محض اینکه می خواهید کاری را به تعویق بیندازید حذف کنید تا همه فرصت های خوبی را که میخواهد برایتان اتفاق بیفتد را ببینید. ارزش دارد که این کارو تغییر را شروع کنید تا به نتیجه منطقی برسید.

به تدریج یاد میگیرید که همه کارهایتان را همان لحظه به پایان برسانید. در کنار این توانایی، اعتماد به نفستان هم بیشتر می شود.

شماره چهار

پیام شما: " روابط عاشقانه برقرار کنید"

اکنون بیش از هر زمان دیگری آماده عشق ورزیدن هستید. دوست دارید عشق خود را به کسی تقدیم کنید. وقت آن است که ذهن خود را از نگرش ها و الگوهای منفی پاک کنید. ترس هایی که مانع عاشق شدنتان میشود را رها کنید. گذشته را باید در گذشته رها کرد و فقط از آن تجربه گرفت. تجربه ها باعث میشوند که دیگر آن اشتباهات را تکرار نکنیم.

کائنات همیشه به افکار شما گوش می دهد، حتی زمانی که فکر می کنید ،تنها هستید. اگر افکار شما فقط احساس ترس باشد، به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. بنابراین، قلب خود را برای احساسات جدید باز کنید. خود را در آغوش عشقی که لایقش هستید، تصور کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد